عکس/ مرحله دوم واکسیناسیون پاکبان‌ها در همدان

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با اشاره به اینکه ۷ منطقه جنوبی تهران هیچ واکسن کرونایی برای پاکبانان دریافت نکرده‌اند، گفت: بیش از ۵۵ هزار نفر در شهرداری در معرض ابتلای بیشتر به کرونا هستند.

به گزارش مشرق، زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران، درباره موضوع واکسیناسیون در شهرداری تهران اظهار داشت: با توجه به محدودیت‌های واکسن کرونا و گستردگی جمعیت باید اولویت‌بندی‌هایی در این زمینه صورت گیرد و افرادی که در خط مقدم هستند در اولویت باشند.

بیشتر بخوانید:

جزئیات واکسن‌خواری در شهرداری تهران

وی با اشاره به اینکه عدالت اجتماعی هر چه بیشتر در این زمینه باید مورد توجه قرار گیرد گفت: بسیاری از نیروهای شهرداری در معرض آسیب و ابتلا به کرونا هستند.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد:‌۵۵ هزار نفر در شهرداری تهران در معرض بیشتر ابتلای به ویروس کووید ـ ۱۹ هستند و هر چند که واکسیناسیون پاکبانان و تطهیرکنندگان بهشت‌زهرا (س) مدتی است آغاز شده ولی مناطق جنوبی تهران هیچ واکسنی دریافت نکرده‌اند.

نوری با بیان اینکه منطقه‌های ۱۶، ۱۷، ۱۸، ۱۹، ۲۰، ۲۱ و ۲۲ هیچ و اکسن کرونایی به آنها تعلق نگرفته است گفت:‌شهرداری تهران باید ساز و کارهای لازم را در این زمینه اتخاذ کند و واکسیناسیون پاکبانان در این نقاط شهر نیز آغاز شود.

وی خاطرنشان کرد:‌بر اساس اعلام شهرداری تهران تا کنون فقط ۲۲۴۸ نفر در شهرداری واکسن دریافت کرده‌اند که جزو گروه‌های آسیب‌پذیر بوده‌اند.

این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد:‌چگونگی واردات واکسن توسط شهرداری تهران باید در صحن شورا مورد بررسی قرار گیرد که این موضوع به دلایلی هنوز انجام نشده است و ساز و کارهای مناسب جهت تأمین بودجه برای آن نیز لحاظ شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    6 0
    معلومه در کل اولویت همیشه با بالاشهره!
  • شهروند تهرانی IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    0 0
    با سلام و احترام ، به چه علت به پاکبانان محترم تبعه افغانستانی به دلیل نداشتن کد ملی واکسن نزدید ؟! مگر این زحمتکشان در وقتیکه ۱۶ ساعت کار مداوم و سخت دارند ، از آنها کد ملی درخواست می کنید ؟!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس