آذری جهرمی باید کری‌خوانی را از سلطانی فر یاد بگیرد/ وزیر ارتباطات سن و سالش کم است و حرف‌های بچگانه می‌زند

پیشکسوت استقلال گفت: جهرمی باید طرفداری از پرسپولیس را با سیاست انجام بدهد، آنچنان‌که وزیر ورزش پرسپولیسی است و همه می‌دانند، ولی او هرگز آن را علنی نمی‌کند.

به گزارش مشرق، شکست استقلال مقابل تیم پرسپولیس به نوعی شاگردان فرهاد مجیدی و این سرمربی تازه کار را وارد چالشی مهم در لیگ برتر کرد. استقلال حالا تنها در دو جام حذفی و لیگ قهرمانان امید به قهرمانی دارد.

گزیده حرفهای حسن روشن:


حسن روشن درباره شرایط دربی، علل شکست استقلال، درگیری های پایان بازی و مسائل مختلف مربوط به کری خوانی وزیر ارتباطات حرف زد.
*متن این پرسش و پاسخ در ادامه می‌آید:

**وزیر کم سن و سال حرف بچگانه هم می زند
*آقای روشن! محمد جواد جهرمی وزیر ارتباطات پس از دربی با انتشار متنی دل هواداران استقلال را شکست. به نظر شما این اقدام شایسته وزیر مملکت است؟
- ای بابا! ایرادی ندارد، از یک وزیر کم سن و سال که چیز عجیبی نیست. او سنش کم است و از این حرف های بچگانه می زند. به هر حال هرکسی با حرف و عملش مشخص میکند چطور آدمی است. ولی حرف من این است، وزیر ارتباطات که به واسطه اینترنت و تلفن همراه بیشترین ارتباط را با مردم دارد و حتی بیشتر از وزیر بهداشت به مردم نزدیک است باید بداند که رفتارش درست نبوده. او باید طرفداری از پرسپولیس را با سیاست انجام بدهد. آنچنان‌که وزیر ورزش پرسپولیسی است و همه می دانند ولی او هرگز زیر بار نرفته و آن را علنی نمی کند.

**وزیر کم سن و سال حرف بچگانه هم می زند

**الشرطه روی ضعف اسقلال سرپوش!

**عیب بزرگ استقلال رفع نشود هیچ جامی نمی گیرد!

**بازیکن استقلال و پرسپولیس گیسش را بلند نمی کند!

**اخلاقیات در استقلال رعایت نمی شود!

**استقلال دیگر حرف قهرمانی لیگ را نزند!

**همیشه در استقلال باندبازی بوده، الان هم هست

**گوش مردم از این حرفها پر است

**الشرطه روی ضعف اسقلال سرپوش!

*استقلال چرا به پرسپولیس باخت؟

- وضعیت استقلال خیلی خراب است. متاسفانه شرایط دفاعی در تیم استقلال اصلاً خوب نیست و شاید اگر در مسابقات آسیایی تیم عراقی(الشرطه) الدحیل را شکست نمی داد استقلال هم به دور بعد صعود نمی کرد و حالا وضعیت متفاوت بود. در واقع آن نتایج نگذاشت استقلال متوجه ضعف فاحشش در خط دفاعی شود. شاید اگر استقلال در آسیا آن نتایج را نمی گرفت روی این نقطه ضعف سرپوش گذاشته نمی شد.

**عیب بزرگ استقلال رفع نشود هیچ جامی نمی گیرد!

*بیشتر درباره این نقطه ضعف صحبت می کنید؟

- استقلال مقابل پرسپولیس گلی خورد که عین آن را قبلا هم خورده بود. جلوی سایپا هم به همین شکل گل خورد. مقابل پرسپولیس در دور رفت هم به همین شکل مدافعانش به هم خوردند و بازیکن حریف با دروازه بان تک به تک شد. هیچ بالانس و هماهنگی بین نفرات خط دفاعی وجود ندارد. کسی از هم حمایت نمی‌کند. بازیکنان خوب حمایت نمی شوند. دایره پشت ۱۸ قدم ما اکثر اوقات خالی است! معمولاً تیم ها در دنیا یا روی سانتر گل می خورند یا روی کاشته و این قبیل تاکتیک ها... اینکه تیم مقابل از وسط زمین و فاصله بین دفاع ها بیاید و یک توپ را به تور چسباند، نوبر است. این عیب بزرگ باید برطرف شود.

بیشتر بخوانید:

واکنش خداداد به کُری‌خوانی وزیر علیه استقلال

**بازیکن استقلال و پرسپولیس گیسش را بلند نمی کند!

*بازیکنان خط دفاعی استقلال چقدر مقصرند؟

- متاسفانه یکسری از بازیکنان اصلاً در حد این تیم نیستند، ولی با دلال بازی و دیدن این و آن، خودشان را به استقلال می رسانند تا در چنین روزهایی ضربه شان را به این تیم بزرگ بزنند. این نوع آرایش مو و این رفتارها بی احترامی به ۵۰ میلیون هوادار استقلال و پرسپولیس است. بازیکن این دو تیم که گیس خودشان را بلند نمی کنند. حرف فقط درباره استقلال نیست. کسی که در این دو تیم بزرگ بازی می کند، باید احترام تیم را نگه دارد. برخی حرکات زننده و رفتارهایی که مردانه نیستند در حد بازیکن این دو تیم نیست.

**اخلاقیات در استقلال رعایت نمی شود!

*درباره درگیری های پایان بازی چه صحبتی دارید؟

- واقعا از بهزاد غلامپور با این سن و سال بعید است! ما می بینیم از آنطرف کریم باقری و آن یکی مربی می آیند تا دعوا را جمع کنند بعد از اینطرف...! متاسفانه اخلاق و فرهنگ در تیم به خوبی رعایت نمی شود.

**استقلال دیگر حرف قهرمانی لیگ را نزند!

*با توجه به فاصله ۱۱ امتیازی استقلال با تیم دوم جدول فکر می کنید. این تیم هنوز برای قهرمانی در لیگ برتر فرصتی دارد؟

- دیگر درباره استقلال و لیگ برتر امسال صحبت نکنیم بهتر است. این فصل هم از دست رفت. اما حالا فرصتی باقی مانده تا با پوشش نقاط ضعف، تیم را برای جام حذفی و آسیا آماده کنیم. من همیشه می گویم اینکه می گویند انسان جایزالخطاست غلط است، بلکه انسان دائم الخطاست، ولی اگر یک خطا را دائم تکرار کند، دیگر انسان نیست "دیوانه" است! چون انسان هر بار خطا کرد آن را اصلاح می کند. استقلال هم اگر اشتباهات خط دفاعی اش را رفع نکند ضربه می خورد.

**همیشه در استقلال باندبازی بوده، الان هم هست

*در زمان محمود فکری گفته می‌شد برخی بازیکنان باندی علیه او تشکیل داده اند. فکر می‌کنید چنین بود؟

- همیشه بوده و هست! الان هم یک عده با فرهاد هستند، تعدادی با سرپرست، یک عده با مدیرعامل و همه اینها به استقلال ضربه می‌زند. تا تیم یک دست نشود کاری از پیش نخواهد رفت. حرف من این است که الان باید روی جام حذفی تمرکز کنند تا بخت قهرمانی شان را از دست ندهند.

**گوش مردم از این حرفها پر است

*فرهاد مجیدی قبل از دربی گفت خودش تیم را نبسته و استقلال بالانس نیست، در حالی که او در اسفند ماه که تیم را تحویل گرفت گفته بود من پرمهره ترین تیم لیگ را در اختیار دارم؟

- همیشه همین است! وقتی می برند حرفی نمی زنند، ولی به محض اینکه می بازند تیم می‌شود مال بقیه! ولی دیگر گوش مردم از این حرف ها پر است. چطور وقتی استقلال برنده می شد نمی گفت من تیم را بستم. تیمی که مسئولیتش را قبول می کنید، هم بردش برای شماست هم باختش.

**تنها اتفاق مثبت این استقلال "قایدی" است

*حرف آخر؟

- در همه این مدت من فقط بابت یک اتفاق در استقلال خوشحال بودم و آن رشد مهدی‌ قایدی است. زمانی که قرار شد پیراهن شماره ۱۰ را بپوشد، آمد تا از من اجازه بگیرد. در صورتی که من به او گفتم این پیراهن نه مال من بوده، نه پدر من. خیلی ها هم قبلاً آن را پوشیده اند. ولی به او توصیه کردم دنبال قرتی بازی و حاشیه نباشد. گفتم قدر خودش را بداند تا فوتبالش دیده شود. الان می بینم که او با موی آراسته و یک فوتبالِ در اختیار تیم توانسته پیشرفت کند. فقط امیدوارم باشگاه درباره فروش او به تیم‌های دیگر مرتکب اشتباه نشود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • یاسر IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    1 6
    چه گیری دادی به مو اخه خب مگه تو وکیل وسیع هستی موی خودش هست با حرفات موافقم ولی چیکار به موی دیگران دادی این رو خدا بهش داده تو چیکاره ایی
    • پیروز IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      4 0
      جااااااااان؟! وکیل وسیییع؟!!!!
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    9 6
    سلطان سیاست، بابامحمود بود که 8 سال با پنبه سر پرسپولیس رو برید و بعد از اتمام ریاست جمهوریش، دستش رو شد................ خدا رو شکر
    • IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      7 4
      احمدی نژاد مثل سلطانی فر و جهرمی بیکار نبود که اگه یه کم اهل متر یودند این وضع مملکت نبود.
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    7 9
    بهش میگن بابامسعود به قول سام درخشانی توفیلم خوب بد زشت :(اینو دیگه همه میدونن ،همه...)
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    8 1
    من پرسپولیسی هستم، اما چقدر ساده و صمیمی و حقیقی صحبت کردند ایشون. تفاوت نسل باشخصیت و باغیرت گذشته با امروزی‌ها کاملا هویداست. (حسن روشن ها، علی پروین ها و......)
  • ع IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    4 3
    اقای‌روشن شما‌هم‌که‌حرف‌بچه‌ها‌را‌میزنی‌این‌ح رفها‌دیگر‌خریدار‌ندارد‌با‌برد‌و باخت‌دارد‌
  • فریبا IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    3 4
    باز این حسن کچل سخنرانی کرد
  • استقلال سرور پرسپولیسه IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    0 3
    زنده باد استقلال مردمی و پاک .... ننگ به پرسپولیس حکومتی و بابا مسعود و مامان اذری
  • سهیل تاحی IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    0 0
    حرف زدن رو همه بلدند حسن اقا بفرما عمل کن بیا شو سر پرست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس