کد خبر 1205535
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
فریبا: زدن 8 گل در 2 بازی برای استقلال اتفاق خوبی به حساب می‌آید/ دیدار با الدحیل خیلی سخت است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال در ۲ بازی در آسیا ۸ گل زده و این اتفاق خوبی به حساب می‌آید.

به‌گزارش مشرق، بهتاش فریبا در خصوص دیدار استقلال و الشرطه عراق اظهار داشت: بازی خوبی از سوی استقلال انجام شد. خوشبختانه بعد از چند سال موفق شد الشرطه را شکست بدهد و این اتفاق رخ داد. البته در این بازی فشار زیادی روی دروازه استقلال وارد نشد چون حریف خیلی زود ۱۰ نفره شد.

وی افزود: استقلال در گردش توپ خوب عمل کرد و جنگ‌های ریگی در میانه زمین فرصت را برای اسماعیلی و رضاوند فراهم می‌کرد که بازیسازی کنند. این خیلی خوب است که استقلال از هر دو جناح خوب حمله می‌کند و همین باعث شد در بازی با الشرطه گره مسابقه زود باز شود.

بیشتر بخوانید:

استقلال خطرناک‌ترین تیم آسیا

پیشکسوت استقلال با اشاره به نقش دیاباته در بازی شب گذشته، عنوان کرد: دیاباته نباید از دروازه حریفان خیلی دور باشد و دیدید که شب گذشته هرگاه توپ را گرفت، خوب چرخید و ضربه زد. او یک گل زد و یک فرصت خیلی خوب دیگر هم داشت و می‌توانست گل دیگری هم بزند. خوشبختانه اسماعیلی و رضاوند در بهترین فرم خود فرصت را برای خود و مهاجمان فراهم کردند که این موضوع به برتری استقلال کمک زیادی کرد.

فریبا با اشاره به دیدار استقلال و الدحیل قطر گفت: چون بازی‌های الدحیل را ندیدم، مجبور هستم در مورد استقلال صحبت کنم. آنها ۴ امتیاز دارند و استقلال را تعقیب می‌کنند اما استقلال در شرایط روحی وضعیتی پیدا کرده که راحت به رقبا امتیاز نمی‌دهد. آن بازی هم خیلی سخت است چون الدحیل همین تیم الشرطه را ۱۱ نفره شکست داد.استقلال در ۲ بازی در آسیا ۸ گل زده و این خیلی موضوع مهم و اتفاق خوبی است. به نظر من اگر ۳ امتیاز بازی با الدحیل را استقلال بگیرد صعودش از این مرحله تقریبا قطعی می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس