کد خبر 1218996
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵
تصاویری از بمباران غزه به دست رژیم صهیونیستی

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی است گروه‌های فلسطینی عامل شلیک راکت از خاک لبنان به فلسطین اشغالی هستند و انتظار دارد که این حملات بیشتر هم شود.

به گزارش مشرق، «هیدای زیلبرمن» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) احتمال دست‌داشتن جنبش مقاومت «حزب‌الله» در عملیات شلیک راکت از خاک لبنان به اراضی اشغالی فلسطین را رد کرد.

بیشتر بخوانید:

بازی آخر صهیونیسم آغاز شده است

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل»، زیلبرمن گفت بعد از ارزیابی‌های به عمل آمده، به این نتیجه رسیدند که یک گروه کوچک فلسطینی مسئول شلیک شبانه چند فروند راکت از خاک لبنان به شمال فلسطین اشغالی است.

وی درباره عملیات شب گذشته توضیح داد که شش فروند راکت از منطقه‌ای در «مزارع شبعا» واقع در جنوب لبنان شلیک شد و توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز محل عملیات را گلوله‌باران کرد.

بر اساس این گزارش، ارتش اسرائیل معتقد است که حملات راکتی و خمپاره‌ای از خاک لبنان به شمال فلسطین اشغالی تا زمانی که درگیری‌ها با گروه‌های مقاومت غزه ادامه داشته باشد، تداوم می‌یابد.

سه روز پیش بود که همزمان با دعوت گروه‌های لبنانی برای تظاهرات ضد صهیونیستی در شهرک‌های نزدیک مرز فلسطین اشغالی، تل‌آویو تجهیزات نظامی گسترده به مرز با لبنان ارسال کرد.

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه و پس از پایان مهلت مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان‌دادن به تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شده. در این مدت، ارتش رژیم صهیونیستی به‌طور مکرر نواحی مسکونی در غزه را هدف بمباران‌های کور قرار داده است.

وزارت بهداشت فلسطین گزارش داد که طی یک هفته تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون ۲۲۰ فلسطینی شهید شده‌اند که از این تعداد ۵۸ نفر کودک هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    1 1
    از همه طرف ؛ لبنان ، فلسطین ،عراق ، سوریه ، یمن ، اردن ، مصر و.....با مدیریت ورهبری وفرماندهی سپاه قدس بایدبه صهیون نجس ضربات قاطع وکاری وارد کرد،تعلل بیش از این فرصت سوزیست!
    • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      0 0
      دقیقا ....از شش طرف باید بریزند سرشون مثل بلای آسمونی سرشون نازل بشوند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس