کد خبر 1232410
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴
کتب درسی دانش‌آموزان

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش گفت: ثبت سفارش کتاب درسی دانش آموزان میان‌پایه به مدت پنج روز از ۱۴۰۰/۴/۱ تا ۱۴۰۰/۴/۵ تمدید می‌شود.

به گزارش مشرق، محمد علوی تبار معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش بیان کرد: با درخواست مدارس، مناطق و مدیرکل آموزش و پرورش برخی استان ها، سامانه ثبت کتاب درسی به مدت پنج روز از تاریخ ۱۴۰۰/۴/۱ تا تاریخ ۱۴۰۰/۴/۵ برای دانش آموزان میان پایه دوره ابتدایی پایه‌های دوم تا ششم و دوره اول متوسطه پایه‌های هفتم و هشتم و دوره دوم متوسطه پایه‌های یازدهم و دوازدهم که به هر دلیل کتاب درسی خود را ثبت نام نکرده اند؛ فعال خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور

علوی تبار در مورد دانش آموزان میان پایه‌ای که تاکنون موفق به ثبت سفارش کتاب درسی نشده اند گفت: ضرورت دارد خانواده‌ها و مدارس در این فرصت زمانی سفارش دانش آموزان را در سامانه ثبت نمایند مسئولیت بررسی، اطلاع رسانی و پیگیری سفارش دانش آموزان بر عهده مدارس می‌باشد.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش بیان کرد: مطابق تقویم زمانی مندرج در شیوه نامه سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰ و اطلاع رسانی قبلی از طریق رسانه ملی، پایگاه اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش، سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، اداره کل آموزش و پرورش استان‌ها و مناطق و پیگیری مدیران محترم مدارس، زمان ثبت سفارش کتاب درسی دانش آموزان میان پایه در تاریخ ۲۲/۳/۱۴۰۰ به اتمام رسیده بود که اکنون به مدت ۵ روز از تاریخ ۱ تیر تا ۵ تیر تمدید شده است.

او در خصوص سایر پایه‌های تحصیلی افزود: پس از پایان مهلت تمدید ثبت نام میان پایه‌ها بلافاصله دانش آموزان ورودی پایه‌های اول، هفتم و دهم می‌توانند از تاریخ ۱۴۰۰/۴/۶ پس از ثبت نام در مدرسه با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی irtextbook.ir، سفارش کتاب درسی خود را ثبت کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس