زاکانی نمایه

علیرضا زاکانی در بخش دوم از مناطرات انتخاباتی که نقد اظهارات بود، گفت: آقایان در جامعه طبقه بندی برای خودشان قائل هستند.

به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی در بخش دوم نقد اظهارات گفت: برخی نامزدها می‌گویند من صدای کولبران هستم، باید دید ۲۵ میلیارد دلار قاچاقی که سالانه در کشور صورت می‌گیرد و ۹۵ درصد آن از مبادی رسمی و از طریق افراد مشخصی انجام می‌شود، چرا در طول هشت سال گذشته متوقف نشده است و افرادی که در دولت بودند برای جلوگیری از قاچاق رسمی همت نکردند تا از این طریق اشتغال ایجاد کنند.

وی ادامه داد: تا کولبران به جای اینکه در کوه‌ها در فصل سرما بروند، با اشتغال رسمی زندگی آبرومندی داشته باشند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: برخی نامزدها اعلام می‌کنند ما به دنبال آزادی هستیم، اولاً باید بدانند آزادی از عدالت قابل تفکیک نیست.

زاکانی ادامه داد: بنده به عنوان یک پزشک و رزمنده می گویم ما که هشت سال به جنگ رفتیم، نگفتیم در داخل کشور افراد دارای چه رنگ و عقیده سیاسی هستند، معتقد بودیم جان ما فدای همه ملت ایران است، این را در عمل ثابت کردیم.

وی تأکید کرد: آقایان در جامعه طبقه بندی برای خودشان قائل هستند و شرایط را به گونه‌ای قرار نمی‌دهند که عموم مردم منتفع شوند. امروز مشکل فقر و غنا، بی عدالتی در مقابل تبعیض و فساد، آزادی خواهی در مقابل استبداد، استقلال طلبی در برابر بیگانه پرستی است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: آقایانی که در دولت تدبیر بودند بگویند کدام سمت این ماجرا ایستاده‌اند. اگر به اندرونی اینها سر بکشیم می‌بینیم که چگونه با جان، مال، آبرو و عِرض مردم بازی می‌کنند.

برخی سال ۹۲ از مردم رأی گرفتند اما هیچ تعهدی به آن ندارند

وی تأکید کرد: اینجا نیاز به مظلوم نمایی نیست، نیاز به ارائه برنامه و کارنامه است، در سال ۹۲ عده‌ای به صورت نمایشی از مردم رأی گرفتند و بعد هم معلوم شد هیچ تعهدی به آنچه اعلام کرده بودند ندارند. مردم نباید دوبار از یک سوراخ نیش بخورند.

مشکل امروز کشور ناشی از عملکرد بانک مرکزی است

زاکانی تصریح کرد: افرادی که از دولت قبل در جمع نامزدها حضور دارند به گونه‌ای صحبت کنند که با کارنامه و برنامه‌هایشان تطبیق داشته باشد. مشکلات امروز کشور ناشی از عملکرد بانک مرکزی و قیمت دلار است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: مشکل تأمین نهاده‌های دامی، بی توجهی به نوع سیاستگذاری و نظارت بر بانک‌ها، خلق نقدینگی و افزایش پایه پولی به عملکرد بانک مرکزی برمی گردد. «کی بود کی بود، من نبودم راهکار درستی نیست».

تحقق وعده‌های محسن رضایی کار سختی است

وی با اشاره به برخی وعده‌های داده شده از سوی محسن رضایی گفت: معتقدم باید روی منابع تجدیدنظر کنند، این عدد و رقم‌هایی که می‌گویند عجیب است. موضوع را نباید سیاسی کرد. ما وظیفه داریم ناظر به منافع ملی نظر بدهیم.

زاکانی اظهار داشت: بنده این وعده‌ها را محاسبه کرده و با دارایی‌ها و امکانات کشور تطبیق داده‌ام. تحقق آنها کار سختی است. آقای رضایی دقیق بگوید این ۱۳۷ میلیارد چیست و چگونه می‌خواهند این منبع را محقق کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس