انتخابات

علیرضا زاکانی، نماینده مجلس: نیروهای انقلابی وظیفه دارند حرارت انتخابات را با ایجاد یک دو قطبی ممدوح که بر اساس مصالح عمومی و منفعت مردم شکل می گیرد، بالا ببرند.

سرویس سیاست مشرق - سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ هم‌زمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد. در ستون  «صندوقچه انتخابات» به بررسی روزانه اخبار و حواشی انتخاباتی و رصد رسانه‌های داخلی و بررسی رسانه‌های معاند می‌پردازیم.

********

روزنامه حامی دولت:کاندیداتوری رئیسی به صلاح نیست

روزنامه آرمان در مطلبی با عنوان «کاندیداتوری رئیسی به صلاح نیست» نوشت:«بر آقای رئیسی است که اینک و پس از عملکرد بسیار ضعیف رقیب خود در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ و انتصاب ایشان به ریاست قوه قضائیه از سوی مقام معظم رهبری و عملکرد نسبتا مناسب در جایگاه فعلی توانسته است بر محبوبیت خود بیفزاید، با ادامه ریاست بر مسند قضا، نه تنها به تکلیفی که رهبری با انتصاب، بر عهده ایشان نهاده‌اند ادامه دهند، که امید امیدواران مبارزه با فساد را ناامید نکنند».

روزنامه حامی دولت: کاندیداتوری رئیسی به صلاح نیست/ مطهری: هرکس رئیس‌جمهور شود باید برجام را حفظ کند

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت:«مگر نه اینکه خدمت به جامعه تنها در قبای ریاست جمهوری نیست و در هر مسندی که بتوان آرمان‌های انقلاب را به نحو مطلوب به منصه ظهور رساند خدمت به مردم، نظام، انقلاب و کشور است؟ و البته که آیت‌ا... رئیسی کاندید انتخابات ریاست جمهوری نخواهد شد، چرا که به صلاح او نیست».

مطهری: هرکس رئیس‌جمهور شود باید برجام را حفظ کند

«علی مطهری» نامزد سابق مجلس و کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری در مصاحبه با خبرگزاری مهر در پاسخ به این سوال که «در رزومه کاری شما سابقه اجرایی وجود ندارد. چطور می‌خواهید یک کابینه را اداره کنید؟» گفت:«من ۱۲ سال نماینده مجلس بودم. چند سال هم نایب رئیس مجلس بودم. به نظرم نایب رئیسی پست اجرایی محسوب می‌شود. در رتبه‌بندی‌های اداری نیز نواب رئیس مجلس رتبه بالاتری نسبت به وزرا دارند. علاوه بر این اساساً مسئله مدیریت بیشتر از یک امر ذاتی است».

روزنامه حامی دولت: کاندیداتوری رئیسی به صلاح نیست/ مطهری: هرکس رئیس‌جمهور شود باید برجام را حفظ کند

مطهری در ادامه گفت:«برجام توافقی است که هر کسی رئیس‌جمهور شود باید آن را حفظ کند. نیازی نیست در خودم مزیتی ببینم. برجام به نفع ماست. تحریم تسلیحاتی را از بین برد و در سال ۲۰۲۳ تحریم دیگری را از بین می‌برد، در سال ۲۰۲۵ ظاهراً در موضوعات موشکی آزادتر می‌شویم و در سال ۲۰۳۰ سطح غنی‌سازی ما آزاد می‌شود. نگرانی اسرائیل از احیای برجام به خاطر این است که برجام به نفع ایران است».

زاکانی: نیروهای انقلابی به دنبال مشارکت حداقلی در انتخابات نیستند

«علیرضا زاکانی» نماینده مردم تهران و رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس در پاسخ به این شائبه که برخی مدعی هستند نیروهای انقلاب به دنبال مشارکت حداقلی مردم در انتخابات هستند تا از این طریق پیروز شوند و به همین خاطر تلاش می کنند تنور انتخابات گرم نشود، ضمن رد اصل این ادعا خاطرنشان کرد:«واقعیت این است که امثال بنده که در مجلس حضور دارم، به عنوان بخشی از مسوولان کشور تمام تلاش خود را متمرکز کرده ایم که به بهتر برگزار شدن این انتخابات کمک کنیم و حتی‌المقدور منویات امام جامعه محقق شود. اما متاسفانه با بی تدبیری دولت و شخص رییس جمهور روبرو هستیم که در اوج سیاست زدگی هستند و در روزهای پایانی عمر دولت ممکن است با تصمیم خطا، بخشی از دستاوردهای کشور را از بین ببرند».

روزنامه حامی دولت: کاندیداتوری رئیسی به صلاح نیست/ مطهری: هرکس رئیس‌جمهور شود باید برجام را حفظ کند

زاکانی در ادامه گفت:«نیروهای انقلابی وظیفه دارند حرارت انتخابات را با ایجاد یک دو قطبی ممدوح که بر اساس مصالح عمومی و منفعت مردم شکل می گیرد، بالا ببرند و گرم شدن تنور انتخابات و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود، از منویات بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر انقلاب است. امامین انقلاب حضور اجتماعی مردم در عرصه های سیاسی به ویژه انتخابات را مثل نماز خواندن واجب می دانند و ما نیز به عنوان نیروهای انقلاب، وظیفه داریم فضای انتخاباتی گرمتری را ایجاد کنیم».

روزنامه حامی دولت: کاندیداتوری رئیسی به صلاح نیست/ مطهری: هرکس رئیس‌جمهور شود باید برجام را حفظ کند

وی افزود:«در کنار صلاحیت های متعدد ریاست محترم قوه قضاییه و انسجام بخشی ایشان،  نظرسنجی ها نشان می دهد آیه الله رییسی صدرنشین است و اقبال حدود ۲۴ درصدی مردم به وی نشان می دهد بهترین گزینه برای حضور در انتخابات است. پس از وی با فاصله معناداری، محمدباقر قالیباف با ۱۲ درصد اقبال در نظرسنجی ها قرار دارد و سایر نامزدهای مطرح با اقبالی زیر ۵ درصد در نظرسنجی های معتبر روبرو هستند».

زاکانی در اداه تاکید کرد:«شورای ائتلاف و شورای وحدت به سمت یکی شدن پیش می‌روند».

ضرغامی: شعار من این است؛ «ضرغامی؛ روحانی نیست»

«عزت الله ضرغامی» عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری گفت:« نمی دانم کسی نیست جواب آقای جهانگیری را بدهد و بگوید این کارنامه آقای روحانی است؛ شما از چی دارید دفاع می کنید؟ بعد درباره بحث مفاسد اقتصادی می گوید تمام فعالیت‌های اقتصادی برادرم در دوره احمدی نژاد انجام شده است! پس این نشان می دهد یکسری زمان احمدی نژاد با یک عده کانال دارند و کارشان را انجام می دهند، زمان روحانی هم با یک عده دیگر کارشان را جلو می برند!».

روزنامه حامی دولت: کاندیداتوری رئیسی به صلاح نیست/ مطهری: هرکس رئیس‌جمهور شود باید برجام را حفظ کند

ضرغامی در ادامه گفت:«یکی از شعارهای من این است که "ضرغامی روحانی نیست"؛...بنده در حوزه اقتصاد ۹ گروه جوان بسیار فعال و دانشمند تشکیل داده ام و به طور مستمر با این گروه‌ها جلسه می‌گذارم، چون این افراد در بدنه نظام و دولت و بخش‌هایی مانند مجمع تشخیص مصلحت نظام و مرکز پژوهش‌های مجلس حضور دارند به همین دلیل بنده از آن‌ها رونمایی نکرده ام».

مخالفان دولت کار را به اینجا رسانده اند تا در انتخابات بدون رقیب باشند

«مسعود پزشکیان» نماینده مجلس و کاندیدای احتمالی انتخابات ۱۴۰۰ در مصاحبه با روزنامه سازندگی گفت:«متاسفانه فضای عمومی جامعه ما به شکلی شده است که دولت مقصر است به خصوص شخص حسن روحانی. برخی در حال تلاش هستند تا به هر قیمتی از احیاء برجام جلوگیری کنند، چرا که تصور می کنند با احیاء برجام و بازشدن برخی گره ها ممکن است شرایط اقتصادی تغییری هر چند مختصر کند و این به نفع جریان دولت باشد و در انتخابات تاثیری مثبت به این سمت داشته باشد».

روزنامه حامی دولت: کاندیداتوری رئیسی به صلاح نیست/ مطهری: هرکس رئیس‌جمهور شود باید برجام را حفظ کند

پزشکیان در ادامه گفت:«شرایط فعلی کشور ما نه بخاطر این بود که آقای روحانی خیلی ناتوان بود و دیگران خیلی توانمند...مردم در این بین در فشار هستند و مخالفان دولت مردم را در فشار نگه می دارند تا ثابت کنند روحانی ناکارآمد است...این آقایان تصور می کنند اگر با این ترفندها انتخابات را یکطرفه ببرند و روی کار بیایند، با نسخه هایشان می توانند مشکلات را حل کنند».

ممکن است یک نظامی بیاید و خیلی خوب باشد

«محمدرضا باهنر» دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در مصاحبه با پایگاه خبرآنلاین گفت:« اینکه اگر نظامی ها بیایند و بتوانند همه مشکلات کشور را حل کنند، حتما اینگونه نیست و حتما نمی توانند اینکار را بکنند اما باید به چند نکته دقت کنیم، من ابتدا موضع خودم را بگویم؛ ما نباید اصلا اینگونه آدم ها را تعریف کنیم که نظامی بیاید یا نیاید، روحانی بیاید یا نیاید، مثلا رئیس جمهوری که قرار است بیاید آیا حقوقدان است، اقتصاد دان باشد یا فرهنگی و اجتماعی؟ ما نباید کاندیداها را در این تعاریف محدود کنیم. ممکن است یک نظامی بیاید و خیلی خوب باشد و ممکن است یک نظامی بیاید و کار را خراب کند. پس اصلا نباید تقسیماتی از این دست داشته باشیم».

روزنامه حامی دولت: کاندیداتوری رئیسی به صلاح نیست/ مطهری: هرکس رئیس‌جمهور شود باید برجام را حفظ کند

باهنر در ادامه گفت:«بعضی ها می خواهند قومیتی تقسیم کنند که مثلا ایندفعه یک آذری بیاید یا یک لر یا اصفهانی یا کرمانی بیاید، ما اصلا داستان ریاست جمهوری را نباید با این موارد مخدوش کنیم و قرار نیست به یک صنفی اَه اَه بگوییم و به یک صنفی بَه بَه. مهم این است کسی رئیس جمهور باشد که حکمرانی عقلایی را درست بفهمد».

گفتمان تاجزاده مورد قبول بسیاری از نیروهای اصلاح‌طلب نیست

روزنامه شرق در مطلبی نوشت:«مصطفی تاجزاده، به گفته محمدعلی ابطحی، نیروی احزاب اصلاح‌طلب نیست بلکه خود جوهره اصلاح‌طلبی است. او فردی است که در تمام این‌ سال‌ها بدون هرگونه مماشاتی حرف‌های خود را بیان کرده و کوشیده است که چندان در قالب رسمی اصلاح‌طلبی تعریف نشود. او در این انتخابات نامزد شده است تا به گفته خودش سطح مطالبات انتخاباتی را بالا ببرد؛ درصورتی‌که به نظر می‌رسد شرایط جامعه آن‌طورکه تاجزاده تصور می‌کند، نباشد .جامعه این روزهای ایران بیشترین مخاطره را اقتصاد نابسامان می‌داند، درصورتی‌که تاجزاده هنوز با تکیه بر همان شعارهای سیاسی گذشته وارد میدان شده است ».

روزنامه حامی دولت: کاندیداتوری رئیسی به صلاح نیست/ مطهری: هرکس رئیس‌جمهور شود باید برجام را حفظ کند

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت:«اگر تاجزاده واقعا می‌خواهد در انتخاباتی نامزد باشد و به رقابت بپردازد که خود می‌داند باتوجه به رویکرد شورای نگهبان بی‌تردید صلاحیتش تأیید نمی‌شود، یا برای تندترکردن فضای انتخابات به میدان آمده است یا می‌خواهد بالاترین سطح مطالبات عمومی را نه نمایندگی -که نمی‌تواند- بلکه کنترل کند که هردو اینها محل نقد است...گفتمان تاجزاده مورد قبول بسیاری از نیروهای اصلاح‌طلب نیست و درست یا غلط، بسیاری او را نیرویی تندرو می‌دانند».

کدام چهره‌ها نمی‌توانند در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کنند؟

«هادی طحان نظیف» عضو حقوقدان شورای نگهبان با اتشار پستی در اینستاگرام از ابلاغ اصلاحیه اجرای قانون انتخابات ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان به وزارت کشور خبر داد.

بر این اساس شرایط جدید ثبت‌نام‌کنندگان انتخابات ریاست جمهوری عبارت است از: بازه سنی: ۴۰ تا ۷۵ سال؛ حداقل دارای مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد یا معادل‌ آن؛ سابقه تصدی حداقل ۴ ساله در سمت‌های مدیریتی کشور که به‌طور کامل مصادیق آن از جمله برای وزرا ذکر شده است. وزرا، استانداران، شهرداران شهرهای بالای دو میلیون جمعیت، فرماندهان عالی نیروهای مسلح با جایگاه سرلشگری و بالاتر می‌توانند کاندیدا می شوند؛ گواهی عدم سوء پیشینه و عدم سابقه محکومیت کیفری.

روزنامه حامی دولت: کاندیداتوری رئیسی به صلاح نیست/ مطهری: هرکس رئیس‌جمهور شود باید برجام را حفظ کند

روزنامه حامی دولت: کاندیداتوری رئیسی به صلاح نیست/ مطهری: هرکس رئیس‌جمهور شود باید برجام را حفظ کند

بر همین اساس «سیدمحمد غرضی» (متولد بهمن ۱۳۲۰) و محمدجواد آذری جهرمی (متولد شهریور ۱۳۶۰) به دلیل عدم احراز شرایط سنی و «مصطفی تاجزاده» به موجب محکومیت امنیتی مرتبط با فتنه ۸۸ نمی تواند در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 33
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    42 3
    فقط مفسدین از کاندیدا شدن جناب رئیسی وحشت دارند
    • IR ۰۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
      6 10
      فقط مفسدین از کاندید شدن اقای رئیسی خوشحال میشن. چون میدونن دیگه کسی نیست لباس راه راه بکنه تنشون! :)
    • IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
      18 0
      چه جالب!؛ روزی نامه آرمان نگران آقای رئیسی شده است!
    • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
      15 0
      وقتی در آغاز خلقت شرم را تقسیم می کردند، هیچ سهمی گیر اصلاح طلبان تهوع آور ایران نیامد! در عوض به سراغ رو رفتند و سهم همه را بردند!!!
  • عبدالله مومن IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    31 1
    چرا باید کثافتکاری شما را دولت بعدی حفظ کند؟!
  • سیدعلی IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 32
    حفظ برجام از اوجب واجبات است.حفظ برجام یعنی ادامه راه شهدا و زنده نگه داشتن انقلاب عزیز اسلامیمان
    • محمد IR ۰۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
      15 0
      کج فهمی اینهمه !!!!!!!!! کجای برجام بد فرجام به راه شهدا میخوره
    • IR ۰۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
      7 1
      باشه حالا حرص نخور خودتم ناراحت نکن.
    • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
      5 1
      گور برجام
  • ن خ IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    21 0
    کاندیدا شدن رئیسی ب صلاح اصلاح طلبان نیست(رانتها ارزها خیانتها و و و رو از دست میدن و با آمدن رئیسی دست این طیف رو میشه و ملت خیلی چیزها رو خواهند فهمید) .جناب مطهری برجام قراره در کتابها ب عنوان قرارداد ننگین برجامچای چاپ بشه ( برجام که رهبری خواستن خوب بود ن این برجام که صد رو دادین صفر رو گرفتین توام اگه بخوای این برجام ننگین رو حفظ کنی ی خیانت بزرگ ب اشتباهات بزرگت اضافه میشه).جناب مسعود ملت فهم دارن شعور دارن و فهمیدن اوضاع مملکت نتیجه سالها در راس قدرت و ثروت بودن اصلاح طلبانه که پرزیدنت حسن ب تنهایی اندازه3 دولت اصلاح طلب خسارت وارد کرده.و اما برجام رو همه دوست دارن احیا بشه اما ن اون قرارداد ننگین برجامچای و اگه کسی حرفی میزنه ب خاطر اینه که شما دست بدهتون چ خسارت چ خیانت چ . . . خوبه و با شناختی که وطن پرستان از دشمن دارن میترسن دوباره سر شما رو کلاه بذارن(سر خودتون و کلاه بذارید) و این احیا شدن مشخصه شعاری و برای انتخاباته ن برای ملت .ب شما پیشنهاد میکنم ب فکر اخرت خود باشید.نتیجه دولت پرزیدنت ایتالیایی پوش شده طلاق دزدی زورگیری خیانت اعتیاد خودکشی اختلاس رانت ب فنا دادن ثروت ملی(چه طلاها چ موضوع دلارها کارت سوختها قراردادهای وزارت نفت .اخوندیتونم که باعث شد قیمت مسکن از قیمت خون هم بالاتر بزنه).همون کار نکردنهاتون و کابینه فشل رو اگه حساب کتاب کنن میلیاردها دلار خسارت وارد کردین.
  • IR ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    21 0
    مگر ریاست جمهوری مهدکودک و جای دلقک هاست که بچه ها هم ثبت نام کنند
  • CA ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    21 0
    جناب مطهری فرمایش دیگه ای نداشتید؟! واقعا این کجاش به شهید مطهری میخوره؟! برجام تموم شده رفت
  • IR ۰۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    9 0
    چرا اصلاح طلبان اینقدر به دروغگویی متوسل میون؟ واقعا به خاطر این نیست که کارنامه آنها پر از تقلب و ناکارآمدی است و هیچ کارنامه ای برای ارائه ندارند و دارند از پاسخگویی فرار می کنند اما نباید یقه آنها را رها کرد از پزشکیان و مطهری که نمایند مجلس بودند تا جهانگیری که در بدنه دولت بود و همه کاره دولت بود و ان شاءالله بزودی همراه با سیف به میز محاکمه خواهد رفت
  • SE ۰۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    7 1
    وقتی برجام توسط طرف مقابل نشود ملت آنرا آتش خواهد زد و دولت هم باید مطیع مردم باشد نه آقازاده های مفتخور
  • IR ۰۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    0 0
    این بیچاره که بموقع بارهای زمین مانده مورد احتیاج است وحالا بازیش ندادند وبهاو اعتنا نکردهاند چه زود ناامید شد نه جانم خود خودت رعیس اکثریت هستی
  • IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    1 3
    آقای زاکانی نظر و برنامه شما در خصوص مدیریت و عدم پرداخت مالیات صاحبان سرمایه کلان و خرد، دلالی ، اقتصاد غیر مولد، انتقاد بیرحمانه و دلسوزانه به حکمرانی، عدم پذیرش سبک زندگی مورد نظرتان توسط بخشی از مردم ، اخذ مجوز تجمع به مخالفین، توازن ارتباط با غرب و شرق، زیاده خواهی و توسعه طلبی بعصی از همسایگان، مدیریت محیط زیست و مجوز شکار، تامین آب، برگزاری رفراندوم، تصمیم گیری در مواردی که نظر مردم مخالف نظر شما است،چرخش متحدین استراتژیک کشور به سمت مخالفی و صدها موارد دیگر چیست
  • مسلم IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    7 3
    بجز جناب رئیسی هر کسی دیگه رئیس جمهور بشه یعنی با روحانی تا 1408
  • مهدی IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    5 1
    مطهری خیلی خیلی.... میگه هرکس رئیس جمهور شود باید برجام را حفظ کند مرد کوچک کجای برجام برای ایران خیر بود شماها چرا در ایران نشستیتد برای آمریکا کار می کنید کاش من رئیس جمهور می شدم می دادم زبانت را از حلقومت بیرون می کشیدند آنوقت می دیدی برجام یعنی چی دوم شما ها جاسوسان آمریکا از کاندیدا شدن رئیسی وحشت دارید چون دیگه بازاری برای شما مفسدان نیست.
  • DE ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    8 0
    آرمان برو جمع کن! به توچه اقای رئیسی کاندید بشه یانه! تو برو این اجناس تقلبی و بنجول ات رو از این وسط جمع کن! حسودی بسه دیگه ! دست از حسادت بردار!
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    4 0
    بالأخره ما متوجه نشدیم از نظر اسلاحطلبان برجام خوبه یا بد،یبار میندازین گردن رهبری، یبار میگین باید حفظ بشه و..... با خودتون چند چندین، مردم رو چه فرض کردینه، چرا اینهمه حرفاتون تغییر میکنه، یکی میگفت اینها مثل آفتاب پرستن هر روز یه رنگ عوض میکنن، باید گفت صد رحمت به آفتاب پرست، بلانسبت آفتاب پرست، آفتاب پرست ایناها رو ببینه برای حفظ شانس دیگه رنگ عوض نمی کنه
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    6 1
    مثل چی از کاندید شدن رییسی میترسن
  • DE ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    4 0
    روزنامه حامی دولت: کاندیداتوری رئیسی به صلاح نیست/ اصلاح طلبها با این حماقت آخریشون کاری کردند که نوجوانان و جوانان و بالاخص قاطبه ملت ایران توجهشون به حماقت و مهد کودکستانی بودن افراد گنده ایکه که خود را بزرگسال و سیاسی اصلاحات و حزب اشرافی میدانند جلب بشه و بهشون بخندند. مرغی که انجیر میخوره نوکش کجه این مثل معروف ادبیات ما ملت ایران است .حالا چون حضرت آقا به حسن خمینی گفتند به صلاح نیست کاندید شوید.اینها هم دارن میگن به صلاح نیست رییسی کاندید شود.خخخخخ مثلا دارن ادای بزرگان را در میآورند. یعنی جناب رییسی نمیداند تاحالا در قوه قضاییه چکار کرده و بودن ایشان چقدر اهمیت دارد ولی اینها میدانند.یاد جُکی افتادم که برای قهرمان ما آقای رضازاده گفته بودن وقتی با تغییر اوزان در سال ۲۰۱۸ رکورد دو ضرب دستهٔ ۱۰۵+ کیلوگرم برای همیشه به اسم رضا زاده ثبت شد ه بود. مربی به رضا زاده گفته بود بزن دوضربو 80 کیلو بیشتر نیست و بعد کلی طول کشید تا به رضا زاده بگویند بابا اول شدی تو خودت نمیدونی جکارکردی 105 کیلو بود. خخخ حالا این اصلاح تبل های توخالی دارن جک میگن .بهتر از جناب رییسی میدونند ایشان چقدر وجودش در قوه قضاییه لازمه. // مطهری: هرکس رئیس‌جمهور شود باید همین برجام را حفظ کند. چونکه برجامهای 2 و و 4 ....هم پشتشه کشور که سقوط کرد باز ما اصلاح طلبها میایم با امریکا شاهنشاهیش میکنیم.
  • آریا IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    0 2
    اگر رئیسی واقعا در مبارزه با فساد موفق عمل کرده پس نباید کاندید ریاست جمهوری شود چون سرکوب فساد و فاسدان از هر چیزی مهمتر است ، اما شخصا خودم و خانواده و اکثر فامیل فقط به سعید محمد رای میدیم . البته اگر بذارن در انتخابات شرکت کنه.
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    0 1
    هههه این مطهری میگه برجام رو حفظ کنیم تا بتونیم نهایتا سطح غنی سازی رو آزاد کنیم و تحریم تسلیحاتی و... آزاد شه.بابا اخه چه ربطی داره.اولن که مقدار غنی سازی دست ماس و بعدشم حتی اگه تحریم ها باز بشن هم به دلیل فشار آمریکا هیچ کشور حاضر به همکاری در زمینه های تسلیحاتی و هسته ای و ....با ما نخواهد بود.این خود شما غرب زده هایید که باتلاق برجام رو ایجاد کردید و در توهم اون به سر میبرید.هیچ کشوری حتی با باز شدن تحریم حاظر به مبادله تسلیحات با ما نخواهد شد مگر روسیه و چیت که این دو هم با فشار آمریکا عقب خواهند نشت مثل ماجرای تحویل اس300 و یا خرید سوخو30 و یا رها کردن و بد عهدی روس ها در ساخت نیروگاه های اتمی ما.
    • IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
      3 0
      نقطه مقابل عدم حفظ برجام چیست ؟ ما که دنبال سلاح هسته ای نیستیم پس از چی می ترسیم ؟ اگر هم سلاح هسته ای درست کنیم به چه دردمان می خورد ؟ چنددهه است پاکستان سلاح هسته ای دارند به چه دردشان خورد . فکر می کنید باید یک استخوان لای زخم بماند . بخش مجاز هستی ای هم که مورد تشویق همه است . تازه گداخت هسته ای که بهتر از شکافت هسته ای هست . الودگی هم ندارد . دنیای امروز به گونه ای است اگر یکی بزنی دوتا می خوری و به تعبیر شهید مطهری جنگ هسته ای برنده ندارد . حالا کره شمالی چه فایده ای از سلاح هسته ای خود می برد ؟؟؟ نکنه به فکر لجبازی و درست کردن دعوا و راه انداختن اشوب هستید و از قبل ان نفع اقتصادی می برید ؟؟؟؟
  • IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    2 0
    اصلاح طلبان راهبرد فرار به جلو را دارند!!!! علت استقبال کمتر مردم از انتخابات در نظر سنجی ها سوء عملکرد دولت اشرافی است وبس.لطفا همه جا این را بگید ومردم را به حضور در اتخابات وتودهنی محکم به این جماعت اشرافی وضدعدالت دعوت کنید.حضور کمتر مردم بخصوص محرومان ممکنه به نفع جریان غیر مردمی ومرفه وکاخ نشین تمام شود.
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    3 0
    کاش من رئیس جمهور می شدم می دادم زبانت را از حلقومت بیرون می کشیدند آنوقت می دیدی برجام یعنی چی// این بی سواد فکر کرده دوره عصر قجر و یا شاه عباس صفوی است .. خواب دیدی خیر باشه. توی جمهوری اسلامی رئدس جمهور که هیچ بالا تر از او هم قدرت ندارد زبان کسی را از حلقومش بیرون بکشند . مگر اینکه گروه خود سر درست کنی و مخفیانه زبون مخالفین را از حلقومشان بیرون بکشی . تازه انوقت اقای رئیسی می اید سراغت و حقت را می گذارد کف دستت . تا زمانی که رئیسی هست افراد غلط می کنند زبان مخالفین را از حلقوم بیرون می کشند . کسی که حق معاون خودش را گذاشت کف دستش بدان که یواش یواش به سراغ شما اوباش هم می اید .
  • IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    4 0
    خداوندا ریشه تمامی مفسدان و حرام لقمگان رو بخشکان الهی امین
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    1 0
    امان از این اشعث ابن قیس ها! (مطهری)
  • احمد IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    2 0
    اتفاقا بهترین شخص برای رسیدن به مقام ریاست جمهوری همین اقای ریسی هستند تا گند کاری های شیخ رو دراین هشت سال سیاه رفع و رجوع کند .هرچند این گندکاریها پنجاه سال طول میکشد تا رفع رجوع شود مرگ بر غربگدا . مرگ بر برجام آمریکایی
  • عرفان IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    2 0
    بهترین شخص برا ریاست جمهوری سعید جلیلی میباشد
  • SE ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    0 0
    هر کسی بیاید،از ابن ذلیل های وطنفروش بدتر نیست. اخرش احمدی نژاد بود،!او هم با این همه خرا کاری، کارهای خوب هم داشت. لیبرال زاتش خائن است. فقط پول و مقام براش مهم است ،نه کشور
  • محمد IR ۰۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    0 0
    آقای مطهری بیخود کرد این حرف رو زد بیسوادترین نماینده ی مجلس علی مطهری شما شر مرسان ما به تو امیدی نداریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس