کد خبر 1228172
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۷
رژیم صهیونیستی

پس از تهدیدات گسترده گروه های مقاومت فلسطین، پلیس رژیم صهیونیستی برگزاری «راهپیمایی پرچم» در قدس اشغالی را لغو کرد.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، تهدیدات مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی درخصوص برگزاری «راهپیمایی پرچم» توسط شهرک نشینان این رژیم در قدس اشغالی در نهایت نتیجه داد.

بر اساس این گزارش، به دنبال تهدیدات گسترده مقاومت فلسطین، صهیونیست ها از تصمیم خود برای برگزاری راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی عقب نشستند. پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که به دلیل نگرانی های امنیتی، شهرک نشینان نمی توانند این راهپیمایی را برگزار کنند.

جنبش مقاومت اسلامی حماس با صدور بیانیه ای عقب نشینی صهیونیستها از تصمیم خود برای برگزاری راهپیمایی پرچم را شکستی دیگر برای این رژیم قلمداد کرد. این جنبش در بیانیه خود آورده است: لغو راهپیمایی پرچم شهرک‌نشینان در قدس اشغالی، شکستی دیگر برای دشمن صهیونیستی و تثبیت این معادله جدید است که قدس خط قرمز است.

پیشتر، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفته بود که چنانچه برگزاری «راهپیمایی پرچم» در قدس اشغالی توسط صهیونیست‌ها «نیازمند اعمال تدابیر امنیتی فوق‌العاده و برهم زننده نظم عمومی و فرآیندهای دیپلماتیک (آتش بس در غزه) باشد»، وی خواستار لغو آن خواهد شد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که از آغاز جنگی مجدد در نوار غزه و رویارویی با نیروهای مقاومت بیمناک است، می‌گوید که به تمام مقامات حاضر در این نشست ضرورت رفتار مسئولانه و دور از تنش طی هفته جاری را گوشزد کرده است.

گفتنی است، هدف سازمان دهندگان این راهپیمایی که قرار است روز پنج شنبه آینده برگزار شود، تأکید بر لزوم پاکسازی علیه شهروندان فلسطینی ساکن در قدس اشغالی است؛ امری که با واکنش شدید و مخالف جنبش مقاومت اسلامی فلسطین و دعوت این جنبش از هموطنان فلسطینی برای مقابله با اشغالگران در کرانه باختری و تحصن در مسجد الاقصی روبرو شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    0 1
    خخخخ حالا معلوم میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس