کد خبر 1225433
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰

خدمات دندانپزشکی شامل موارد بسیار مختلفی است که بعضی از این خدمات مربوط به درمان بوده اما بعضی دیگر از خدمات مربوط به زیبایی دهان و دندان ها می باشد.

خدمات دندانپزشکی شامل موارد بسیار مختلفی است که بعضی از این خدمات مربوط به درمان بوده اما بعضی دیگر از خدمات مربوط به زیبایی دهان و دندان ها می باشد. سایت دندانپزشکان ایران به شما کمک می کند تا بهترین  دندانپزشکان و خدمات دندانپزشکی را پیدا کنید. سلامت دهان و دندان دارای اهمیت بسیار زیادی است. در نتیجه شما باید به دنبال بهترین خدمات دندانپزشکی باشید.

خدمات دندانپزشکی

 خدمات دندانپزشکی، می تواند شامل موارد بسیار گوناگون و مختلفی باشد. سلامت دهان و دندان دارای اهمیت بسیار زیادی  است اما متاسفانه مسائل و پدیده های مختلفی سلامت دهان و دندان را به خطر می اندازد ما برای حفظ سلامت دندان های خود باید به دندانپزشک مراجعه کرده و از خدماتی که توسط دندانپزشکان ارائه می شود؛ استفاده کنیم.

انواع خدمات دندانپزشکی

 خدمات دندانپزشکی شامل موارد بسیار مختلفی است که بعضی از این خدمات مربوط به درمان بوده اما بعضی دیگر از خدمات مربوط به زیبایی دهان و دندان ها می باشد. در ادامه به صورت خلاصه به چند مورد از مهم ترین خدماتی که توسط دندانپزشکان ارائه می شود اشاره می‌ کنیم. در ادامه به معرفی سایت دندانپزشکان ایران خواهیم پرداخت که در آن میتوانید لیست کامل دندانپزشکان در شهرهای مختلف را مشاهده نمایید.

معرفی خدمات دندانپزشکی

خدمات دندانپزشکی

جراحی فک

 یکی دیگر از خدمات دندانپزشکی جراحی فک می باشد. یکی از مشکلاتی که ممکن است برای بعضی از افراد به وجود بیاید؛ به هم ریختگی و عدم تطابق در چینش دندان ها است. در بعضی از موارد می توان چینش دندان ها را به کمک ارتودنسی تصحیح کرد. اما در بعضی از موارد، ارتودنسی موثر واقع نمی شود. در چنین شرایطی پزشک تصمیم می گیرد تا برای  اصلاح چینش دندان ها اقدام به جراحی فک بکند. جراحی فک نه تنها برای چینش صحیح دندان ها بلکه برای تصحیح ناهنجاری های اسکلتی نیز صورت می گیرد. بعضی از افراد  نقص ژنتیکی ناهنجاری در شکل استخوان فک دارند؛ در چنین حالتی باید برای آن ها از جراحی فک استفاده نمود. همچنین بر اثر تصادف یا رشد تومور امکان آسیب به مفاصل فک و بدشکل شدن فک و دندان وجود دارد؛ در چنین حالتی نیز دندانپزشک به کمک جراحی فک به اصلاح ناهنجاری ها را بپردازد.در سایت دندانپزشکان ایران میتوانید لیست پزشکان متخصص جراحی فک در شیراز ، تهران ، کرج و سایر شهرهای ایران را مشاهده نمایید.

کشیدن دندان

یکی دیگر از خدمات دندانپزشکی، کشیدن دندان ها می باشد در بعضی از موارد نیاز به کشیدن دندان ها است. به طور مثال افرادی که  هنوز دندان‌ های شیری دارند اما دندان های اصلی آن ها شروع به رشد می کند. در چنین شرایطی باید دندان‌ های شیری کشیده شود البته این مسئله به تشخیص پزشک  بستگی دارد. یا در صورتی که دندان های عقل جایی برای رشد نداشته باشند و پزشک تشخیص بدهد باید دندان های عقل کشیده شوند.

دندان مصنوعی

یکی از خدمات دندانپزشکی، تهیه دندان مصنوعی می باشد. بعضی از افراد که تمام دندان های خود را از دست دادند نیازمند این هستند که از دندان مصنوعی استفاده کنند. اغلب اوقات سالمندان از این نوع دندان ها استفاده می‌ کنند. البته  می توان گفت دندان های مصنوعی  دو نوع هستند. دندان مصنوعی کلی، دندانی است که برای افرادی که به طور کلی فاقد دندان هستند؛ استفاده می شود. دندان مصنوعی جزئی، برای افرادی که تعدادی از دندان های خود را دارند اما تعداد دیگری از دست داده اند استفاده می شود.

پیوند لثه

یکی دیگر از مهم ترین خدمات دندانپزشکی که توسط افراد متخصص ارائه می‌ شود پیوند لثه است. گاهی بر اثر از بین رفتن بافت لثه مشکلات بسیار زیادی برای افراد به وجود می‌ آید. به عنوان مثال در صورت تخریب لثه ریشه های دندان در معرض خطر و آسیب های جدی قرار می‌ گیرند و بسیار حساس می‌ شوند. این شرایط می‌ تواند برای فرد درد بسیار زیادی داشته باشد. در چنین حالتی می توان با پیوند لثه از ایجاد آسیب و تخریب ریشه دندان جلوگیری نمود.در سایت دندانپزشکان ایران میتوانید لیست دندانپزشکان متخصص جراحی لثه را مشاهده نمایید. مانند جراح لثه در تهران ، جراح لثه در شیراز و سایر شهرهای ایران.

جراحی لثه

جراحی لثه یکی از خدمات دندانپزشکی است. در  جراحی لثه، تغییراتی در حالت لثه ایجاد می‌ شود که در نهایت به زیبایی دهان و دندان ها کمک می کند.

معرفی خدمات دندانپزشکی

دندانپزشکان ایران

بستن فاصله دندانی

یکی دیگر از خدماتی که توسط دندانپزشکان ارائه می‌ شود بستن فاصله دندانی است. در بعضی از افراد بین دندان ها فاصله هایی وجود دارد این فاصله ها علاوه بر اینکه می ‌توانند مشکلات ثانویه را به وجود بیاورند باعث کاهش زیبایی دهان و دندان ها می شوند.

بهترین خدمات دندانپزشکی در سایت دندانپزشکان ایران

حفظ سلامت دهان و دندان دارای اهمیت بسیار زیادی است. در نتیجه شما باید به دنبال بهترین خدمات دندانپزشکی باشید و به بهترین و باتجربه ترین دندانپزشک مراجعه کنید. مسائل و موارد مختلفی هستند که می‌ توان آن ها را به عنوان معیارهای یک دندانپزشک خوب دانست. سایت دندانپزشکان ایران به شما کمک می کند تا بهترین  دندانپزشکان و خدمات دندانپزشکی را پیدا کنید. بهترین دندانپزشک ها افراد با تجربه ای هستند که به صورت حرفه ای کار کرده و نسبت به بیماران خود احساس مسئولیت می کنند.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس