کد خبر 1225655
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۸
تشدید ممنوعیت‌های کرونایی از امروز در محورهای شمال - کراپ‌شده

سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به تداوم ممنوعیت‌های تردد کرونایی در محورهای شمال، گفت: محدودیت‌های کرونایی از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۱۲خرداد تا ۱۲ روز دوشنبه ۱۷ خرداد تشدید می‌شود.

به گزارش مشرق، سرهنگ هادی عبادی امروز درباره آخرین وضعیت جاده‌های شمال، اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مواصلاتی مازندران به‌صورت عادی و روان جریان دارد.

این مسوول با اشاره به تداوم ممنوعیت‌های تردد کرونایی در محورهای شمال کماکان، اضافه کرد: با توجه به روزهای تعطیل پیش‌رو اعمال محدودیت‌های کرونایی از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۱۲خرداد تا ۱۲ روز دوشنبه ۱۷ خرداد تشدید خواهد شد.

سرپرست پلیس راه مازندران بیان کرد: توصیه ما به رانندگان این است که تردد به مازندران پرهیز کنند چراکه همکاران پلیس در مبادی ورودی استان حضور دارند و هم نسبت به برگشت خودروها اقدام شده و هم محورهای استان توسط دوربین‌های هوشمند پایش تصویری می‌شوند.

این مسوول یادآور شد: طی شبانه‌روز گذشته ۳۰۰ دستگاه برگشت و ۲۹۰ دستگاه خودرو جریمه شدند.

عبادی با اشاره به اینکه با تشدید ممنوعیت‌ها خودروها اعمال قانون و به مبدا برگشت داده می‌شوند، تصریح کرد: جریمه ورود به شهرهای نارنجی مبلغ ۵۰۰ هزار تومان و در شهرهای قرمز مبلغ یک میلیون تومان است.

وی خاطرنشان کرد: پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای شمال توصیه پلیس به رانندگان است.
 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس