حمیدرضا جعفریان

یکی از دریافت کننده‌های این وام یکی از سامانه‌های ویدئوی نمایش خانگی است که حدود ۶۶ میلیارد تومان از نیمه سال ۹۸ تا آخر سال ۹۹ تسهیلات گرفته اما تاکنون جایی اعلام و شفاف نشده است.

به گزارش مشرق، حمیدرضا جعفریان، رئیس‌ سازمان سینمایی حوزه هنری در برنامه «شهر فرنگ» گفت: در زیست بوم سینما نه بازیگران نقش خود را به درستی برعهده گرفته‌اند، نه شفافیت وجود دارد و نه روابط مشخص است. برای مثال در سینما نهادهای زیر مجموعه ارشاد نظیر فارابی یا تصویر شهر مبالغ حمایت خود از فیلم‌ها یا تجهیز سینماها را در سال‌های اخیر اعلام کردند. منتها در فضای نمایش خانگی این اتفاق وجود ندارد.


 
به طور مثال در سال‌های اخیر صندوق نوآوری حمایت‌هایی را در قالب وام و تسهیلات از سامانه‌های مختلف در حوزه اقتصاد دیجیتال آغاز کرده است. یکی از دریافت کننده‌های این وام یکی از سامانه‌های ویدئوی نمایش خانگی است که حدود ۶۶ میلیارد تومان از نیمه سال ۹۸ تا آخر سال ۹۹ تسهیلات گرفته اما تاکنون جایی اعلام و شفاف نشده است.

اگر ما به دنبال اصلاح ساختار و احیای این صنعت هستیم باید از اینجا شروع کنیم. در این شرایط طبعا حوزه هنری به عنوان یک نهاد تسهیل‌گر وارد میدان می‌شود و با ارائه طرح اخیر ایجاد رونق سینما قصد میانجیگری دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    2 7
    جوانها افسرده و درمانده هستند باید روحیه نشاط و ورزش را به جامعه تزریق کنید ورزشگاه ها باید محیط خانوادگی باشد و معانایی ندارد تبدیل به محیط مجردی شود حتی اروپا و آمریکا هم ورزشگاه را محیط خانوادگی کردند
    • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      7 0
      شما هم توی این بل بشو دنبال نیات خودت هستی وگرنه نه دلت به حال خانواده سوخته نه جوان ها... فساد اخلاقی جرم و جنایت و گسترش بی اخلاقی ها ره آورد آدرس های غلط غربی شماست که متاسفانه سکان کشور هم دست تفکرات مثل خودتان است
    • IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      7 2
      جوان ها با رقص و کنسرت و ورزشگاه نشاط پیدا نمی کنن. جوان عاقل زمانی نشاط پیدا می کنه که خانواده داشته باشه و شغل مناسب و عزت نفس داشته باشه.
  • IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    0 0
    پس بگو چجوری انقدر سریال میسازن
  • سروش IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    0 0
    در مناظره سوم آقای همتی نامه ای را نشان داد که مشخص می کند آقای روحانی با تدبیر و با کفایت از ریزش شاخص از پیش آگاهی داشته است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس