کد خبر 1210938
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴
آزمون حضوری مدارس در شرایط قرمز چگونه برگزار شود؟

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد، دولت تاریخ‌های مختلفی را برای برگزاری آزمون‌های دانش آموزان در نظر دارد، اما در شرایط قرمز امکان برگزاری حضوری آزمون وجود ندارد.

به گزارش مشرق، رضا حاجی پورعضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یازدهم درباره تصمیم مجلس، برای برگزار شدن حضوری آزمون‌های دانش آموزان در مقاطع نهم تا دوازدهم به میزان گفت: تاکنون کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس جلسه‌ای در این باره تشکیل نداده است. در حال حاضر مشخص نیست که این آزمون‌ها به چه صورتی برگزار می‌شود و قابل ذکر است که تا برگزار نشدن جلسه کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. کمیسیون آموزش مجلس نظر قطعی خود را درباره برگزاری حضوری آزمون‌های دانش آموزان مدارس اعلام نکرده و بعد از تعطیلات، مجلس درباره این مساله تصمیم گیری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

جزئیات رعایت نکات بهداشتی در امتحانات حضوری دانش آموزان

نماینده مردم آمل با تاکید بر این که امکان برگزاری آزمون‌ها به صورت حضوری وجود ندارد، اظهار کرد: پارسال هم دولت چندین بار تصمیم به برگزاری حضوری آزمون‌های مدارس داشت که در نهایت مجلس، چندین جلسه با مسئولان دولتی برگزار کرد تا بتواند بهترین تصمیم را اتخاذ کند. دولت تاریخ‌های مختلفی را برای برگزاری آزمون‌های دانش آموزان در نظر دارد، اما در شرایط قرمز امکان برگزاری حضوری وجود ندارد و باید تصمیم‌های درستی در این باره گرفته شود. اعضاء کمیسیون آموزش و تحقیقات تا به امروز صحبتی برای برگزاری آزمون دانش آموزان بیان نکرده اند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    3 0
    اصلا امکان نداره ...خواهشند استرس به بچه ها وخانواده ها وارد نکنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس