کد خبر 1218450
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶
ثبت نام ۶۳۵ هزار نفر در کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: با توجه به تمدید مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ تعداد ۶۳۵ هزار و ۱۱۲ نفر در این آزمون ثبت نام کردند.

به گزارش مشرق، فاطمه زرین آمیزی، افزود: به دنبال تعویق آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ از خردادماه به مردادماه ۱۴۰۰ مقرر شد با توجه به تعویق صورت گرفته، امکان ویرایش اطلاعات برای افرادی که قبلاً در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند و فرصت جدید برای افرادی که موفق به ثبت نام نشده‌اند، ایجاد شود.

بیشتر بخوانید:

ثبت‌نام بیش از ۸ هزار نفر در مهلت مجدد کنکور ارشد

وی افزود: به همین منظور اطلاعات ثبت‌نامی متقاضیان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ از روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت تا شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت و متقاضیان می‌توانستند در مهلت تعیین شده نسبت به مشاهده و کنترل مجدد اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام و در صورت تمایل، نسبت به ویرایش آنها اقدام کنند.

زرین آمیزی اظهار داشت: در مجموع ثبت نام جدید و ثبت نام پیش از این تعداد متقاضیان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ به ۶۳۵ هزار و ۱۱۲ نفر رسید.

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا در روزهای چهارشنبه ۶ مرداد، پنجشنبه ۷ مرداد و جمعه ۸ مرداد برگزار می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس