کد خبر 1228733
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۹
زاکانی نمایه

علیرضا زاکانی در بخش چهارم از دومین مناظره انتخاباتی ریاست جمهوری در بخش پاسخ به سوالات گفت: مسئولان دچار خوی اشرافی شدند.

به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی در بخش چهارم از دومین مناظره انتخاباتی ریاست جمهوری در بخش پاسخ به سوالات گفت: مردم عزیز بیش از سه دهه است که عده‌ای بر اقتصاد مملکت خیمه زده‌اند و تمام سرمایه‌ها و امکانات کشور را به سمت و سویی سوق داده‌اند که از قِبل تبعیض، خودشان امروز از کاخ نشینان هستند و مردم را در کوخ نشینی نگه داشته‌اند.

وی افزود: اوایل انقلاب به گونه‌ای بود که یک موی کوخ نشین به هزاران کاخ نشین می‌ارزید. با کمال تأسف مطلب خوب اول انقلاب تبدیل به شرایطی شد که امروز مسئولان ما دچار خوی اشرافی گری شدند.

دولت را از اشرافی‌گری به نوکری مردم وادار می‌کنم

زاکانی گفت: بنده اولین کاری که می‌کنم این است که دولت را از اشرافی گری به نوکری مردم وادار می‌کنم. را راستای توزیع عادلانه ثروت گام خواهم برداشت و توانمند سازی شرایط را به گونه‌ای تغییر می‌دهم که مفسدین راهی برای تنفس نداشته باشند.

انتقال خلاف قانون ۱,۲۰۰ میلیارد تومان از بانک دولتی به بانک خصوصی

نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری با تأکید بر اینکه فساد از قبیله گرایی و باند بازی ایجاد می‌شود، خطاب به همتی، اظهار داشت: روز قبل از تعطیلات عید و در آخر وقت، هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان از بانک دولتی به بانک خصوصی به صورت خلاف منتقل می‌شود و ذیل مسئولیت آقای همتی این اقدام انجام می‌شود.

با گردن کلفت‌ترین و قوی‌ترین شبکه فساد مبارزه خواهم کرد

وی تأکید کرد: آقای همتی! شما نتوانستید به حوزه خود نظارت کنید، حالا مدعی بقیه حوزه‌ها هستید. با گردن کلفت‌ترین، قوی‌ترین و با شبکه فساد که مایه فقر و فساد در جامعه هستند، مبارزه خواهم کرد و ریشه آن را خواهم کند.

زاکانی افزود: دو دهه است که بنده با معاون وزیر، معاون رئیس‌جمهور، وزیر نفت، وزیر اطلاعات و دادستان تهران و موارد اینچنینی با دست خالی درگیر شده‌ام. ریشه فساد در دولت بنده خشک خواهد شد.

وی با اشاره به اظهارات محسن رضایی گفت: درباره نکته ایشان عذرخواهی کردم زیرا اشتباه جدی انجام شده بود.

نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: در مورد بحث انرژی EIA حدود ۸۶ میلیارد دلار اعلام کرده است که البته به زندگی مردم بر می‌گردد و درباره این موضوع می‌توان بحث کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    1 3
    البته ایشون خودشون که اصلا مسئولیتی ندارن و مسئول نیستن.اینا یه جوری حرف میزنن ادم غفکر میکنه اینا اپوزیسیون خارج از کشورن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس