کد خبر 1215635
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
لواندوفسکی بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا شد

مهاجم لهستانی تیم فوتبال بایرن مونیخ به خاطر عملکرد درخشانش مقابل بورسیا مونشن گلادباخ بهترین بازیکن هفته سی و دوم بوندس لیگا شد.

به گزارش مشرق، روبرت لواندوفسکی در بازی شنبه شب با مونشن گلادباخ و برد 6 بر صفر نیمی از گل های تیمش را زد. او در دقایق 2، 34 و 66(پنالتی) برای تیمش گل زد و هت تریک کرد.

هفته نامه کیکر با در نظرگرفتن همه نکات، او را به عنوان چهره برتر هفته سی ودوم برگزید.

*عطش لواندوفسکی به گلزنی

نشریه آلمانی در تحلیلی کوتاه، در مورد انتخاب گلزن لهستانی به عنوان بازیکن هفته نوشت: لوا از همان دقایق ابتدایی بازی عطش خود را برای زدن گل نشان داد.او گل زد، گل زد و بازگل زد تا هم تیمش را برای کسب برد یاری دهد و هم خودش را به رکورد افسانه ایی گردمولر برای شکست نزدیک کند.

لواندوفسکی بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا شد

با 3 گلی که این مهاجم به ثمر رساند، شمار گل های خود را به 39 رساند و درفاصله یک گل تا رکورد گرد مولر قرار گرفت تا در دو هفته پایانی بتواند به حدنصاب مولر رسیده وحتی آن را بشکند.

*لواندوفسکی گلزنی قوی 

نشریه آلمانی همچنین در ادامه عنوان کرد از این تعداد گل زده توسط مهاجم هدف 32 ساله، 30 گل با پای راست زده شده است. همچنین 4 گل را نیز او با پای چپ و 5 گل را با ضربه سر زده است. از طرفی 7 گل از 39 گلی که او تاکنون به ثمر رسانده، از ضربه پنالتی حاصل شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس