کد خبر 1204112
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۹
کشف سلاح جنگی غیر مجاز در تهران

رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری متهمی که در فضای مجازی فروش سلاح جنگی تبلیغ می کرد، خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح جنگی و ۵ عدد فشنگ کشف شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی شاملو اظهار داشت: در رصدهای فضای مجازی مأموران پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی به دست آوردند که مدیر کانالی در شبکه‌های اجتماعی به تبلیغ فروش سلاح و مهمات جنگی غیرمجاز می‌پردازد.

بیشتر بخوانید:

ثبت رکورد تاریخی در مقابله با مواد مخدر

وی عنوان کرد: هویت و مخفیگاه متهم شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی، تیمی از مأموران این پایگاه به مخفیگاه متهم در محدوده بلوار کشاورز اعزام و در بررسی‌های بیشتر از آن مکان یک قبضه سلاح جنگی به همراه ۵ فشنگ کشف شد.

رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و به همراه اموال مکشوفه به این پایگاه انتقال یافت، ابراز داشت: متهم در تحقیقات تکمیلی به جرم ارتکابی اعتراف و برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان هرگونه گزارش و خبر در خصوص فعالیت مجرمان امنیتی و انتظامی که به هر نحو ممکن جان و مال آنها را به مخاطره می‌اندازد را از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند تا در اسرع وقت اقدام لازم انجام پذیرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    2 0
    خدا حافظت کنه
  • قدرت طهماسبی IR ۰۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    4 3
    اگر مثل آمریکا ،اسلحه بصورت مجاز تهیه بشه و در اختیار افراد سالم و مورد تایید قرار بگیره دیگه کسی غیر مجاز فعالیت نمی کند و اینها طرد می شوند
    • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
      3 1
      مردم آمریکا ظرفیت داشتن سلاح رو دارن اینجا به مردم سلاح بدی روزی هزار تا قتل اتفاق میفته
    • شیوا IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
      2 1
      حاجی یه نفر تو امریکا بعد 18 سالگی میتونه اسلحه بگیره .بعدشم اون بنده خدایی که میگی مردم آمریکا ظرفیت استفاده از اسلحه رو دارن این کشته های تیراندازی رو نمیبینی تو امریکا ؟یه لطفی بکن و سرچ انگلیسی بزن .بعد هم اون بچه هایی که توی مهدکودک یا مدرسه به خاطر تیراندازی مردن رو ببین .اخه خود تحقیری تا کی؟!
    • مرگ بر ضد ولایت فقیه IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
      1 0
      جناب تو آمریکا بچه ها اسلحه دارند مستندی دیدم که بچه ۵ساله خواهر ۳ساله اش را به ضرب گلوله کشته بود اگر بر فرض چنین اتفاقی برای فرزندان خود شما می افتاد باز هم این طور می گفتید؟
  • امیر IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
    0 0
    داشتن سلاح جنگی بین مردم عادی به هیچ عنوان درست نیست فکر کنین سر یه رانندگی یا سبقت بد گرفتن کسی عصبانی بشه و از داشبرد ماشینش کلت در بیاره دیگه تو این جامعه میشه زندگی کرد ..یا کسی طلبکار باشه و پولش نتونه بگیره یک ان از کوره در بره و تفنگ‌بکشه هیچ کجای دنیا جز امریکا هم که توش مونده چجوری سلاح جمع کنه از دست افراد عادی چنین کاری نمیکنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس