کد خبر 1212434
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
جزئیات جدید از فوت دبیر اول سفارت سوییس/ پیکر وی تحویل پزشکی قانونی شد

سخنگوی سازمان اورژانس کشور جزئیات جدید از فوت دبیر اول سفارت سوییس را ارائه داد.

به گزارش مشرق، مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور درباره آخرین جزئیات دبیر اول سفارت سوییس از برجی در کامرانیه اظهار داشت: صبح امروز خانم کارگری که در منزل وی مشغول به کار بوده است پس از مراجعه به منزل دبیر اول سفارت سوییس ملاحظه می‌کند که وی در منزل حضور ندارد و وسایل نیز جابه‌جا نشده است.

وی گفت: دقایقی بعد یکی از کارکنان فضای سبز پیکر بی جانی را ملاحظه می‌کند که با پلیس تماس می‌گیرد و پلیس نیز از سرایدار منزل می‌خواهد که در صحنه حاضر شود و وی تایید می‌کند که این خانم کارمند سفارت بوده است.

خالدی توضیح داد: آثار جراحت از قبیل شکستگی سر و دست در پیکر بی‌جان ملاحظه می‌شود و پیکر این خانم ۵۲ ساله تحویل پزشکی قانونی شده است.

به گفته سخنگوی سازمان اورژانس کشور هنوز مشخص نیست که دلیل سقوط وی خودکشی، قتل یا حادثه بوده است و نتایج باید پس از بررسی‌های لازم توسط سازمان‌های مربوطه اعلام شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    9 0
    عجب، آنهم سفارت سوئیس حافظ منافع آمریکا!
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    5 2
    خداوند رحمتش کند
  • IR ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    4 1
    منکه میگم قتل بوده . یک خانم تنها و ثروتمند آنهم خارجی ، در خانه ای فوق لاکچری ...حتما زیر سر کارگرهای خانه است . امان از این خدمتکارها امان از این فقرا که به هیچ کدامشان اعتماد نیست
    • NL ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
      0 0
      شما هم که هی دنبال تحقیر فقرای بدبختی از کجا معلوم قاتل یک میلیاردر و خرپول ثروتمند نباشه؟ زورت رسیده به فقرا شرم کنید از این هم کبر و نخوت بی جا!
  • NL ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    خانمی که شاد و سرزنده بوده چرا باید خودکشی کنه؟ یعنی از خوشی زیاد هوس کرده خودکشی کنه؟ شنیدیم طرف از فرط بدبختی خودکشی کرده باشه ولی توی برج لاکچری آن چنانی تو اوج شادی چه خودکشی عجیبی؟ اینم مثل مرگ مرموز آزاده نامداری رفت تو لیست مرگ های مرموز!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس