جواد افشار

کارگردان سینما و تلویزیون گفت: رئیس قوه قضائیه از زمانی که روی کار آمد، نشان داد هدفش اصلاح امور و برخورد با مفاسد در عمل است.

به گزارش مشرق، جواد افشار کارگردان سینما و تلویزیون درباره نشست هنرمندان با رئیس قوه قضائیه گفت: اینکه رؤسای قوا پای درد و دل هنرمندان بنشینند می‌تواند بسیار مفید واقع شود چرا که هنرمندان حرف‌های شنیدنی بسیاری دارند.

 وی ادامه داد: مسائل فرهنگی، اجتماعی و آسیب‌های موجود در جامعه از جمله مسائلی است که هنرمندان به آن حساس‌اند و زودتر می‌توانند آسیب‌ها را متوجه شوند، این رسالتی است که ذاتاً بر دوش هنرمند است که در کف جامعه حضور داشته باشد و آسیب‌ها را رصد کرده و می‌شناسد.

کارگردان سریال "گاندو" تصریح کرد: هنرمندان می‌توانند بسیار ماهرانه برای این آسیب‌ها راهکارهای پیشگیرانه داشته باشند و این موضوع می‌تواند به قوه قضائیه کمک کند تا کمتر با جرم مواجه شویم.

وی افزود: برگزاری چنین نشست‌هایی می‌تواند راهکارهای مناسبی ایجاد کند و هر دو طرف درد و دل‌های خود را به اشتراک بگذارند.

افشار درباره رویکرد رئیس قوه قضاییه در این نشست افزود: رئیس قوه قضائیه از زمانی که روی کار آمده نشان داده که هدفش اصلاح امور و برخورد با مفاسد است و این موضوع را نیز در عمل نشان داد و در اظهارات هم اعلام کرد که با قاطعیت با این موضوعات برخورد خواهد کرد.

وی گفت: برخورد با مفاسد در جامعه بسیار امیدبخش است، اما همچنان اعتقاد داریم که امکان قاطعیت بیشتر برای برخورد با مفسدان اقتصادی وجود دارد و مردم هنوز زهری که باید از طرف قوه قضاییه به سمت مفسدان برود را حس نکردند.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه نگاه رئیس قوه قضاییه را به سینما چطور دیدید گفت: در این جلسه هنرمندان توانستند صحبت‌های خود را مطرح کنند. رئیس قوه قضائیه سعه صدر بسیاری داشت و خوشبختانه جایگاه هنر و سینما را هوشمندانه می‌شناسد و بسیار آن را باور دارد تا جایی که در سخنرانی خود اعلام کرد که اثربخشی یک فیلم، سریال یا تئاتر از هزاران هزار منبر یا گفتمان بیشتر است و این نشان دهنده آن است که رئیس قوه قضاییه به جایگاه هنر واقف است و انصافاً در این چند سال گذشته کمک بسیاری کرد و هنرمندان با دغدغه کمتری توانستند در آثار هنری خود موضوعات را به چالش بکشند.

کارگردان سریال "کیمیا" افزود: ادامه برگزاری چنین جلساتی مفید خواهد بود چرا که اگر ارتباطات بیشتر شود در راهکارهای برخورد و پیشگیری از جرم می‌تواند مؤثر واقع شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    3 22
    علیه ایشون که چیزی نساختی علیه اون وریا ساختی که رقبای دوره قبل ایشون بودن
    • یا علی AU ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
      14 1
      اون وریا که مثل ستون پنجمی عمل میکنند بطوریکه سه ساعت صوت شان ن در جهت منافع امریکای جنانتکار و تروریست و تروریست پرور و علیه عزت و پیشرفت و قدرت دفاعی ایران از تلویزیون وابسته به سعودی جنایتکار و تروریست پخش شد که نیز اثبات سریال گاندو است. پس هنرمندان گاندو شایسته تقدیر هستن. خدا کند که در انتخابات آینده فردی مثل آقای رئیسی که دغدغه مردم دارن رئیس جمهور ایران بشه تا ایران از دست اون وریا نجات بدن.
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    2 13
    حوزه موسیقی را هم خوب میشناسن و آقای مقصودلو را همه یادمون هست الانم که رفتن تو کار گاندولو
    • NL ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
      4 0
      مجلس طرحی بدهد که تیم مذاکره کننده و نمایندگان مجلس تصویب کننده 20 دقیقه ای برجام، تا چند سال بعد پایان کار دولت ممنوع الخروج شوند تا اول جواب خساراتی که با برجام به کشور وارد کردند را در دادگاه بدهند.
  • شامالا IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    0 0
    گاندوی نهادهای بالادستی رو هم بساز مهندس اگه میتونی.
  • IR ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    جلوی انتخابات و این سلبریتی ها باز شروع کردن
  • امین IR ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    هنرمندان .لول هنرمند فقط بازیش رو بکنه . وارد عرصه سیاسی نشید دغدغه هاتون پیشکش. رای مردم رو با دخالت های غیر تخصصی تغییر ندهید دغدغه هاتون بماند . شما هنوز نتوانستید قهرمانان 40 سال قبل رو به مردم معرفی کنید
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    8 0
    گاندو =فیلم درتراز اقنلاب اسلامی.ممنونیم.با قدرت به کارتون ادامه دهید.
  • محیا IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    3 0
    گاندو حق مردمه ممنون از عواملش هر چی بشه ما پای گاندو وایمیسیم
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    0 0
    گفتن بهبهانی کارگردان کیمیاست که درگذشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس