امیر موسوی: آثار زوال رژیم صهیونیستی نمایان شده است

فرمانده‌کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امیدواریم هرچه زودتر ملت مظلوم فلسطین حقوق غصب‌شده خود را باز پس گیرند و قدس شریف به دامان اسلام بازگردد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده‌کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین معارفه فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) کشور که صبح امروز در ستاد این قرارگاه برگزار شد، گفت: روز قدس امسال روز مقاومت و امید بود که ظاهراً متفاوت با سال‌های دیگر بود در باطن هم نسبت به سال‌های گذشته متفاوت بود و به‌شکر خداوند بزرگ خوشبختانه آثار زوال رژیم کودکش و نامشروع صهیونیستی هویدا شده است و نمونه‌های امیدبخش تغییر موازنه قوا به‌نفع فلسطین نو به نو دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

حکم انتصاب فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) اهدا شد

وی افزود: نشانه‌های وعده صادق "رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید" در حال رخ نشان دادن است و این همه، نتایج اولیه رشد نیروهای مقاومت است. امیدواریم به‌برکت این ایام و خون شهیدان این روند تسریع شود و هرچه زودتر ملت مظلوم فلسطین حقوق غصب‌شده خود را باز پس گیرند و قدس شریف به دامان اسلام بازگردد.

فرمانده‌کل ارتش ادامه داد: طی دو سال اخیر، با حمایت و پشتیبانی ستاد ارتش و نیروی پدافند هوایی که واقعاً شیره جان خود را به قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) کشور تزریق کردند، قرارگاه موفق شد همه مصوبات و دستورالعمل‌های ابلاغی ستادکل را اجرا کند و اینک از مرحله گذار عبور کرده و کاملاً استقرار یافته است.

وی در ادامه با تقدیر و تشکر از همه کمک‍ها و مساعدت‍ها تأکید کرد: اگرچه رسماً بنده فرمانده قرارگاه بودم اما عملاً در میدان، امیر سرتیپ رحیم‌زاده بار سنگین اجرا را به دوش داشتند؛ خوب است که اضافه کنم در این مدت دو سال بدون حتی یک دقیقه تعطیلی و توقف، قرارگاه پدافند با کمک نیروها، سنگین‌ترین مأموریت‍های سال‌های اخیر در رصد و حراست از آسمان ایران عزیز را با سربلندی و موفقیت پشت‌سر گذاشت.

امیر سرلشکر موسوی در پایان گفت: بنده به‌سهم خود، عنایت و اعتماد فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) را به برادر ارجمند امیر سرتیپ رحیم‌زاده که چهل سال را در سنگر جهاد گذرانده و سابقه غبطه‌انگیز دارد، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند استمرار موفقیت‌های ایشان را خواستارم.‌

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس