کد خبر 1231049
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱
اتفاق تلخ برای کریستین اریکسن/ ستاره دانمارکی از فوتبال خداحافظی می‌کند؟

پزشک هافبک تیم ملی فوتبال دانمارک تاکید دارد که کریستین اریکسن باتوجه به آسیبی که دیده، دیگر شرایط بازی در سری A را ندارد و حتی ممکن است نتواند فوتبال بازی کند.

به گزارش مشرق، شب گذشته دیدار تیم‌های ملی فوتبال فنلاند و دانمارک یک حادثه تلخ داشت و کریستین اریکسن دچار سکته قلبی شد.

جولیو مولون متخصص قلب و پزشک اریکسن در گفت‌وگویی که با کالچو مرکاتو داشت، گفت: «ماساژ قلب و استفاده از دستگاه شوک الکتریکی نشان دهنده آریتمی بطنی است که منجر به ایست قلبی می‌شود .اریکسن با این شرایط نمی‌تواند در سری A فوتبال بازی کند اما ممکن است که در لیگ آسان‌تر و کم فشارتری بتواند فوتبال بازی کند. اریکسن لحظات سختی را تجربه کرد. دستگاه شوک الکتریکی بود که جان اریکسن را نجات داد.»

جولیو مولون همچنین توصیه کرد که اریکسن دیگر قید فوتبال را بزند و این ورزش را برای همیشه در سطح حرفه‌ای ترک کند.

فدراسیون فوتبال دانمارک هم امروز در بیانیه‌ای درباره آخرین وضعیت کریستین اریکسن بیانیه‌ای با این مضمون منتشر کرد: «وضعیت اریکسن پایدار است و او برای انجام معاینات بعدی در بیمارستان خواهد ماند. صبح امروز ما با کریستین صحبت کردیم و او به هم‌تیمی‌هایش سلام رساند.

بازیکنان و اعضای کادر فنی هم با توجه به اتفاقی که رخ داده، کمک‌های بحرانی (مشاوره‌های روانشناسی) دریافت کرده‌اند و همچنان آماده جنگیدن برای یکدیگر هستند.

ما مایلیم از همه آنهایی که احساسات قلبی و صمیمانه خودشان را نسبت به این اتفاق ابراز کردند، تشکر کنیم، از بازیکنان، هواداران، خانواده‌های سلطنتی دو کشور دانمارک و انگلیس، اتحادیه‌های بین‌المللی، باشگاه‌ها و غیره.

ما از همگان می‌خواهیم که پیام‌های خود را به فدراسیون فوتبال دانمارک ارسال کنند و مطمئن باشند که ما آنها را به کریستین و خانواده‌اش خواهیم رساند.»

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Aziz ebadi IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    7 2
    مرگ یک امر الهی است که نمیشود انکار کرد ولی این طوری که اتفاق می‌افتد واقعاً همه انسان‌ها ناراحت میشود ولی خدا لعنت کند ترامپ وبایدن را که سه سال است مارا ازمرگ هم بیشتر اذیت کرده بااین تحریم‌های ظالمانه اش .باید انها درملع عام بیفتند وبمیرند.
  • نعمت IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    2 1
    واقعا خوشحالم و خداروشکر که کریستین دوباره به زندگی برگشت من خودم دوبار مانند اقای کریستین اریکسن تا مرگ رفتم و تا سر خانه هم همراهی شدم ولی امر خدا بی حکمت نیست من چندین بال لحظه که این بازیکن غش کرد و به زمین افتاد رو مرور کردم و اشکم مانند هم تیمیاش در اومد ان شاء الله سلامتیش به دست بیاره
  • بهروز عربزاده نصرتآباد ایران تهران IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    1 0
    خوشحالم که به زندگی برگشتی قوی باش برنا امیدیها غالب شو
  • Siavash. Moradi IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    0 0
    Hi, Kristan Erickson, I hope you get back to the football fields as soon as possible and see your brilliance, I love football and character.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس