فرمانده کل سپاه

فرمانده کل سپاه گفت: بعد از خرابکاری در نطنز کارخانه موشک سازی آنها منهدم شد و بزرگترین مجموعه دفاعی به نام رافائل دچار آتش سوزی شد و امنیت رژیم صهیونیستی با شکستی بی پایان مواجه شده است.

به گزارش مشرق، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تجمع مردم تهران در میدان امام حسین(ع) در حمایت از مردم فلسطین، گفت: در ابتدای صحبت هایم درود و رحمت الهی را نثار می‌کنم به شهیدان دفاع مقدس و شهیدان مقاومت فلسطین و علی الخصوص پرچم‌دار بزرگ مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و به همه مردم مظلوم اما مقاوم و شجاع فلسطین.

وی ادامه داد: در ایران از میدان امام حسین از قلب ایران به شما مردم فلسطین اعلام میکنم قلب ما با شما است و همه ما امروز فلسطینی هستیم و دستهای ما برای پیروزی شما به آسمان بلند است.

سرلشکر سلامی افزود: آن زمان که موشک های قاسم را به قلب رژیم صهیونیستی می زنید ما با شما هستیم و این عهد جاودانه و دائمی است.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: این حماسه، روز قدس را به ماه قدس تغییر می دهد. رژیم صهیونیستی فکر می کرد از مرز تهدیدات عبور کرده و آسیب ناپذیر شده و نتیجه فلسطین به فراموشی سپرده شده است و خیال می کرد می‌تواند فلسطین را پایگاه رژیم صهیونیست قرار دهد.

وی افزود: ۲ سالی بود که در کشورها دخالت کرده و برای صنعت هسته ای ما مشکل ایجاد می کردند و تصور می کردند سیستم امنیت ملی رژیم صهیونیستی آسیب نمی بیند اما ناگهان صحنه عوض شد؛ کشتی های آنها مورد حمله قرار گرفت که این ماجرا مربوط به ۳ ماه گذشته است.

سرلشکر سلامی اظهار داشت: بعد از خرابکاری در نطنز، کارخانه موشک سازی آنها منهدم شد و پالایشگاه حیفا منفجر شد و بزرگترین مجموعه دفاعی به نام رافائل دچار آتش سوزی شد و امنیت رژیم صهیونیستی با شکستی بی پایان مواجه شده است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه بعد از ۶۰ سال برای اولین بار هزاران موشک به سمت تلاویل شلیک شد، گفت: شهرهای صهیونیستی بیش از ۲ سوم با شراره های موشک فلسطینی از سمت غزه مورد حمله قرار گرفت و هیچ جای امنی برای صهیونیست ها باقی نمانده. همه سامانه های پدافند ضد موشکی رژیم اسرائیلی در قبال هزاران موشک فلسطینی نتوانستند کاری کنند.

وی ادامه داد: این اولین بار است همه صهیونیست ها در پناهگاه هستند و این اولین بار است آنها خود را در دریایی از آتش می بینند. همه سرخورده و سر افکنده شدند و دوباره روح مقاومت زنده شد. امروز در فرانسه، امریکا، هلند و... که از رژیم صیونیستی حمایت می کردند با اعتراض مردم روبرو شده اند. امروز صفحه زمین در حال تغییر است فلسطین با موشک می‌جنگد و دیشب ۶ پایگاه هوایی را زیر آتش قرار دادند. اسرائیل سر شکسته افسرده و اعتماد به نفس از دست داده است. اسرائیل در غزه تنها ۵ دقیقه در قبال غزه مقاومت کند. فلسطین فقط فلسطین نیست و همه ملت اسلامی است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه شکست امروز اسرائیل نشان شکست آمریکا است، تصریح کرد: اگر فلسطینی ها شهید شوند نهال های مقاومت می رویند؛ امروز فلسطین جهانی است و جغرافیای آن دیگر نوار غزه نیست. آمریکایی ها و اسرائیلی ها بین دو شکست قرار دارند اگر عقب بروند شکست خورده اند و اگر بایستند باز هم شکست خورده اند.

فرمانده کل سپاه افزود: اگر به یمن هم نگاه کنید شاهد پیروزی‌های خوبی هستیم این تصویر هر نقطه ای است که آمریکا می‌خواهد در آن نقطه عملیات کند.

وی تصریح کرد: جان من و فرزندان من فدای مردم ایران باد و درود خداوند بر شما که دارای عزت شجاعت هستید. ملتی که در قبال دشمنان سر خم نکرد و بدانید خداوند الهام قلب های شما است. یک یا حسین (ع) دیگر در میدان امام حسین (ع) تن رژیم صهیونیست را می لرزاند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 11
  • حمید IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    26 21
    درود به سردار که با سخنانش روح امید به مردم نثار میکند
    • یا امام حسین(ع) AU ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
      5 7
      حقیقتا سخنان و اعمال این رزمندگان عزیر و بزرگوار مایه امید انسانهای آزاده و عدالت طلب و ضد تبعیض و ظلم است. به امید آزادی کامل فلسطین.
  • امیر IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    18 21
    سردار سلامی یه فرد تمدنی باید قدرشو بیشتر بدونیم
  • Nm IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    14 14
    اسراییل تازه دارد تاوان جنایت های هفتاد ساله قبلش را میدهد
  • دانسوب IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    42 8
    اسرائیل هنوز کلاهکهاشو رو نکرده که همه غلاف کنن، 4 راکت که این همه کلاس نداره!.
    • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
      6 21
      جهود حتی زمان قبل از انقلاب هم نفرت انگیز بودند و هنوز هم سراپا نفرت و نحس هستند
    • amir IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
      19 12
      اوه ، اوه ، اوه ، چقدر پر مدعا همین الان زنگ بزن بگو کلاهکش ها رو رو کنه آ ش غ ا ل صهیونیست از قدیم گفتن سنگ بزرگ نشانه از نزدن است اگه کلاهک هسته ایش اینقدر ترسنانکه بگو از میتونه به ایران حمله کنه
  • NL ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    6 8
    روش استکبار برای سلطه هر روز پیچیده تر و حیله گرانه تر می شود. این بار هدف از بین بردن تجهیزات و محصولات اتمی ایران و مذاکرات بی نتیجه و طولانی است. سپس گشایش کمی و بعد تحریم های سخت تر مانند دفعه پیش.
  • مجید US ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    7 12
    مبارک باشد
  • سید IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    8 16
    کارو یکسره کنید دیگه راحت بشیم از شر این غده سرطانی. رجز خوندن هم حدی داره آخه!
    • IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
      5 13
      رژیم اسرائیل زیر آتش و موشک قرار گرفته آنوقت جنابعالی میگی رجز خوانی !!! حالت خوبه عزیزم ؟ تو وجود داری یه. کار از خودت بکن به جای کامنت بی ارزش نوشتن ! ما ایرانیان اهل عمل هستیم حرف نمی‌زنیم برو تماشا کن ببین سرزمین های اشغالی غصب شده توسط جهودها در چه حالی هستند ؟
  • پیمان IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    5 8
    جنایات وحشیانه رژیم منحوس اسرائیل علیه زنان و کودکان بشدت محکومه ونتیجه ای جز شکست برای جنگ افروزان اسرائیلی نداره ،گرو ه های مقاومت فلسطین حق دارند در مقابل اقدامات وحشیانه رژیم جعلی از خوشان دفاع کنند ،امروز همه کشورها و ملتهای مسلمان و غیر مسلمان در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیون هم صدا شده اند
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    7 1
    عقده بد است و خانمان سوز
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    5 4
    مرگ بر اسرایل و لعنت بر صهیونیست ها. خدا لعنت کند اسراییل را.
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    5 6
    درود بر سپاه عزیز وسرداران شجاع وشهیدان نامدارش
  • US ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    1 5
    به نظر من موشك باران نكردن اسراييل توسط ايران يك اشتباه اشكار است بايد ايران و حماس و حزب الله و سوريه هماهنگ با هم موشك ها را شليك كنند بي عملي باعث جري شدن اسراييل ميشود.
  • IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    1 7
    خیلی دوست دارم ،موشک های مانند ،موشک هایی که سر عین اسد افتادن،سر نتانیاهو بکوبند،ببینم ،حال کنیم .این نخست وزیر آلمان که اومده اسرائیل ،اومده حال کنه که ،ببینه،چقدر ویران شده اسرائیل همین ،چون آلمانی ها ضد اسرائیل اند،مثل اینکه خیلی حال کرده،این ابلها هم نفهمیدن.
  • IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    2 6
    ما باید به شورای امنیت شکایت کنیم ،که چرا اسرائیل سلاح کشتار جمعی داری،امینت کشور ما در خطر است.باید اسرائیل خالی باشه از سلاح کشتار جمعی،شورای امنیت باید ورود کنه،غنی سازی ۲۰ درصدی ایران جرمه،اما داشتن سلاح هستی ،اسرائیل جرم نیست،باید شورای امنیت پاسخگو باشد.
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    2 2
    حتی اگر تمام مردمم غزه زیر بمبارانهای سهمگین کشته شوند باز روح مقاومت زنده است واین خود به معنی شکست اسرائیل وپیروزی فلسطین است
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    0 3
    اسراییل در پی ایجاد دولتهاییاز جنس اعتدال است تا براحتیاز اقتصاد کشورهای منطقه حداکثر استفاده مالی راببد برای صهیونیسم ایدالاست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس