سفر با خودروی شخصی یکی از پرطرفدارترین روش‌های مسافرت است. اکثر افراد ترجیح می‌دهند همراه با خانواده به دل جاده بزنند و گاهی در طول مسیر توقف کنند و از دیدن مناظر لذت ببرند. اما لذت بردن از مسیر یک شرط اساسی دارد و آن میزان راحتی و امنیت اتومبیل است. مسلما ترجیح تمام افراد برای خرید ماشین مناسب سفر، یک اتومبیل لوکس خارجی است. اما در سال‌های اخیر با توجه به رشد سرسام‌آور قیمت اتومبیل و پایین آمدن سقف بودجه، دایره‌ی انتخاب، محدود به ماشین‌های ایرانی شده است.

در ادامه‌ی مقاله، ۴ خودروی ایرانی با راحتی و امنیت بالا و مناسب مسافرت را به شما معرفی می‌کنیم. شما می‌توانید از طریق سپندخودرو معتبرترین برند فروش اقساطی اتومبیل، اقدام به خرید ماشین مناسب با بودجه‌ی خود بکنید.

بهترین ماشین ایرانی برای مسافرت کدام است؟ معرفی ۴ خودروی ایرانی ایمن و راحت

1.  پژو ۲۰۶ تیپ ۲؛ همسفر محبوب خانواده های کم جمعیت

یکی از اتومبیل‌هایی که به محض ورود به بازار با استقبال مردم به‌خصوص جوانان روبه‌رو شد، پژو ۲۰۶ بود. این محبوبیت از دهه‌ی ۸۰ تا امروز ادامه دارد. مصرف سوخت پایین آن موجب بالا رفتن محبوبیت این خودرو شهری شده است و با توجه به افزایش قیمت و سهمیه‌بندی بنزین، ۲۰۶ تیپ ۲ خودرویی اقتصادی محسوب می‌شود و گزینه‌ی مناسبی برای مسافرت‌های شما است.

جالب است بدانید در سال ۲۰۰۰ پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در قسمت امنیت سرنشینان بزرگسال ۴ستاره‌ی ایمنی از موسسه‌ی یوروانکپ دریافت کرد. این ۴ ستاره وجه تمایز بسیار خوبی برای نشان دادن سطح ایمنی این خودرو به نسبت سایر اتومبیل‌های داخلی است. علاوه بر این، در دسترس بودن قطعات ۲۰۶ با توجه به وضعیت تحریم‌ها نیز یک ویژگی مثبت محسوب می‌شود.

سپندخودرو با فراهم آوردن تسهیلات ویژه و فروش اقساطی پژو ۲۰۶ تیپ ۲ این امکان را به شما می‌دهد که با شرایطی مناسب با بودجه‌ی خود، اقدام به خرید نمایید.

اگر مایل به دریافت اطلاعات بیشتر راجع به ۲۰۶ تیپ ۲ و خرید اقساطی هستید می‌توانید از طریق شماره تلفن‌ ۰۲۱-۹۱۰۷۲۱۰۴ با کارشناسان سپندخودرو در ارتباط باشید.

بهترین ماشین ایرانی برای مسافرت کدام است؟ معرفی ۴ خودروی ایرانی ایمن و راحت

 متن جایگزین: ۲۰۶ تیپ ۲؛ خودروی محبوب نسل جوان

  1. رانا؛ سومین خودروی ملی خوش قیمت برای خانواده های 4 نفره

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های سفر، هزینه بالای سوخت و بنزین است. به این ترتیب رانا هم مانند پژو ۲۰۶ تیپ ۲ می‌تواند گزینه‌ی مطلوبی برای شما باشد. این خودرو با داشتن ترمز ضدقفل ای‌بی‌اس و ترمز جلو دیسکی خنک‌کننده و فرمان هیدرولیک، می‌تواند آرامش و راحتی شما را در طول مسافرت تامین کند. دید خوب و فرمان کنترل‌پذیر رانا برای رانندگی در جاده‌ها بسیار مطلوب و قابل قبول است. علاوه بر این، صندوق عقب ۴۰۰ لیتری رانا هم خیال شما را بابت حمل وسایل و چمدان‌ها راحت می‌کند.

خودروی رانا علاوه‌بر داشتن تمام امکانات رفاهی اتومبیل‌های تولید داخل، استانداردهای روز اروپا را هم به خود اختصاص داده است.

به این ترتیب این خودروی ملی، انتخاب بسیار خوبی برای یک خانواده است که می‌توانید با بررسی بیشتر آن را در لیست خرید خود قرار دهید.

3-اچ‌سی‌کراس؛ خودروی ایمن و ارزان‌قیمت مناسب خانواده های دو نفره

یکی از بهترین خودروهای مونتاژ شده در ایران، اچ‌سی‌کراس است که توسط کمپانی دانگ‌فانگ چینی ساخته می‌شود. این اتومبیل با داشتن ظاهری شیک و قیمتی مناسب توانسته است توجه بسیاری را به خود جلب کند. اچ‌سی‌کراس با داشتن ایمنی قابل قبول و امکانات رفاهی مناسبی مانند سنسور پارک و دنده عقب و سیستم تهویه، گزینه مناسبی برای مسافرت محسوب می شود.

اچ‌سی کراس نیز دارای مصرف سوخت پایین است و تمام لوازم یدکی و قطعات جانبی آن، به راحتی در دسترس شما قرار دارد. اگر به رانندگی در جاده‌چالوس و پیچ‌های زیبای آن علاقه دارید، بهتر است بدانید اچ‌سی‌کراس باوجود ارتفاع بالا به نسبت خودروهای سدان، به خوبی در پیچ‌های تند قابلیت کنترل دارد.

اچ سی کراس یک خودروی ایرانی نیست! اما اگر تمایل به خرید این خودروی شیک با طراحی مدرن و قیمتی مناسب را دارید، می‌توانید از شرایط استثنایی فروش اقساطی اچ‌ سی کراس در سپندخودرو بهره‌مند شوید.

بهترین ماشین ایرانی برای مسافرت کدام است؟ معرفی ۴ خودروی ایرانی ایمن و راحت

 متن جایگزین: اچ‌سی کراس؛ تلفیقی از سدان و کراس‌اور

  1. دناپلاس بهترین خودروی ایرانی برای مسافرت‌های خانوادگی

با توجه به استقبال بالای مردم از خودروی دنا، ایران‌خودرو تصمیم به اعمال تغییراتی جزیی و اضافه کردن امکانات رفاهی به خودرو دنا گرفت و محصولی جدید به نام «دناپلاس» را روانه‌ی بازار کرد. طراحی داخلی دناپلاس به نسبت سایر محصولات داخلی چشم‌نوازتر است. اتاقک دناپلاس دارای فضای کافی برای ۵سرنشین و مناسب یک خانواده‌ی ۵ نفره است.

سیستم تعلیق و کمک‌فنرهای دنا سفری آرام و ایمن را برای شما به ارمغان می‌آورد. این سیستم شما را یاری می‌کند تا به راحتی بتوانید فرمان اتومبیل را در جاده‌ها کنترل کنید. داشتن ترمز ای‌بی‌اس، ترمزهای دیسکی خنک‌شونده جلو، سیستم ضد سرقت و ۴عدد ایربگ، امنیت سفر را برای شما در جاده‌ها به یادگار می‌گذارد.

سپندخودرو با فروش اقساطی دنا پلاس این امکان را فراهم آورده است که به راحتی بتوانید این خودروی لوکس ملی را راحت و با شرایط اقساطی منصفانه خریداری کنید.

بهترین ماشین ایرانی برای مسافرت کدام است؟ معرفی ۴ خودروی ایرانی ایمن و راحت

 متن جایگزین: دناپلاس؛ خودروی ایمن و خانوادگی جاده‌ها

با انتخاب خودروی ایرانی ایمن و ارزان‌قیمت سفرهای به یادماندنی را تجربه کنید

بازار پرالتهاب خودرو و افزایش قیمت‌ها، خرید اتومبیل مناسب را تبدیل به دغدغه و چالشی بزرگ کرده است. اگر تا چندسال پیش می‌توانستید با ۲۰۰ میلیون خودروی لوکس خارجی بخرید، این روزها به زحمت می‌توانید با این قیمت محصولی داخلی با امکاناتی مناسب پیدا کنید. اما اگر به فکر خرید ماشین ایرانی که مناسب مسافرت‌های شما هم باشد هستید، با کمی جستجو می‌توانید گزینه‌ی مطلوبی را پیدا کنید.

اگر در فکر خرید یک خودروی ایرانی مناسب مسافرت هستید و هنوز در تصمیم‌گیری تردید دارید پیشنهاد ما به شما سپندخودرو است. شما می‌توانید پس از تماس با شماره 02191072104 و مشاوره‌ی رایگان با کارشناسان سپندخودرو، به صورت اقساط اقدام به خرید بکنید.

از مزایای فروش اقساطی سپندخودرو می‌توان به تحویل فوری، امکان تعویض خودرو در زمان پرداخت اقساط، عدم نیاز به پرداخت نقدی کل مبلغ خودرو و اقساط بلندمدت آن اشاره کرد. پس اگر قصد خرید یک خودرو ایرانی مناسب جاده را دارید حتما به سایت sepandkhodro.com مراجعه کنید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس