کد خبر 1214099
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹
بورس نمایه

امروز سهامداران شرکت‌های سیمان داراب، لابراتور داروسازی دکتر عبیدی و بانک پاسارگاد در بورس و معامله‌گران شرکت‌های تولید نیروی برق دماوند و صنعتی دوده فام در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۴هزار و ۷۶۴واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۱۶۷هزار و ۴۹۸واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۳میلیارد و ۲۶میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۲هزار و ۶۹۶میلیارد تومان در بیش از ۲۶۴هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

راه نجات بورس چیست؟

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سیمان داراب، لابراتور داروسازی دکتر عبیدی و بانک پاسارگاد بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های سیمان ارومیه، پتروشیمی غدیر و بانک اقتصاد نوین بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۴۹۵میلیون ورقه به‌ارزش ۵هزار و ۵۰۰میلیارد تومان در ۷۲هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۵۹واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۳۶۵واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های تولید نیروی برق دماوند، صنعتی دوده فام و هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های آهن و فولاد ارفع، ذوب آهن اصفهان و سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس