کد خبر 1230590
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۸
همتی نمایه

عبدالناصر همتی در پنجمین بخش از سومین مناظره انتخاباتی که بخش پایانی بود، گفت: با دست خالی در بانک مرکزی با ترامپ جنگیدم

به گزارش مشرق، عبدالناصر همتی هم در پایان سخنان خود اظهار کرد: مردم عزیز، براندازان داخلی و تندروهای خارجی من را تخریب کردند و من هیچ چیزی نگفتم. من با دست خالی در بانک مرکزی با ترامپ جنگیدم. روحانی رئیس جمهور خوبی در دوران تعامل بود و هیچ کس نمی‌دانست در دوران جنگ اقتصادی چگونه عمل می‌کند. او به افرادی اعتماد کرد که خیر او را نمی‌خواستند. وقتی مردم خشمگین هستند رئیس جمهور نباید بخندد و بگوید من هم صبح جمعه از افزایش قیمت بنزین خبر دار شدم. مردم برای صندوق رای خون دادند و امروز به جایی رسیدیم که جوانان ما از رای من کو می‌گویند رای بی رای. من قول می‌دهم کشور را به قدرت اقتصادی منطقه تبدیل کنم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری در بخش پایانی مناظره گفت: مردم عزیز شش ماه است که تمام براندازان خارجی و تندروهای داخلی من را تخریب کردند. حتی برخی از مشکلات اقتصادی را، همین آقایان حاضر در این جلسه، به گردن من انداختند.

همتی افزود: من هیچ نگفتم، همین آقایان حاضر در اینجا، می‌دانند که من با دستان تقریباً خالی در بانک مرکزی، با ترامپ جنگیدم، ولی به رویشان نمی‌آورند، چون باید من را تخریب کنند.

وی افزود: من می‌دانستم اگر وارد صحنه انتخابات شوم، تخریب‌ها، تقریباً صد برابر خواهد شد. ولی گفتم ممکن است، هیچ وقت نتوانم خودم را ببخشم. لذا در لحظات آخر و در دو ساعت مانده به پایان ثبت نام، در صحنه حاضر شدم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه آقای روحانی رئیس جمهور خوبی در دوران تعامل بود، آن سال‌ها را به یاد بیاورید، گفت: اما هیچکس نمی‌دانست که او در دوران جنگ اقتصادی چگونه عمل خواهد کرد. هیچ‌کس ترامپ و کارهایش را پیش بینی نمی‌کرد.

روحانی در جنگ اقتصادی موفق عمل نکرد

همتی با بیان اینکه روحانی نتوانست در دوران جنگ اقتصادی، آن طور که باید عمل کند، اظهار داشت: تیم ناهماهنگ اقتصادی و اعتماد به آدم‌هایی که خیر او را نمی‌خواستند و در کنار آن، تخریب‌ها و سنگ اندازی همین گروه از آقایانی که اینجا نشسته‌اند هم دخیل بود.

وی تصریح کرد: باید قبول کنیم، وقتی مردم خشمگین هستند، رئیس‌جمهور نباید بخندد و بگوید من هم صبح جمعه خبر دار شدم. مردم، هم وطنانم، ۳ سال است که آقایان تخم یاس و ناامیدی در جامعه می‌کارند. به شما الهام می‌کنند که رای شما هیچ اهمیتی ندارد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: دشمنان خارجی و تندروهای داخلی هر دو از رای شما می‌ترسند، چون بازی آن‌ها به هم می‌خورد. شما مردم برای این صندوق رای، خون داده‌اید.

همتی گفت: در این ۱۲ سال با جوانان ما چه کار کردند که شعارشان از رای من کو؟ به شعار، «رای بی رای» تبدیل شد. ما در انتخاب‌هایمان اشتباه کردیم اما باعث نمی‌شود، وقتی زمین خوردیم دیگر بلند نشویم.

کشور را به قدرت اقتصادی منطقه تبدیل می‌کنم

وی افزود: بیایید دوباره با هم یار دبستانی را بخوانیم، خوشحال باشیم. من قول می‌دهم کشور را از این پیچ خطرناک رد کنم. قول می‌دهم کشور را به قدرت اقتصادی منطقه تبدیل کنم. نمی‌گذارم دیگر کسی به خاطر معیشت شرمنده خانواده‌اش شود. این کاری است که من بلد هستم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: از تاج‌زاده و جنیدی تا صفایی فراهانی، از فردوسی‌پور و دایی تا آذری جهرمی، از طیب نیا و پزشکیان تا کرباسچی و فرجی دانا، از مسجد جامعی و ظفرقندی تا محمد جواد ظریف، همه آنها می‌توانند در کنار من باشند، برای آنکه ایرانی بهتر داشته باشیم.

همتی اظهار داشت: من هیچ ترسی ندارم، نه برادرانم فاسد هستند و نه پسرم و نه همسرم و نه دخترانم. من به هیچکس باج ندادم و نخواهم داد.

وی خطاب به مردم ایران، گفت: به من اعتماد کنید، روز رای گیری بزنید زیر میز، روز ۲۸ خرداد نگذارید به روز ۲۸ مرداد تبدیل شود. قدرت خودتان را به همه کسانی که نمی‌خواهند خوشحالیتان را ببینند، نشان دهید. به همه کسانی که می‌گویند اگر مشکل دارید جمع کنید و بروید. اینجا وطن ما و اینجا ایران ماست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • فرهاد IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    4 2
    بسمه تعالی واقعا ممنون که با دست خالی جنگیدی! ولی پس چرا نمی تونی از وضع موجود دفاع کنی؟
    • IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
      0 0
      چرا اینقدر برای مذاکره التماس می کردید؟ دنبال عزت کشور بودید یا ذلت؟
  • IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    0 0
    چی میگی .این جوک سال بود
  • علی IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    4 1
    حالا دیگه دم خروست عیان شد معلوم بود روحانی سوم هستی
  • رامین IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    4 2
    واقعا" که در دروغگویی و .... شاگرد خوبی برای رئیست روحانی هستی.
  • IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    0 0
    مراقب خودت باش جومونگ.
  • DE ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    0 0
    با دست خالی در بانک مرکزی با ترامپ جنگیدم/ یادم میاد آخر وقت بود داشتم درها را میبستم برم خونه ترامپ اومد تو بانک گفت هلو . گفتم هلو خودتی مردک با دست خالی خفت میکنم .گفت نو نو هلو نو . هِلو. خخخ بیچاره هل شده بود ولی باش تا صبح جنگیدم دمای صبح بود که ازخواب پریدم گلوم خشک شده بود بدجوری . همون اول رفته بود دیگه ندیدمش برا همین میخوام برم پیش جو بایدن ازش بپرسم ترامپ کجاست.
  • محمد IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    0 0
    همتی واربابانش خودشان نفمند مردم را هم نشنا ختن اگه از شهدا شرم نمیکنید واز ملت عذر خواهی لااقل توبه کنید گرچه خداوند حق الناس را در قیامت از شما مطالبه خواهد کرد
  • مهدی IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    0 1
    خدا خیرت بده والا مردم از دست این اقتصاد ندانها چه بسرشان میآمد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس