محسن رضایی نمایه

محسن رضایی در بخش سوم از دومین مناظره انتخاباتی در دفاع از برنامه‌های خود گفت: ۱۳۷ میلیارد دلار ارزش معادل دلاری یارانه‌های پنهان است.

به گزارش مشرق، محسن رضایی گفت: مردم ما امروز در سخت‌ترین دوران خود بعد از انقلاب هستند. حتی در زمان جنگ نیز این شرایط را نداشتیم. گرانی، بیکاری، تبعیض، فساد و تغییرات دائم که مردم نمی‌دانند فردا چه اتفاقی خواهد افتاد؟

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات در پاسخ به این سوال که می‌شود تورم را کاهش داد؟ بله می‌شود. آیا کرونا را می‌شود مهار کرد؟ بله، می‌شود و آیا می‌شود ارزش پول ملی را حفظ کرد؟ بله، می‌توانیم. کشورهای ضعیف‌تر از ما این کار را کرده اند. چطور ملت و ایران ما نمی‌توانیم این کار را بکنیم؟

وی تاکید کرد: متأسفانه بحث «ما نمی‌توانیم» چند وقتی است در کشور ما گسترش یافته و جوانان را هم تحت تأثیر خود قرار داده است و حتی مردان بزرگی که با دستان خالی کارهای بزرگی می‌کردند را به حاشیه بردند. من معتقدم امید، دیدنی است. سال ۱۴۰۰ سال گشایش خواهد بود.

رضایی در خصوص نقد آقایان زاکانی و همتی گفت: من تعجب کردم از این مطالب شما. ببینید این ۱۳۷ میلیارد دلار ارزش معادل دلاری یارانه‌های پنهان است که دهها منبع از جمله بانک جهانی آن را اعلام کرده‌اند که آقای همتی به عنوان رئیس بانک مرکزی باید این مطلب را بداند. همچنین آقای زاکانی هم رئیس پژوهش‌های مجلس هستند باید این مطالب را بداند.

با پولی که در کشور حیف و میل می‌شود، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ادامه داد: آقای زاکانی و همتی مطمئن باشید با پولی که در کشور حیف و میل می‌شود، بسیاری از مشکلات کشور را می‌توان حل کرد.

وی افزود: در خصوص مطالب آقای رئیسی هم باید بگویم که بخش دوم سخنان ایشان را من قبول دارم و معتقدم اگر مدیریت جهادی در کشور مستقر شود مسائل را حل می‌کند اما قسمت اول سخنان ایشان که شاید منظورشان هم این نبوده است و گفتند که برنامه هست باید بگویم خیر. واقعاً برنامه نیست. در این دولت در ۴ سال اول ۳ بار برنامه عوض شد.

روش مناظره سوم باید عوض شود

رضایی ادامه داد: بحث‌های آقای جلیلی را کاملاً قبول دارم و از آقای علی عسکری تقاضا می‌کنم اگر می‌توانند روش مناظره سوم را تغییر دهند. اما آقای جلیلی! باید خودمان از شرایط استفاده کنیم و دیدگاههای‌مان را مطرح کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    1 0
    اقای محسن رضایی مو رو از ماست میکشه بیرون. چه دقیق محاسبه کرده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس