یورو۲۰۲۰؛ پیروزی ارزشمند فنلاند در شب کابوس‌وار دانمارکی‌ها

تیم فوتبال فنلاند موفق شد با نتیجه یک بر صفر تیم دانمارک را از پیش رو بردارد تا شب کابوس‌وار دانمارکی‌ها با شکست آنها تکمیل شود.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های ملی دانمارک و فنلاند در چارچوب هفته اول مسابقات یورو ۲۰۲۰ در گروه B امروز (شنبه) از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران در استادیوم پارکن کپنهاگن آغاز شد و در پایان تیم فنلاند موفق شد حریف خود را با یک گل شکست دهد. 

این دیدار که در پایان نیمه اول با ایست قلبی کریستین اریکسن همراه بود، نیمه کاره ماند و با تاخیری یک ساعته دوباره از سر گرفته شد. در لحظات پایانی نیمه نخست، اریکسن ستاره تیم دانمارک به ناگهان نقش بر زمین شد و کادر پزشکی تلاش کردند تا با عملیات احیای قلبی او را برگردانند. اعضای دو تیم و هواداران حاضر در ورزشگاه که از این حادثه تلخ تحت تاثیر قرار گرفته بودند برای دقایقی به شدت اشک ریختند.

یورو۲۰۲۰؛ پیروزی ارزشمند فنلاند در شب کابوس‌وار دانمارکی‌ها

یوفا پس از این حادثه اعلام کرد که اریکسن به بیمارستان منتقل شده و وضعیت جسمانی‌اش پایدار است.

این دیدار پس از وقوع حادثه تلخ برای اریکسن یک ساعت و چهل و هشت دقیقه معوق و در نهایت با نظر دست‌اندرکاران مسابقات، بازی از سر گرفته شد و پس از برگزاری دقایق پایانی نیمه اول، دو تیم فقط ۵ دقیقه استراحت کردند و در ادامه نیمه دوم را آغاز کردند.

با شروع نیمه دوم، این تیم دانمارک بود که توپ و میدان را در دست داشت اما بر خلاف جهت بازی، جوئل پویانپالو موفق شد در دقیقه ۶۰ دروازه دانمارک را با یک ضربه زیبای سر باز کند. این بازیکن پس از به ثمر رساندن گل، خوشحالی نکرد و گلش را تقدیم اریکسن کرد.

در ادامه تیم دانمارک فشار خود را برای به تساوی کشاندن بازی بیشتر کرد و یوسف پولسن موفق شد یک پنالتی برای دانمارک بدست آورد اما پیر امیل هویبرگ پشت توپ ایستاد و نتوانست بازی را به تساوی بکشاند. در ادامه بازی فنلاند توانست با ارائه یک نمایش منطقی، تک گل ارزشمند خود را حفظ کرده و سه امتیاز را کسب کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس