کد خبر 1227731
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۳
اجرای پویش «رای من هدیه به حاج قاسم» توسط گروه‌های جهادی بسیج استان اردبیل - کراپ‌شده

رییس مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل گفت: پویش بزرگ «رای من هدیه به حاج قاسم سلیمانی» توسط گروه‌های جهادی بسیج استان اردبیل در حال اجرا است.

به گزارش مشرق، مهدی اصلانی زاویه بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: در اقدامی ابتکاری و در راستای لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور گسترده در انتخابات، پویش بزرگ «رای من هدیه به حاج قاسم سلیمانی» با محوریت مشارکت حداکثری و پرشور مردم در انتخابات توسط گروه‌های جهادی بسیج استان اردبیل اجراء می‌شود.

وی افزود: در این پویش گروه‌های بسیج جهادی استان با انجام اقدامات فرهنگی از جمله توزیع پوستر و ماشین‌نویسی با شعارهای محوری «رای من هدیه به حاج قاسم سلیمانی» و «انتقام ۱۳ دی را ۲۸ خرداد می‌گیریم»، آحاد و اقشار مختلف مردم را برای حضور پرشور در انتخابات دعوت می‌کنند.

رای من هدیه به حاج قاسم +عکس

رئیس مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل بیان کرد: تریبون‌های جهادی با موضوع اهمیت مشارکت گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به همت گروه‌های جهادی استان برگزار می‌شود.‌

اصلانی تصریح کرد: در قالب پویش «رای من هدیه به حاج قاسم سلیمانی» توزیع پوستر و ماشین نویسی در میادین و ورودی‌های شهرهای استان توسط گروه‌های جهادی در حال انجام است.

رای من هدیه به حاج قاسم +عکس

وی گفت: گروه‌های جهادی بسیج استان اردبیل به‌عنوان تبدیل‌کننده تهدیدها به فرصت، خود را خادم مردم می‌دانند و خدمات‌رسانی به مردم در زمینه‌های مختلف همچنان تداوم دارد.‌

رئیس مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل بیان کرد: مشارکت مردم در آینده سیاسی و اجتماعی خود از برکات انقلاب اسلامی بوده و حضور در انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی در نظام اسلامی است.

رای من هدیه به حاج قاسم +عکس

اصلانی گفت: حضور در انتخابات یک تکلیف شرعی و قانونی است و گروه‌های جهادی بسیج استان به دنبال مشارکت پرشور و گسترده مردم در انتخابات پیش‌رو هستند.‌

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    2 1
    کاش در سراسر ایران اجرا شود . رای من هدیه به سرباز اسلام . حضورم در انتخابات و انتخاب درست را ، قسمتی مهم از انتقام سخت می دانم . تفسیر بسم الله الرحمن الرحیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس