محسن رضایی نمایه

محسن رضایی گفت: اگر من دولت را به دست بگیرم همتی و تعداد دیگری را که در دولت آقای روحانی هستند را ممنوع‌الخروج می‌کنم و به دادگاه می‌سپارم.

به گزارش مشرق،  محسن رضایی در ادامه صحبت های خود در بحث مناظره اقتصادی گفت: اینکه آقای همتی معنای رجزخوانی نظامی و جنگی را نمی‌داند یک مسئله است ولی وقتی ایشان دشمنان ملت ایران دلسوزی می‌کنند عیب بسیار بزرگی است. آقای همتی در طی سه سالی که در بانک مرکزی بودند کاملاً با تحریم‌های آمریکا همراهی کرده و در اولین فرصت اگر من دولت را به دست بگیرم وی و تعداد دیگری را که در دولت آقای روحانی هستند را ممنوع‌الخروج می‌کنم و به دادگاه می‌سپارم و در آنجا ثابت خواهم کرد که دست‌های خیانت‌کاری که در دوران این آقایان آسیب‌های بزرگی را به ملت ایران را زدند و همه اسناد آن را هم می‌دانم.

 آیا من قبل از انقلاب که مهندسی مکانیک از دانشگاه علم و صنعت را داشتم آیا با زور اسلحه آنجا رفتم؛ مدرک  اقتصاد من را دکتر عارف رئیس دانشگاه  تهران که هم‌اکنون از دوستان آقای همتی است امضا کرده‌اند. 

 من یارانه 450 هزار تومانی را  حتماً پرداخت خواهم کرد. مسئله کسب و کارهای خانگی را جدی می‌گیریم و مسئله نهضت خانه‌سازی ایرانیان را برنامه‌ریزی کرده‌ام. از بانوان عزیز کشورمان تمام قد در دولتم استفاده خواهم کرد. با مشورت مراجع عظمای قم دو نفر از بانوان کشور را در هیأت دولت خواهم داشت ولی در تمام امورات دیگر بانوان را در دولت استفاده خواهم کرد.

از بین اهل تسنن و جوانان کشور و اقلیت‌ها و ظرفیت‌های خالی دیگری که خارج از یک جهش بزرگ تولید باقی مانده حتماً استفاده خواهم کرد و برنامه اقتصادی که طراحی کرده‌ام را به فضل خداوند ایران را به یک اقتصاد بزرگ ملی در کنار یک ایران بزرگ سیاسی و دفاعی که امروز داریم تبدیل خواهم کرد.

پیشران‌های اقتصاد هم در کشورمان بسیار مهمند که هر کدام از این پیشران‌ها اصلاح شود 300 یا 400 صنعت را با خود می‌کشد مسئله مسکن، انرژی‌های نو، جهانگردی و امورات دیگر که در دولتم برنامه‌ریزی شده  است حسن‌های زیادی را دارد و بخشی از این حسن ها آن است که هر کدام از این پیشران‌های اقتصادی فعال شود واگن‌های بسیاری را به همراه خود را در صنایع و فعالیت‌های دیگر جلو خواهد کشید.

همه این کارها بستگی به آن دارد که ما اداره کشور و حکمرانی اقتصادی را تغییر دهیم و لازمه کار آن است که از اصل 127 قانون اساسی استفاده کنم و اختیارات متمرکزی که موجب فساد شده و هزینه‌ها را بالا برده است از مرکز به  استان‌ها و مناطق و شوراهای شهر واگذار کنم تا اینکه مردم در هر استانی سپرده‌های خود و درآمدهایشان را در همانجا سرمایه‌گذاری کنند یا اینکه مدیریت‌های ملی که امروز در شوراهای شهر و استان‌ها وجود دارد مصلوب الاختیار است و بایستی کاری کنیم که آنها اختیار داشته باشند.

 بایستی کاری کنیم که در تمام استان‌ها در کابینه حضور داشته باشند و من در کابینه‌ام از تمام استان‌ها به  اقشار مختلف نقش خواهم داد و نماینده در کابینه‌ام خواهند داشت.

در اداره استان‌های خودشان از خودشان مدیر منصوب خواهم کرد لذا تغییر حکمرانی بسیار مهم است. ضمن اینکه مبارزه با فساد به منظور پیشگیری از بروز فساد هم بسیار مهم است و ما هر قدر با معلول‌ها مبارزه کنیم به نتیجه نخواهیم رسید و بایستی به سمت پیشگیری از فساد برویم.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    10 1
    رنگ از رخ همتی پرید
  • ح FR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    12 1
    رئیس جمهور وهیئت دولت باید به دستگاه قضا سپرده شود
  • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    5 0
    دمش گرم محسن رضایی ، این همتی ... با چه رویی اومده کاندیدا شده با این عملکرد چطور تایید صلاحیت شده
  • علی IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    2 0
    انشا.. رضایی ریس جمهمور شه تمام این مفسدین رو محاکمه کنه
    • IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      1 1
      رییسی خیلی بهتر اینکار رو میکند
  • حسین IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    2 0
    باید ... رو به جوخه اعدام سپرد این لباس(ریاست بانک مرکزی) برای این بابا خیلی گشاد بود حالا اومده ادعای رییس جمهوری می کنه، چه تعداد خانواده که بخاطر اجرای دستورات روحانی و جهانگیری توسط این شخص نابود شدند.
  • IR ۰۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    1 0
    به نظرم ببندنشون به گاری بکشن تو بیابون بهتره.... اینقدر تو این یکسال هیات دولت و رئیس جمهور پشت اون میز به بهونه کرونا نشستن و تکون نخوردن همه شدن گوشت و دنبه همتی که از غصه وضع اقتصادی گردنش رو با تبر نمیشه زد
  • IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    1 0
    دارم شده یزدی فقط اون ۴۵۰هزارتومن بده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس