ویژه ها

فعالین اصلاح طلب در کنار برخی دولتمردان بجای سبقت گرفتن از یکدیگر برای ورود به پاستور باید درباره کارنامه ۸ ساله خود به مردم پاسخگو باشند.الان زنگ حساب است.

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌ استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با  «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

**رقابت ۱۴ اصلاح طلب برای پست «تدارکاتچی»!

روزنامه اعتماد در مطلبی با عنوان «۱۴ اصلاح طلب برای ۱۴۰۰» نوشت:«جواد ظریف ازجانب ۳۷ عضو جبهه اصلاحات، اسحاق جهانگیری ازسوی ۳۵ نفر و مصطفی تاج‌زاده توسط ۳۲ نفر به جبهه اصلاحات پیشنهاد شده و در رده‌های بعدی نیز مسعود پزشکیان با ۲۵ پیشنهاد، محمدرضا عارف با ۲۱، محسن هاشمی ۲۰، محمد شریعتمداری با ۱۹، مصطفی کواکبیان با ۱۵، محمد صدر با ۱۳ و محمود صادقی با ۱۲ پیشنهاد در جمع ۱۰ نفر نخست قرار دارند».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت:«همچنین شهیندخت مولاوردی و زهرا شجاعی که هرکدام به پیشنهاد ۱۱  عضوجبهه اصلاحات و عباس آخوندی و صادق خرازی که به‌ترتیب ازسوی ۱۱ و ۱۰ نفر از اعضای این جبهه پیشنهاد شده‌اند، دیگر اعضای این فهرست ۱۴ نفره را تشکیل می‌دهند».

رقابت ۱۴ اصلاح‌طلب برای پست «تدارکاتچی»!/ شیطنت رسانه‌های اصلاحات در انتشار بیانات رهبری

در ۸ سال اخیر هر وقت مردم و رسانه ها و کارشناسان درباره کارنامه ضعیف دولت سوال می کردند، اصلاح طلبان سریع به خط شده و تاکید می کردند که ای مردم چه نشسته اید که دولت در ایران فقط ۲۰ درصد اختیار دارد و رئیس جمهور صرفا تدارکاتچی است و...

در همین رابطه، «مصطفی تاجزاده» از محکومین فتنه ۸۸ و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰- پنجم مهر ۹۹- گفته بود:« وقتی می دانیم نامزد ها نمی توانند کار مهمی انجام دهند نباید نامزد معرفی کنیم چرا باید آبروی خود را ببریم؟ موقعی باید بیائیم که بتوانیم کاری انجام دهیم ...مشکل این است که انتخابات در شرایط کنونی بی معنا و ریاست جمهوری هیچکاره شده است ... هر که رئیس جمهور شود وضعیت کشور روز به روز بدتر می شود چون دست او بسته است».

حالا در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، ۱۴ اصلاح طلب برای ورود به پاستور اعلام آمادگی کرده اند. تازه در این لیست اسامی افرادی همچون محمدعلی افشانی، محسن رهامی، محسن مهرعلیزاده، علی طیب نیا، رامین مهمان پرست، محمدجواد آذری جهرمی، علی لاریجانی و...نیست.

یک سوال؛ آیا این افراد صرفا برای پست «تدارکاتچی» و «هیچکاره» سر و دست می شکنند؟! پاسخ قطعا منفی است.

در هفته های گذشته «محمود صادقی»  نماینده عضو فراکسیون امید در مجلس دهم در مصاحبه با روزنامه شرق گفته بود: «اختیارات رئیس‌جمهور با همه محدودیت‌ها بسیار زیاد استاو وزرا، استانداران و فرمانداران را تعیین می‌کند، نظارت تام بر تمام دستگاه‌های اجرائی دارد، بودجه یک سال کشور را به مجلس ارائه می‌کند و بسیاری اختیارات دیگر که بحث مفصلی استاگر رئیس‌جمهور عزم کافی برای سامان‌دادن امور داشته باشد، با همین اختیارات موجود هم می‌تواند کار کند».

حجت‌الاسلام «محمود نبویان» نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون اصل نود مجلس در روزهای گذشته گفته بود:«تقریباً ۹۰ درصد اختیارات و پول دست دولت است».

قوه مجریه در ایران، اختیارات و امکانات بسیار گسترده ای دارد، به همین دلیل است که اصلاح طلبان برای ورود به پاستور سر و دست می شکنند. اما این طیف بجای این اشتیاق برای ورود به پاستور باید درباره کارنامه ۸ ساله خود به مردم پاسخگو باشد. الان زنگ حساب است، لطفا انشاء نخوانید.

**شیطنت رسانه های اصلاح طلب در انتشار بیانات رهبری

«وزارت امور خارجه مجری است»، «سیاست خارجی در وزارت خارجه تعیین نمی شود»، «وزارت خارجه،مجری سیاست هاست نه تعیین کننده آنها» و..موارد مذکور تیتر برخی رسانه های منتسب به دولت و همچنین جریان اصلاح طلب در بازنشر بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب است.

این تیترها، این پیام را به مخاطب القاء می کند که وزارت امور خارجه در ایران هیچ اختیاری از خود نداشته و هیچ کاره است و به عبارتی صرفا یک مجری بدون اختیار است.

رقابت ۱۴ اصلاح‌طلب برای پست «تدارکاتچی»!/ شیطنت رسانه‌های اصلاحات در انتشار بیانات رهبری

رقابت ۱۴ اصلاح‌طلب برای پست «تدارکاتچی»!/ شیطنت رسانه‌های اصلاحات در انتشار بیانات رهبری

رقابت ۱۴ اصلاح‌طلب برای پست «تدارکاتچی»!/ شیطنت رسانه‌های اصلاحات در انتشار بیانات رهبری

نکته قابل توجه اینجاست که پس از بیانات رهبر معظم انقلاب، رسانه های معاند با برجسته کردن همین بخش از بیانات، این تیترها را انتخاب کردند:«وزارت خارجه فقط مجری است»(صدای آمریکا)، «آیت الله خامنه ای، وزارت خارجه را مجری تصمیم ها خواهند( بی بی سی)»، «وزارت امور خارجه تصمیم گیرنده نیست(العربیه-رسانه آل سعود)» و...

پس از انتشار بیانات رهبری، «علی واعظ» مدیر پروژه ایران در گروه بین المللی بحران- همان اندیشکده معروف در ماجرای تنظیم مفاد برجام- در توئیتی نوشت:«اگر وزارت خارجه فقط مجری است، پس چگونه برجام خسارت محض بود؟».

یکی از فعالین رسانه ای در پاسخ به ادعای این فعال معاند نوشت:«چون مجریان سیاست خارجی به جای رعایت شروط ۹ گانه، به توصیه های شما گوش کردند. #نفوذ».

شیطنت رسانه های اصلاح طلب و فضاسازی دروغین رسانه های معاند درباره نقش وزارت خارجه در سیاست خارجی در حالی است که وزارت امور خارجه مجری سیاست خارجی است و تعیین کننده سیاست خارجی نیز شورای عالی امنیت ملی است. شورایی که ریاست آن بر عهده رئیس جمهور است و دبیر آن به پیشنهاد رئیس جمهور تعیین می شود و اعضای هیات دولت نیز در این شورا حضور دارند. از ۱۱ عضو شورای عالی امنیت ملی، ۷ نفر عضو دولت هستند و این یعنی دولت در شورای عالی امنیت ملی نظر غالب را دارد.

در ماجرای برجام، رهبر معظم انقلاب، شورای عالی امنیت ملی و مجلس شورای اسلامی، به صورت مشروط و با ۲۸ شرط ابلاغی، با اجرای برجام موافقت کردند، اما دولت و وزارت خارجه در اجرای این ۲۸ شرط، از جمله لغو تحریم ها دچار قصور و تقصیرهای فراوان شدند.

«عباس عبدی» فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در توئیتی نوشت:«رهبری نظام به درستی تاکید کردند که سیاست خارجی در وزارت خارجه تعیین نمی شود و آنها سیاستگذار نیستند. آقای ظریف هم همین را گفته بود. حالا اصولگرایان بفرمایند که آقای عراقچی در وین در حال سیاستگذاری است یا اجرای سیاست بالادستی؟».

یکی از فعالین رسانه ای در پاسخ به این توئیت نوشت:«همانطور که وزارت خارجه به عنوان مجری سیاست های نظام در برجام خطوط قرمز نظام را نقض کرد، در وین هم ممکن است که خطوط قرمز نظام نقض شود».

این فعال رسانه ای در ادامه نوشت:«مشکل کشور سیاست گذاری نیست؛ وزارت خارجه ضعیفی است که توان دفاع از منافع ملی و حفظ خطوط قرمز را ندارد و دوست دارد از یک سوراخ بارها گزیده شود».

رهبر معظم انقلاب- ا خرداد ۹۸- در دیدار دانشجویان فرمودند:«یکی از دوستان گفتند تصویب برجام را به رهبری نسبت داده‌اند؛ خب بله، امّا شما که چشم دارید، ماشاءالله هوش دارید، همه چیز را میفهمید! آن نامه‌ای را که من نوشتم نگاه کنید، ببینید تصویب چه جوری است؛ شرایطی ذکر شده که در این صورت این [توافق] تصویب میشود. البتّه اگر چنانچه این شرایط و این خصوصیّات اجرا نشد، اِعمال نشد، وظیفه‌ی رهبری این نیست که بیاید وسط و بگوید برجام نباید اجرا بشود».

ایشان در ادامه تاکید کردند:«[البتّه]خود این، یک مقوله‌ای است که وظیفه‌ی رهبری در این جور مواقع اجرائی چیست. عقیده‌ی ‌ما این است که در زمینه‌های اجرائی، رهبری نباید وارد میدان بشود و یک کاری را اجرا کند یا جلوی اجرای یک کاری را بگیرد، مگر آنجایی که به حرکت کلّی انقلاب ارتباط پیدا میکند؛ آنجا چرا، وارد میشویم، امّا در موارد دیگر نه. بنابراین نه، برجام را به آن صورتی که عمل شد و محقّق شد، بنده خیلی اعتقادی نداشتم و بارها هم به خود مسئولینِ این کار -به آقای رئیس‌جمهور، به وزیر محترم خارجه، به دیگران- همین را گفته‌ایم و موارد زیادی را به آنها تذکّر داده‌ایم».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 45
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 12
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    38 3
    هر کدوم این 14 نفر بیاد میشه دولت بعدی روحانی
    • IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
      23 2
      سوال: دشمنی و قصد اصلاح طلبا برای ضربه زدن به ایران، اسلام و مردم این کشور چیزی هست که در عملکرد و گفتار اینا( حتی اونایی که لباس روحانیت به تن دارن ) اشکار هست؟ عمده ی این ها هم اصلا قانون اساسی رو قبول ندارن،
    • NL ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
      11 14
      دولت مورد حمایت تمام قد اصول گرایان هم اخرش دیدید چی شد. رئیس جمهور کلا تدارکاتچی است و دعوا بر سر تقسیم غنائم است که همه هجوم اورده اند. چون توی جاههای دیگر دست برای بخور بخور باز نیست
    • مظلوم IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
      13 0
      علی مطهری همین الان بدو برو که چرا نه عکست رو گذاشتن و نه اسمی ازت بردن . بدو ببین کجا میتونی آویزون بشی . جدی بگیر .
    • IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
      6 0
      یعنی این چهارده نفر صف کشیدن واسه تدارکاتچی، بیا دست همشون رو میگیرم میبرم جاهایی که اینقدر به شغل تدارکاتچی نیاز دارن
    • IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
      8 1
      اصلاح طلبان وقتی خرابکاری می کنند میگن رئیس جمهور تدارکاتچی هست !!! اگر اوضاع خوب باشد میگن فلانی امیرکبیر بود !!!
    • شایان IR ۰۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
      3 0
      خانم ها مگر رجل هستند که کاندید بشن!؟
  • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    31 1
    اگر وزارت خارجه فقط مجری است، پس چگونه برجام خسارت محض بود؟». این گونه که هیچ کدوم از سیاست های نظام اجرا نکرد به جای لغو، تعلیق رو پذیرفت، شروط 9 گانه رو رعایت نکرد، و......، وزارت خارجه مجری بود اما مجری افکار خودش نه سیاست های نظام، و این گونه شد خسارت محض
    • IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
      16 1
      احسنت دمت گرم عالی گفتی
    • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
      5 0
      ارادت داداش، دم خودت گرم، اینها میخوان دوباره مردم رو فریب بدن، و دولت فاجعه شون تکرار بشه، اما تکرار میکنم تکرار، کور خوندن
  • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    21 3
    مجری بی اختیار نه، مجری ناتوان و بی عرضه ای که نتوانست سیاست خارجی نطام را درست اجرا کند، وقتی در خود توانایی اجرای سیاست ها را نداری خیلی بیجا کردی این مسئولیت سنگین را پذیرفتی و هشت سال هم موندی و استعفا ندادی. 8 سال از عملکردت دفاع کردی مفهومش این است که در خودت توانایی اجرای سیاست‌های بالادستی را میدیدی. اما گند زدی و چیزی که نظام میخواست را نتوانستی اجرا کنی. آقای ظریف ضعف اجرایی داشتی. ارتباطی به عدم اختیارات نداره
  • AL ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    24 3
    وقتی یک مشت لیبرال غرب گدا با قیافه به ظاهر اسلامی و انقلابی دم انتخابات به هر توطئه و تبلیغاتی خودشون رو به کرسی مسولیت نظام میرسونند. دیگر چه انتظاری دارید؟!؟!
    • شامالا IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
      5 8
      اخوی با این حساب هر دولتی که بعد انقلاب سر کار بوده چنین مشخصاتی داشتی، فکر نمیکنی کلا یه تناقضی تو حرفات هست؟
    • IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
      10 0
      تا سطح سواد سیاسی ملت بالا نرود و تفاوت بین کاندیدای اصلح و کاندیدای قدرت طلب را تشخیص ندهند اوضاع همین است و هرکس با چند وعده صد روزه و هوچی گری و تخریب رقیب می تواند رأی ملت را تصاحب کند
  • US ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    9 0
    خیلی خوب تشریف بیاورند . به هر حال تدارکچی هم یک مزایایی دارد فقط برای مردم دیگر قول و وعده ندهند از همین حالا بگویند که محدوده اختیارات و قدرت و توانایی اجرایی شان چه اندازه است
  • IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    9 0
    مثل گرگ ها گله ای حمله کردن
  • شامالا IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    11 0
    تعجب نکن که 14 نفر معرفی میکنن، 100 نفر هم لازم باشه معرفی میکنند. فقط باید ببینن کدومشون قشنگ تر دروغ میگه و نقش بازی میکنه. در حقیقت این اصلاح طلبان بودن که با شعارهایی که در حوزه اختیارات رییس دولت نیست همواره مخاطبان خود رو گول زده اند. البته لیدر این جریان دیگه خودش فهمیده که "تکرار" فایده نداره.
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    14 1
    لعنت بر هر چی اصلاح طلبه حروم لقمعه وطن فروشه
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    10 1
    اصلاح طلب برو گمشو تاکی باید قیافه نحس این وطن فروشان رو بیبینم
  • محمدامین IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    8 1
    از جبحه اصلاحات متنفرم ، اینا یه مشت دروغگو و فتنه گر هستند و همین جوری برای شانه خالی کردن از بار مسئولیتشان میگویند رییس جمهور اختیاری ندارد که البته در انتخابات می بینیم برای رای مردم چه سر و دستی میشکنن.
  • SE ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    11 2
    اصلاحاتی و چاپندگی بدرد خمیر دستمال کاغذی هم نمیخورند
  • FR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    6 1
    دیگه کار این رسانه های زنجیره ای از شیطنت گذشته .... الان وزیر امور خارجه چه کشوری همه کاره سیاست خارجی ست ؟ رهبری در سخنانش عمدا اسم دولت را نیاوردند چون این دولت نه از حمایت مردمی برخوردار است ونه اعتبار خارجی ....فقط حقوقی تا پنجاه روز دیگر
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    2 1
    میخوان برجام رو بندازن گردن رهبری، با اینکار اعتراف میکنن برجام خسارت محضه، حالا بخاطر کدوم دستاورد(خسارت محض) میخوایید به ظریف بگید امیرکبیر
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    2 1
    وقتی سیاست خارجی در وزارت خارجه تعیین نمی شود و توسط سران نظام تعیین می شود وزیر خارجه چشمش کور و دندش نرم باید مو به مو سیاست نظام را اجرا کند و تا حالا که اجرا نکرده است باید موءاخذه شود که چرا تخلف کرده. مگر دیگر مسئولین در کشور سیاست گذارند که بخواهند سر خود قانون اجرا کنند و هر کسی خلاف کند باید مجازات شوند. مصاحبه نابخردانه ظریف خیری بود برای آینده کشور که در آینده هیچ وزیر خارجه ای دچار توهم نشود. در خصوص اختیارات ریاست جمهوری هم مقام معظم فرمودند رئیس جمهور از بیشترین اختیارات برخوردار است هر کسی که دچار توهم می شود و فکر می کند که اختیارات رئیس جمهور کم است حق ثبت نام ندارد بنا نیست که به خاطر قدرت طلبی افراد قانون را به نفع قدرت طلبان تغییر دهند اگر بنا بود که چنین باشد چرا شاه را بیرون کردیم آنرا بیرون کردیم که دیکتاتوری نابود شود نه این که دیکتاتور جدید رشد کند و جیب خانواده و طایفه خودش را پر کند
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    2 0
    تفاوت اساسی سیاست معاویه و حضرت علی(ع) «حضرت علی(ع) می فرماید: «والله ما معاویة بأدهی منّی، و لکنّه یغدر و یفجر»: "سوگند به خدا معاویه زیرک تر از من نیست، ولیکن او مکر می کند و نافرمانی می نماید." حضرت می فرماید فرقی که معاویه با من دارد این است که من مقید به آداب و سنن اسلامی هستم، برای تحکیم حکومت خود حاضر به خیانت و گناه نیستم؛ او برای تحکیم حکومت خود مکر می کند، گناه می کند، برخلاف قول خود عمل می کند، بیت المال را که باید در راه تحکیم اسلام مصرف شود در راه تحکیم حکومت خود مصرف می کند و قوانین اسلام را زیر پا می گذارد. معاویه چون پایبند به مقررات اسلام نیست حاضر است هر مکر و حیله و هر گناهی را انجام دهد؛ وفای به عهد و پیمان یکی از مقررات و ضوابط اسلام است، و معاویه با مکر و حیله هایش پیمان شکنی های زیادی دارد. حضرت می خواهند بفرمایند سیاست دو جور است: یکی سیاستی که بر اساس اسلام و مبانی اسلامی که همان تقوا و عدالت باشد استوار است، و دیگری سیاستی که بر پایه فسق و فجور و حیله و تزویر و گناه استوار است. و اساسا حکومت های کنونی دنیا برای تثبیت قدرت خود از این راه استفاده می کنند که معاویه هم یکی از آنها بود؛ این نوع سیاست همان سیاست شیطانی است و علی(ع) از آن به دور است. علی(ع) خود را مقید به شرع و شریعت می دانست و حاضر نبود از مقررات اسلام تخطی کند؛ وقتی انسان خودش را مقید به شرع و شریعت بداند، حاضر نیست برای این که حرف خود را به کرسی بنشاند یا حکومت خود را تثبیت کند به حقوق دیگران تعدی و تجاوز شود؛ که چنین حکامی کم هستند.»
  • IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    2 0
    عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد ... بدون اینکه بفهمند به یاری رهبری معظم شتافتند همه باید بدانند که وزیر خارجه و تمام وزرا اجرا کننده سیاست کل نظام هستند در همه کشورها وزرا اجرا کننده سیاستی هستند که کل یک حکومت تعیین می کند احمق ها نمی فهمند فکر می کنند وزیر خود تعیین کننده است اما نمی دانند که حکومت تعیین کننده یک سیاست است و وزرا و .....اجرا کننده و ناظر بر اجرای صحیح آن و ایجاد میانبرها و تعیین راهکار برای تسهیل و رفع موانع جهت اجرای آن سیاست هستند همه کشورها به نحو احسنت این موضوع را اجرا می کنند .کشورهای استعمارگر به کشورهای ضعیف که آنها را مستعمره خود می دانند اینگونه القا می کنند که گویی خود تعیین کننده و همه کاره هستند و حتی وزیر آنها حکم یک حاکم را برای دیگر کشورها را دارند ..
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    مردم ایران در چندین قرن اخیر با دو نیروی متخاصم شر میجنگند: -۱-نیروی متخاصم خارجی -۲- نیروی متخاصم منافقین داخلی ،، جنگ با نیروی متخاصم خارجی گاهی شکست داشته و چند ده سال اسیر بوده اند اما بالاخره با جهد و کوشش پیروز گشته وتوانسته اند کشورا از شر نیروی بیگانه رهایی بدهند که اخرین های ان جنگ تحمیلی و بعد از ان نیروی شر داعش بود که الحمدولله هر دو انها در مقابل ایستادگی مردم ایران شکست خوردند، اما قرنهاست با نیروی متخاصم منافقین داخلی در جنگ میباشند وتوام این جریان منافق توانسته ضربه های سنگینی از پشت به مردم ایران بزند این نیروی منافقین در قالب ها ورنگ های مختلفی توانسته با تحریف حقایق جای خود را دربین مردم ایران نگه دارد ای کاش یک بار و برای همیشه مردم فریب نیرنگ تزویر وریای این قبیله ی ملعونه را نخورند و برای همیشه شر منافقین بوقلمون صفت را از سر کشور و سرزمین خود کم کند.. همزمان بادو حریف میجنگیم... یکی دشمن مهاجم خارجی... و یکی هم خائنین مزدور، داخلی... ای کاش فقط با دشمن خارجی میجنگیدیم... ضربه اصلی را خائنین ،منافقین ،جریان فتنه ‌، غرب گرها وشبهه افکنان داخلی به ایران میزنند... دشمن بهترین راه را برای نابودی استقلال ما انتخاب کرده است: جنگ، تبلیغ ، تحریف، تطمیع و قحطی ساختگی.... بدبختی اینجاست که عامل اجرای تمامی اینها خائنین معروف داخلی هستند....
  • IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    3 0
    عجب ۱۴ نفری . هر کدام ذخایر انقلابتد البته به قول نوبخت . به شما رای دادیم اقایان اصلاح طلب ها و اعتدالی ها این وضع اقتصادی مردم شده . اگه عاقل باشیم دیگه به شما رای نخواهیم داد .
  • IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    جبهه اصلاحات با گسیل این همه افراد با سوابق مشخص و دارای محکومیت های امنیتی و کیفری که از پیش میدونه که صلاحیت آنها رد خواهد شد به دنبال چیست
  • محمد علی IR ۰۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    2 0
    یکی از یکی منافق تر.32 سال مملکت دست این جبهه اصلاحات بوده هیچ تحولی و حرکت عظیمی نکردند. باز هم میخواهند بر مردم حکومت کنند. انتخابات 1400 سیلی ملت بر دهان جبهه نفاق
  • IR ۰۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    1 0
    آقای ظریف جواب این سوال رو که آیا برجام خسارت محض بوده یا نه رو دادن .....ایشون تاحالا خودش رو سیاست گذار میدونسته خوب نتیجه مذاکره ای که مجری برخلاف نقش و جایگاه خودش و نهادهای تصمیم ساز یکه تازی میکنه همینه
  • فانی IR ۰۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    3 0
    14 نفر اصلاح طلب برای ویرانی کشور کاندید شده اند. ولی انشاءالله یک مرد انقلابی این سیاهی لشکر را تار ومار خواهد کرد. بقول حکیم ابوالقاسم فردوسی : سیاهی لشکر نیاید به کار، یکی مرد جنگی به از صد هزار
  • IR ۰۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    1 0
    اینها با وجود اینکه می دانند تایید صلاحیت نمی شوند و اگر هم تایید شوند رای نخواهند داشت ، می خواهند تعداد زیاد ثبت نام تا وقتی رد صلاحیت شدند ، نظام را به چالش بکشند. راه حل خنثی کردن این فتنه این است که تعداد زیادتری اصولگرا ثبت نام کنند که با عدم تایید صلاحیت انها ، حتی به تعداد بیشتر از اصلاح طلب ها ، این فتنه خنثی شود .
  • IR ۰۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    1 0
    رهبرم دوستت دارم
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    1 0
    اقای ظریف شما در وزارت خانه خواسته خود وارباب خارجی وداخلی وطن فروشت را برضد منافع ملی اجرا کردی وخودرا صاحب اختیار همه تصور کردی تذکر در تصمیم در جای دیگر است وشما مجری هستید در مقابل زیاده روی وایستادگی در مقابل بقییه سیاستهای نظام است یا وطن فروشید یا جاهل
  • ا ب پ IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    تسلیت امسال وطن فروشان یتیم وبدون پشتوانه میراث خوار قوه مجریه انتخابات را هدایت میکنند والبته سرنوشتی بدتر از پوست موز تو رودخانه نصیبشان میشود چون خدا را نمیشود فریب داد
  • ق/لطفا درج نکنید IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    زمانه حیرت انگیزی بر دنیا حاکم شده که عالم سیاست به عده ای حیوان واگذار شده که اگر در آزمون« شناخت اعداد توسط حیوانات» شرکت کنند حیوان بودنشان ثابت میشود،تعجب انگیزتر اینست که این حیوانات همدیگر را فریب هم میدهند و اسم آنرا سیاست گذاشته اند.گوریلی در قفس را تصور کنید در یک دست خود یک موز و دست دیگر دو عددخیار به او نشان دهید،گوریل موز را بر میدارد،حال گوریل را از قفس در آورده اختیارات جامعه را به او بدهید،او موز را وارد میکند ولو محصول کشاورزان صیفیکار نابود شود،یک میلیون یورو برای سامان دادن بهداشت در دوران کرونا به او بدهید،سر از جیب دلالان و رانتخوارها،ایضا برای ساختن شخصیت کاذب دخترش صرف میشود اسم این را میگذارند تعامل با دنیا و دیپلماسی و اقتصاد مقاومتی ،،البته عجیب این نیست که حیوانات، زمامدار شوند که از عصر حجر تا کنون بجز استثنائات اندکی وضع بهمین منوال بوده،چیزی که عجیب و بی سابقه بنظر میرسد،ادغام زمین و آسمان است که نفاقها و رذایل اخلاقی مدعیان اشرافیت و تافتگان جدا بافته را آشکار میکند،بله ! زمانه« ربنا باعد بین اسفارنا» گذشته که نتیجه خیانتهای مدعیان صدها و هزاران سال بعد مشخص شود إبراهيم(۴۶)وَقَدْ مَكَرُوا مَكْرَهُمْ وَعِندَ اللَّهِ مَكْرُهُمْ وَإِن كَانَ مَكْرُهُمْ لِتَزُولَ مِنْهُ الْجِبَالُ ﻭ ﺁﻧﺎن نیرنگشان ﺭﺍ ﺑﻪ ﻛﺎﺭ ﮔﺮﻓﺘﻨﺪ ، ﻭ ﻧﻴﺮﻧﮕﺸﺎﻥ ﻧﺰﺩ ﺧﺪﺍﺳﺖ ﻭ ﻫﺮ ﭼﻨﺪ ﻛﻪ ﺍﺯ ﻧﻴﺮﻧﮕﺸﺎﻥ ﻛﻮﻩ ﻫﺎ ﺍﺯ ﺟﺎ ﻛﻨﺪﻩ ﺷﻮﺩ .[کوهها جابجا شود اشاره به آینده سلیمان نبی(مکاشفه احضار ملکه صبا) در دنیاست که مادیگرا شده بود اما با هدایت اوصیای الهی که فارغ از زمان و مکان هادی بشر هستند به فلاح رسید (حشر۹_۱۰)]پس ایه شریفه ۱۰ حشر ربطی به آقای ظریف ندارد و خاص اوصیاء الهیست.
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    2 0
    شعار تدارکاتچی کجا وخود کشی برای حفظ پاستور کجا!!!!!!!اینها برای حفظ سمت تدارکاتچی ظریف را هم به مسلخ بردند!!!!!!
  • US ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    بسمه تعالی اصلاح طلبان وظیفه دارند که کاندیدای سالم معرفی کنند. حال اگر کاندیدای ناسالم یا فاسد و آلوده معرفی کنند و کاندیدای آنها رد صلاحیت شد، هیچ تقصیری متوجه نظام نیست و تقصیر خود آنها است.
  • علی CA ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    قطاری که راه افتاده بود مردم... کجاست.
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    اینکه از کفر ابلیس هم مشهورتره و اظهر من الشمسه که همیشه این اجرای غلط و اشتباه ست که باعث دردسر میشه. قوانین و سیاست ها ممکنه بسیار عالی هم تدوین شده باشه اما اگر درست اجزا نشه کار خراب میشه. اونوقت کدوم عقل سلیمی میتونه بگه اونایی که قانون رو نوستند یا سیاستی رو تعیین کردند مقصر بوده اند؟! به خدا اینا رو اصلاً توضیح هم ندید خیال میکنن ایرانیها سرشون نمیشه.
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    رای مردم هیچ ارزشی در این مملکت ندارد. با این حرفا مردم دیگه خر نمیشن. رای بی رای. درست یا غلط بودن نظر من رو میزان مشارکت در انتخابات آتی مشخص خواهد کرد
  • هادی IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    منظور ایشان این بوده که وزارت امور خارجه می بایستی مجری باشد نه سیاستگذار که عملا" با سخنان ظریف چیز دیگری استنباط شده است ولی اینها این تخطی منجر به خسارات و دور زدن قانون را می خواهند از وزیر خارجه مبری کنند.
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    1 0
    این نجومیبگیر تنبل بی خاصیت کارشکن بی تفاوت ژن برتر آقا وآقازاده امتیاز ی خودی منافق را علاوه بررد صلاحیت باید دادگاهی رد اگر شماها طی این سی سال بفکر مردم انقلاب اسلام ...بودید این مشکلات مردم وجودنداشت-پس فقط بفکر اموال پسته برنج گوشت انباشت اموال خودتان هاشمیها خاتمیها دروغگوها بودید
  • محمد IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    این آقایان و خانمها و حضراتی که با رای خودشان شخصی مانند تاج زاده را ( با صرف نظر از همه جنبه های دیگر او ) نفر سوم این لیست قرار داده اند واقعا سرشان می شوند و عقلشان می رسد که کشورداری و مدیریت صدها کار و رفع تنگناهای کشور یعنی چه ؟؟؟!!! آیا آنها واقعا تاج زاده را در این حد و اندازه می بینند ؟ با کدام سابقه و به قول معروف رزومه ؟؟!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس