انتخابات

ضرغامی:من روحانی نیستم، اگر رئیس جمهور شوم هرکاری روحانی کرد من خلافش را انجام می‌دهم. مدیریت ریموتی یکی از مشکلات آقای روحانی بود.

سرویس سیاست مشرق - سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ هم‌زمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد. در ستون  «صندوقچه انتخابات» به بررسی روزانه اخبار و حواشی انتخاباتی و رصد رسانه‌های داخلی و بررسی رسانه‌های معاند می‌پردازیم.

********

وقتی احمدی نژاد با فائزه هاشمی به نقطه مشترک می رسد

سایت خبری انتخاب در گزارشی نوشت: «فائزه هاشمی با حضور در اتاق مصطفی فقیهی در کلاب هاوس گفت: احمدی نژاد به من پیشنهاد معاون اولی برای انتخابات ۱۴۰۰ داد. من قبول نکردم، چون سال ۸۸ را نمی‌توانم فراموش کنم.»

این سایت اصلاح طلب در ادامه به نقل از فائزه هاشمی نوشت: «به نظرم آقای خاتمی رهبر نامناسبی برای جریان اصلاح طلب نیستند اما در صورت نیاز می توانند تغییر کنند...مشکلم رد صلاحیت شورای نگهبان نیست، مشکلم عملکرد اصلاح طلبان است که رای نمیدهم چون انتهای عمل ما میشود آقای روحانی».

وقتی احمدی نژاد با فائزه هاشمی به نقطه مشترک می‌رسد/ حتی اصلاح‌طلبان هم از رئیسی حمایت خواهند کرد

سایت خبری انتخاب همچنین در مطلب دیگری نوشت: «دفتر محموداحمدی نژاد با صدور اطلاعیه ای ادعای مطرح شده از طرف فائزه هاشمی رفسنجانی را قویا تکذیب کرد...دفتر احمدی نژاد در این اطلاعیه اعلام کرد: مطالب منتشرشده در رسانه ها منسوب به سرکار خانم فائزه هاشمی با ادعای پیشنهاد ائتلاف یا معاون اولی از سوی دکتر احمدی نژاد به ایشان، قویا و به طور کامل تکذیب می گردد».

همچنین خبرگزاری فارس در گزارشی به نقل از یکی از نزدیکان احمدی نژاد نوشت: «احمدی‌نژاد سعی کرد با نیروهایی که با اصل ولایت فقیه  تضاد یا زاویه دارند، ارتباط برقرار کند. من خودم در چند مورد از طرف آقای احمدی‌نژاد با عده‌ای از نیروهای سیاسی صحبت کردم».

استقبال رسانه وابسته به آل سعود از اظهارات انتخاباتی فائزه هاشمی

سایت «ایران اینترنشنال» - وابسته به آل سعود- در گزارشی با عنوان «فائزه هاشمی: دلیلی برای رای دادن در انتخابات وجود ندارد» نوشت: «فائزه هاشمی، فعال سیاسی در جلسه‌ای در شبکه اجتماعی کلاب‌هاوس به انتقاد از سیاست‌های حکومت جمهوری اسلامی پرداخت و گفت شرکت در انتخابات پیش رو به نتیجه‌ای منجر نمی‌شود و شرایط را تغییر نخواهد داد.  او همچنین اشاره کرد که تفاوت چندانی میان نامزدهای اصلاح‌طلب و اصولگرا از لحاظ تغییر وضعیت وجود ندارد. این فعال اصلاح‌طلب تاکید کرد در انتخابات شرکت نخواهد کرد و رای ندادن را به معنای «مشارکت نکردن در تصمیمات غلط» حکومت می‌داند و شرکت نکردن را به مثابه یک استراتژی می‌بیند».

وقتی احمدی نژاد با فائزه هاشمی به نقطه مشترک می‌رسد/ حتی اصلاح‌طلبان هم از رئیسی حمایت خواهند کرد

این سایت ضدایرانی در ادامه نوشت: «در بخشی از این میزگرد آنلاین، هاشمی در پاسخ به سوالی درباره رسانه‌های فارسی‌زبان خارج کشور گفت که آن‌ها آموخته‌اند به صورت «حرفه‌ای» کار ‌کنند و او بسیاری از اخبار ایران را از طریق این رسانه‌ها دنبال می‌کند. این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ادامه سیاست‌ خارجی جمهوری اسلامی از جمله درباره مقابله با اسرائیل را هم مورد انتقاد قرار داد».

حتی اصلاح طلبان هم از رئیسی حمایت خواهند کرد

«لطف‌الله فروزنده» عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: «هدف برخی با راه انداختن مسائلی مثل مرغ و تخم مرغ ناامید کردن مردم است. هر کس قدرت داشته باشد می تواند خدمت کند. هنوز نامزد اصلی جبهه اصولگرایان مشخص نشده  اما مردم اقبال زیادی به آیت الله رئیسی دارند و اگر او حضور پیدا کند محور و عامل وحدت برای کل نیروهای انقلابی است. اختلاف ها و جناح بندی ها با ورود وی از بین خواهد رفت و حتی اصلاح طلبان از رئیسی حمایت خواهند کرد».

وقتی احمدی نژاد با فائزه هاشمی به نقطه مشترک می‌رسد/ حتی اصلاح‌طلبان هم از رئیسی حمایت خواهند کرد

فروزنده در بخش دیگری از این مصاحبه گفت: «رئیس جمهور فرد دوم کشور است و اختیاراتی که بر عهده دارد در اختیار هیچ یک از سران قوا نیست. اگر رئیس جمهور اختیار نداشت که این حجم از مشکلات و گرانی ها را در کشور شاهد نبودیم. دولت می توانست مانع به وجود آمدن تورم فعلی شود، ولی متاسفانه به بهانه هایی مثل اختیار نداشتن متوسل می شود».

 عارف در تدارک برپایی ستاد انتخاباتی است

پایگاه خبرآنلاین در گزارشی با عنوان «عارف در تدارک برپایی ستاد انتخاباتی/نامزدی ظریف منتفی است» نوشت: «حسن رسولی، عضو نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان میگوید..." آقای عارف به صورت بالقوه نامزد انتخابات هستند و مقدمات ستاد ایشان هم فراهم شده است و بستگی به این دارد که شرایط پیش رو چگونه خواهد بود، زیرا ایشان همواره منادی وحدت و انسجام و ۳ دور رئیس شورای عالی سیاست گذاری بودند و تقریبا  و عملا به بحث انسجام اصلاح طلبان پایبند بوده و هستند، طبعا با رصد شرایط آتی، چنانچه فضا مناسب باشد در موعد مقتضی اعلام کاندیداتوری خواهند کرد".».

این سایت اصلاح طلب در ادامه به نقل از رسولی نوشت: «فکر می کنم اگر فضا مهیا و از این حالت یک طرفه خارج شود و اعضای کمپین دکتر عارف و خود ایشان فرصت پیدا کنند که از این انزوای رسانه ای خارج شوند و تریبونی برای بازگو کردن در اختیار داشته باشیم با بیان بسیاری از واقعیت ها، عمدتا افکار عمومی و به ویژه نسل جوان که از آن کم اطلاع هستند شرایط تغییر خواهد کرد».

وقتی احمدی نژاد با فائزه هاشمی به نقطه مشترک می‌رسد/ حتی اصلاح‌طلبان هم از رئیسی حمایت خواهند کرد

همچنین «محمدرضا خباز» عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در مصاحبه با خبرگزاری مهر درباره شنیده‌های رسمی و غیررسمی درباره کاندیداتوری محمدرضا عارف در انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: «از شعار انتخاباتی عارف خبر ندارم؛ اما از آمادگی او برای کاندیداتوری و آغاز فعالیت‌های انتخاباتی‌شان اطلاع دارم».

ضرغامی: هرکاری روحانی کرد من خلافش را انجام می‌دهم

خبرگزاری تسنیم در گزارشی نوشت: «عزت الله ضرغامی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، در دومین جلسه از سلسله جلسات میز انتخاباتی جمهور اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل که با عنوان «تحول در حکمرانی، عدالت و کارآمدی» برگزار شد، گفت...من روحانی نیستم، اگر رئیس جمهور شوم هرکاری روحانی کرد من خلافش را انجام می‌دهم. مدیریت ریموتی یکی از مشکلات آقای روحانی بود».

تسنیم در ادامه نوشت: «ضرغامی در پاسخ به این سوال که اگر آقای رئیسی کاندیدا شوند همچنان به عرصه انتخابات وارد خواهد شد، پاسخ داد: حضور من در انتخابات معطوف به هیچ فاکتوری نیست. حضور من حتما تقویت جریان انقلاب است».

وقتی احمدی نژاد با فائزه هاشمی به نقطه مشترک می‌رسد/ حتی اصلاح‌طلبان هم از رئیسی حمایت خواهند کرد

عملکرد ظریف با ظرفیت‌های اصلاح‌طلبی سازگاری تام‌وتمام دارد

«محمد عطریانفر» فعال سیاسی اصلاح‌طلب و عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در مصاحبه با روزنامه شرق گفت: «اگر اصلاح‌طلبان با یک کاندیدای توانمند و موجه و کسی وارد شوند که جامعه نسبت به آن شناخت کافی داشته باشد و رأی منفی او حداقلی باشد و بتواند نماد اجماع همه نخبگان سیاسی اصلاح‌طلب باشد و بتواند اعتماد رهبری برای حضور در انتخابات را جلب کند، یک انتخابات قطبی و دارای پیام شکل می‌گیرد. به‌ نظر من چنین چهره‌ای ردصلاحیت نخواهد شد. این مسئله را در گذشته در مشی رهبری دیده‌ایم که ایشان قائل به این هستند که این دو گروه سیاسی اصیل در انقلاب باید حضور سیاسی داشته باشند اما اگر دچار تکثر نامزدها شدیم، ممکن است عمده نیروها ردصلاحیت شوند و یک اصلاح‌طلب فرعی تأیید صلاحیت شود که دچار آسیب می‌شویم».

عطریانفر در بخش دیگری از این مصاحبه گفت: «اصلاح‌طلبی مهری بر پیشانی افراد نیست. عملکرد ظریف را که نگاه می‌کنیم با ظرفیت‌های اصلاح‌طلبی سازگاری تام‌وتمام دارد».

وقتی احمدی نژاد با فائزه هاشمی به نقطه مشترک می‌رسد/ حتی اصلاح‌طلبان هم از رئیسی حمایت خواهند کرد

نماینده اصلاح طلب مجلس از شعار انتخاباتی خود رونمایی کرد

روزنامه اعتماد در گزارشی نوشت: «۶۶ روز تا انتخابات ریاست‌جمهوری زمان باقی است. تکلیف صف طویل کاندیداهای احتمالی یک به یک مشخص می‌شود. برخی که در شش و بش آمدن یا نیامدن بودند، بالاخره رسما اعلام حضور کرده‌اند و برخی هم که از کاندیداهای رسمی بودند، رسما از عدم حضورشان در انتخابات پیش‌رو گفته‌اند. مسعود پزشکیان، نماینده اصلاح‌طلب تبریز در ۴ دوره هشتم، نهم، دهم و یازدهم که سابقه نایب‌رییسی مجلس دهم را نیز در کارنامه دارد، از آن گزینه‌هایی است که رسما اعلام کاندیداتوری کرده است».

وقتی احمدی نژاد با فائزه هاشمی به نقطه مشترک می‌رسد/ حتی اصلاح‌طلبان هم از رئیسی حمایت خواهند کرد

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت: «او که پزشکی سیاستمدار است و سبد رای‌دهندگانش برای مجلس را عمدتا ترک‌زبانان تشکیل می‌دهند، این روزها در خلال مصاحبه‌ها و سخنرانی‌ها یا جلسات پرسش و پاسخ از نگاهش به دولت‌داری می‌گوید. پزشکیان اخیرا در برنامه‌ای که اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با عنوان «تحول در حکمرانی، عدالت و کارآمدی» برگزار کرد، در مورد نگاه اقتصادی‌اش، در مورد دیپلماسی، یارانه‌ها و حتی حوادث و اعتراضات آبان‌ماه ۹۸ اظهارنظر کرده و به نوعی از شعار  انتخاباتی‌اش  رونمایی کرده است».

غرضی: رئیس‌جمهور شوم نرخ تورم را به صفر می‌رسانم

«سید محمد غرضی» فعال سیاسی اصلاح طلب که چندی پیش اعلام کرده بود که در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام می کند، در مصاحبه با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: «اگر رئیس جمهور شوم، قطعا نرخ تورم را به صفر می رسانم. من در مدیریت خود توانسته ام که این اتفاق را رقم بزنم که برعکس مسیر تورم عمل کنم».

وقتی احمدی نژاد با فائزه هاشمی به نقطه مشترک می‌رسد/ حتی اصلاح‌طلبان هم از رئیسی حمایت خواهند کرد

غرضی در ادامه گفت: «یک مثال می زنم. کشور ۸۰ میلیون جمعیت دارد و ۱۷۰ الی ۱۸۰ میلیون سیم کارت؛ هر کدام از این سیم کارت‌ها در ماه بیست الی سی هزار و یا چهل هزار تومان پرداختی دارد؛ در حالی که در آمریکا حدود ۳۲۰ میلیون جمعیت وجود دارد و ۲۷۰ میلیون سیم کارت. هر سیم کارت چه از آن برای تماس استفاده شود و چه نشود ماهی ۵۰ دلار که با ارز ۲۰ هزار تومان حدود یک میلیون تومان می شود هزینه دارد. قطعا این کشور انقدر ثروتمند هست که می‌توان تورمِ آن را منفی کرد».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 44
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 22
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    13 5
    غرضی؟ اصلاح طلب؟؟؟؟؟؟؟
    • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
      3 7
      بیشتراصلاح طلبه درانتخابات 88 به کروبی رای داد(نقل ازویکی پدیا) هرچندمیگه مستقله
    • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
      9 8
      دختر احمدی نژاد امروز اظهارات فائزه هاشمی را قویا تکذیب کرد. پسر احمدی نژاد هم که نوشت کلی خندیدیم
    • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
      9 5
      یا احمدی یا هیچ احدی
    • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
      6 0
      دفتر احمدی نژاد و شخص شیخ الاسلام تکذیب کرد. نه دخترش
  • IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    17 15
    رئیسی گزینه اصولگراهاس که میخوان ازش ... بسازن
    • FR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
      5 2
      جناب! شما رو سَنَنَ؟؟؟؟؟ که داغ کردی!!! ما مشهدیها و خراسانیها عاشقش هستیم. چون کار انجام داده. در عین حال، این وضع داغان اقتصادی، همت عظمی میخواد کار یک نفر نیست اصلاح این همه خرابی و دزدی!!!!!!
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    39 39
    چی میخواین ازجون احمدی نژاد بنده خدا اگه عرضه دارین باهاش مثل مردمبارزه کنین خداکنه کنه بیاد اقلادوباره این مسکن های مهررو راه بندازه
    • محمد IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
      27 16
      دقیقا مشکل همینجاست در میدان تخریب همه بر علیه ایشان هستند و یکی از آن یکی در حال سبقت اما کسی نمیگه که بزارید ایشان بیان بعد در میدان عمل با ایشان مبارزه کنیم واقعا چرا این همه حجم از تخریب آقای احمدی نژاد شکل گرفته یاد دوران سال 88 افتادم
    • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
      5 4
      برو بینبم بابا حالت خوشه.
    • IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
      2 9
      احمدی نژاد الان احمدی نژاد اون 4 سال نیست خیلی تغییر کرده اگه بیاد ارزو میکنی روحانی بود
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    14 7
    آقای ضرغامی این که هر کاری مسئول قبلی انجام داده را بخواهید خلافش انجام دهید لزوما عاقبت خوبی ندارد این شعار خیلی ها بود
    • رضا IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
      7 1
      سلام جان کلام را گفتید تا الان تمام مسئولان اینکار را کرده اند و نتیجه این شده که هستیم
  • محمد IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    35 11
    خیلی جالبه تمامی جریانات سیاسی و از هر طیفی هستند و تبلیغ میشن اما همه این جریانات برای زدن آقای احمدی نژاد متفق القول هستند به راستی چرا؟
    • madman IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
      6 0
      به علت سوختن
  • KR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    32 37
    بزنید احمدی نژاد را ، احمدی نژاد قوی تر می شود به لطف خدا
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    43 8
    احمدی نژاد رسمن تکذیب کرد
    • IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
      1 3
      رسماً درست است. حق ندارید رسم الخط هزار ساله فارسی را تغییر دهید. کلمات عربی در ای رسم الخط دقیقا به همان صورت عربی نوشته می شوند.
  • حسن IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    15 7
    باز هم دروغ
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    3 3
    ریاست قوه قضائیه شاخص قانون کشور جناب آقای رئیسی، مقننه آقای حاجی بابائی.، مجریه مرد نستوه تلاش و خدمت دکتر احمدی نژاد با معاونت آقای جلیلی. و آقایان ضرغامی، قالیباف، فتاح، نیکزاد، رستمی و ... اعضای کابینه ، کاش میشد! هنوز جوانیم دیگه!
  • احمد IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    17 6
    شما چطور اسم خودتونو گذاشتین مسلمون؟چرا این همه بیچاره رو خراب می کنید؟شکر خدا الان همه مردم آگاهند خودشون میدونن کی خوبه کی بد.
  • محمد حسین IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    19 3
    اینکه هر کاری میکنید که احمدی نژاد نیاد و در نظر مردم خراب بشه و اصولگرا و اصلاح طلب یکی میشن تو این زمینه بیشتر متوجه میشم که دوران ریاست جمهوری هم باید با دشمن داخلی و هم با دشمن خارجی مبارزه میکرده.
  • علی IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    4 4
    اصلاح طلبان از رئیسی حمایت نمی کنند ، ضدتبلیغ درست نکنید برای ایشون
  • MS-CSS IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    12 5
    احمدی نژاد بجای اینکه مثل آقایون تو قصر بشینه تمام موهاشو بخاطر مردم و کشور سفید کرد. فقط فحش خورد. خدا ما رو ببخشه.
  • علی احمدی IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    2 3
    آقا این پزشکیان کرد است لطفا این را به ترکها نچسبانید .
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    2 4
    فائزه هاشمی از کی صادق شده که بشه به قولش استناد کرد
  • سید فروزان CH ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    1 3
    کلوب هاوس را باید کلوب منافقین هاوس نام گذاشت ، در آستانه انتخابات بوجود آوردن این شبکه و شرکت منافقین داخلی در آن ، جهت جو سازی و ایجاد فتنه در انتخابات است
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    0 3
    به قول رحیم پور که میگفت حالا پیداکنید پرتقال فروش کلاهبردا را -( کجایید پرتقال فروش های کلاهبردار)-
  • DE ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    0 3
    فائزه خانم شماچون به نفع تان نیست همون بهتر در انتخابات شرکت نکنید ولی ما شرکت میکنیم. شما کی هستید؟ که راجع به سیاست خارجی ایران درمورد اسرائیل نظر بدید وبا کسی که رفیق بهائی ها شده از این بیشتر انتظاری نیست که مسیر ضالین رو بره.
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    1 0
    از باب امر به معروف و دعوت به عاقبت بخیری عرض میکنم اگه مسلمان هستید حداقل در ماه مبارک دست از تخریب و دروغ گویی بردارید. دوباره به خدا و بزرگی ش ایمان بیارید و رزق و روزی رو از خدا طلب کنید و نه از بندگان خدا
  • سعید IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    2 0
    به نظر درج نظر به صورت یک در میان یا همچین چیزی باشه و کوچکترین نظارتی هم نمیشه . بارها خودم شاهد بودم طرف فحش های ناجور داده تازه نام فحش شونده را برده نظرش منتشر شده، ولی نمی دونم چطوری من که توی نظرم حرف بد هم استفاده نمی کنم از هر ۱۰ تا نظرم ۶ - ۷ تاش منتشر نمیشه!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ // یعنی من هم باید فحش و ناسزا در نظرهام به کار ببرم تا منتشر بشه ؟!!!!
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    0 2
    پزشکیان کرد است و متولد مهاباد و ترکی هم بلده چون تبریز بوده و متاسفانه با فریب مردم تبریز شده نماینده اونها در مجلس.... پزشکیان رو به ترکها نچسبونید
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    5 0
    اینجا در دام افتادی مشرق نیوز!!!!!!!دفتر احمدی نژاد گفت کار ما نبوده کار اطلاعات بوده!!!
  • احمدی IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    5 0
    واقعاً وقاحت داره این حجم از تخریب و تهمت و دروغ و افترا علیه کسی که در دوران مسئولیتش ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کوچکترین خیانتی به منافع کشور و مردم در مقابل بیگانگان نکرد و مردم را به باند های قدرت و ثروت و جریان زر زور و تزویر و جریان تحلیلگر ترجیح داد
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    0 2
    واقعا اکثریت مردم طرفداراصلاحات که به خاطر ترس وتبلیغات به اصولگرایان واقعی رای نداند الان کاملا میدانند به چه کسی رای دهند با امدن اقای رییسی رکورد رای در این ۱۲ دوره ریاست جمهوری شکسته خواهد شد
  • علی محمد IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    1 1
    پزشکیان فقط بلده هارت و هورت کنه توصیه میکنم برنامه جهان آرا که ایشون دعوت بودن رو ببینید ، بعد این کاندید میخواد رئیس جمهور مملکت بشه !
  • موسی IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    3 0
    چرا اخیرا احمدی نژاد میشه تیتر مشرق ؟
  • CA ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    1 5
    از همون اول احمدی نژاد و هاشمی و فایزه و غیره همه در یک جبهه بودند و متاسفانه بخاطر بعضی ظاهر سازی ها نشد احمدی نژاد رو زودتر تشخیص بدیم و امروز برای نظام هزینه تراشی می‌کنه. ای کاش ما هم یک قانون داشتیم که رییس جمهورهای پیشین رو استیضاح کنیم و کلا از گردونه سیاست اینها رو خارج میکردیم
    • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
      3 0
      تو اشتباه می کنی که به احمدی نژاد دروغ می بندی . به طور رسمی تکذیب شده است .
  • IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    0 0
    خانم رفسنجانى ميگويد دراعتراض به عملكرد اصلاح طلبان درانتخابات شركت نمى كنم يعنى رأى نمى دهم كانديد هم نمى شوم اين حرف محصول اجبار است چون اصلاح طلبان چادر وزن چادرى را برنمى تابند اگر هم تماما ساخت انگليس باشد شما ها اصلاح طلبان را سترون سياسى كرده ايد روى اين گروه اصلا حساب نكنيد گروه نوظهورهم كه تمام قد درمقابل شما است
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    1 1
    اصلاح طلبان اگر از رئیسی حمایت می کنند براین باورند اگر ایشان رئیس جمهور شود دیگر کسی در قوه قضائیه نیست که بابت خسارات وارده به کشور و رانتهای داده شده با آنان برخورد نماید حال آنکه اگر آقای رئیسی وارد قوه مجریه شوند تمام اسناد قابل دسترسی بوده کارکنان با ایشان و دولتشان همکاری نموده خود هم نقش مجری و هم نقش قاضی را بازی خواهند کرد خدایا آقای رئیسی را بداد ملت برسان..
  • ح ر IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    0 5
    پیشنهاد همکاری احمدی نژاد دیوانه روانی به فائزه هاشمی یعنی این که این بابا درگذشته هرچی درموردرفسنجانی می گفت زرزر و غلط زیادی بوده و متاسفانه معلوم نیست چرا این ها را مانند اراذل اوباش از سطح جامعه جمع آوری نمی کنند
  • حکمت IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    1 0
    با این جور تیتر زدن، شما هم کمی از اصلاح طلبها ندارین. مثلا تو متن توضیح دادی که دفتر احمدی نژاد تکذیب کرده. اینجور کارها بیشتر طرفدارهای احمدی‌نژاد رو جری تر میکنه. بفهم. نفهم.
  • KR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    0 0
    رئیسی باید بمونه قوه قضائیه تنها کسی که می تونه خائنین را محاکمه کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس