رئیسی نمایه

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در چهارمین بخش از سومین مناظره انتخاباتی که به نقد صحبت‌های کاندیداها اختصاص داشت، گفت: هیچ فیلتری در زمان من در قوه قضائیه انجام نشده است.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در در چهارمین بخش از سومین مناظره انتخاباتی به نقد صحبت‌های انجام شده پرداخت.

من اگر به عنوان کاندیدا نبودم، آقایان می‌خواستند چه بگویند؟

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری در رابطه با نقد خود به سخنان دیگر نامزدها گفت: نمی‌دانم من اگر به عنوان کاندیدا نبودم، آقایان می‌خواستند چه بگویند؟ خداروشکر من هستم و آقایان من را مورد خطاب قرار دادند و چیز بدی نشد.

از من ناراحتید یا از مردم؟ مردم به شما اقبال ندارند

رئیسی افزود: در این جلسه آدم برنامه می‌دهد، کارنامه می‌گوید. دوم اینکه معلوم نیست شما از من ناراحتید یا از مردم. مردم به سمت شما اقبال ندارند، چه می‌خواهید بکنید؟ عملکرد را نگاه کنید، ببینید چطور عمل کردید که مردم به اینجا رسیدند. این خیلی روشن است، بروید و ببینید مردم چرا ناراحت هستند و اصلاً پیچیده نیست.

در آنچه به مردم گفتم صادق بودم

رئیسی افزود: از همان مردمی که می‌گویید نمی‌خواهند پای صندوق بیایند بپرسید که از چه ناراحت هستند. ببینید این دولت با مردم، جوانان و تولیدکنندگان چه کرده است. آمدم و دیدم در بانک‌ها هر کدام دارید به یک شیوه عمل می‌کنید. یکی وام با سود ۱۸ درصد و دیگری ۲۵ درصد و ۳۵ درصد می‌دهند.

وی تاکید کرد: گفتیم وضعیت تولیدکنندگان را پیگیری کنید، اثر نداشت و به قضات گفتیم بیشتر از میزان شورای پول و اعتبار برای شما ضامن اجرا نباشد. بالاخره مملکت مقرراتی دارد و باید براساس قانون و یک چارچوبی بچرخد. با دستگاه قضا تولیدی‌ها احیا شدند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: بانکی که امروز باید مشکل کشور را حل کند به معضل تبدیل شده است. در رابطه با فضای مجازی مردم می‌دانند در آنچه گفتم صادق بودم. نگاهشان به من این بود که من مخالف این فضا هستم.

هیچ فیلتری در زمان من در قوه قضاییه انجام نشد

رئیسی تصریح کرد: هیچ فیلتری در زمان من مطلقاً در قوه قضاییه انجام نشد. چرا حرف‌هایی می‌زنید که بعداً خودتان نتوانید پاسخ آنها را بدهید؟ آنچه اهمیت دارد اینکه گفته‌ام مسأله اینترنت و دسترسی جوانان به آن آزاد شود، حالا کفی در حد ۲۰ گیگ و ۵۰ گیگ؛ احتیاج به فضای مجازی مثل برق و آب می‌ماند و همیشه این را گفتیم.

وی عنوان کرد: از روز اول که به قوه قضاییه آمدم اطلاعیه دادم و گفتم مردم در این فضا با من صحبت کنند. چرا فضاسازی می‌کنید؟ مردم من را می‌شناسند و عملکرد من را دیدند. اینگونه نظر دادن دور از انصاف است. هیچ روزنامه‌ای در دوران من بسته نشد و هیچ رسانه‌ای در دوران من محدود نشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس