کد خبر 1214113
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
چگونه می‌توان با سهام عدالت کارت اعتباری گرفت؟

با توجه به سهم بالای نمادهای شاخص ساز در سبد سهام عدالت، افت امروز بازار سرمایه، این سبد سهام را تحت تاثیر قرار داد و باعث کاهش ۰.۳ درصدی ارزش آن نسبت به آخرین روز معاملاتی گذشته شد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در جریان معاملات امروز شنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ بازار سرمایه شروعی متعادل داشت و توانست در دقایق ابتدایی با رشد نسبی تقاضا در نمادهای بزرگ و شاخص ساز همراه شود و سه هزار واحد رشد کرد، اما رفته رفته خریدارانِ بازار، مغلوب قدرت فروشندگان شدند و نقشه سراسر قرمزرنگ شد و روند شاخص تغییر کرد، در پایان شاخص بورس تهران با افت ۴۷۶۱ واحدی و ایستادن روی سطح یک میلیون و ۱۶۷ هزار و ۵۰۱ واحدی به کار خود خاتمه داد.
«شستا»، «فارس» و «شپنا» سه نماد تاثیرگذار در افت شاخص کل بودند. «فملی»، «وپاسار» و «دعبید» نیز سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس گذاشتند.

همچنین سه نماد «فملی»، «شستا» و «وپاسار» هم پرتراکنش‌های بورس امروز بودند.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، برخی از نمادهای تشکیل دهنده سهام عدالت همچون شستا، فارس، وتجارت و … کاهش را تجربه کرد.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۷ میلیون و ۶۳۵ هزار و ۵۲۳ تومان رسید که نسبت به دیروز ۰.۳ درصد معادل ۲۸ هزار و ۴۵۱ تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۵۸۱ هزار و ۳۱۳ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۴۰۰/۲/۱۸ +جدول

 ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۱.۳۱ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۳ هزار و ۶۱۸ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۷۲۳ هزار و ۶۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۲.۷۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۳ هزار و ۴۱۷ تومان معامله شد.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۴۰۰/۲/۱۸ +جدول

منبع:نبض بورس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • زمان میرزامحمدی IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    0 0
    سرمایه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس