کد خبر 1232571
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
وضعیت مبهم اسکوچیچ برای ادامه همکاری با تیم ملی فوتبال + فیلم

رئیس فدراسیون فوتبال پاسخ مبهمی به وضعیت ادامه همکاری سرمربی کروات با تیم ملی فوتبال کشورمان داد.

به گزارش مشرق، دراگان اسکوچیچ در هفت بازی که هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان را برعهده داشته موفق به کسب هفت پیروزی شده، ضمن اینکه تیم ملی با پیروزی در مسابقه شب گذشته به عنوان صدرنشین گروه C به مرحله نهایی مسابقات مقدماتی جام‌جهانی 2022 صعود کرد.

با وجود این موفقیت شایعاتی پیرامون عدم تمایل فدراسیون با اسکوچیچ برای ادامه همکاری مطرح شده است و پاسخ‌های عزیزی خادم بعد از بازگشت تیم ملی از بحرین به این ابهامات افزوده است.

رئیس فدراسیون فوتبال بعد از بازگشت تیم ملی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه وضعیت همکاری اسکوچیچ با تیم ملی چگونه خواهد بود، گفت: قرارداد این مربی به پایان رسیده، اما تصمیم گیرنده در این مورد اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال هستند. آنها باید بررسی و نظرات خود را ارائه کنند.

وی در پاسخ به این سوال که شما رئیس فدراسیون هستید و نظر اصلی را دارید و واکنش شما به این موضوع چیست، گفت: من فقط یک نظر دارم، اما اسکوچیچ برای تیم ملی زحمات زیادی کشید. با این وجود اعضای هیأت رئیسه باید در این خصوص با ما همفکری کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بابا IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    4 0
    داستان ویرا وبرد استرالیا تکرار شد باز نامردی واقعا سناریو حذف ایران کلید خورد
  • یحیی IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    3 0
    آخه عده ای عادت دارند سر سفره آماده بنشینند . حالا شروع می کنند به مربی وطنی وطنی کردن من می گم صبر کنید تا اسکوچیچ مرحله بعدی هم رو هم با موفقیت پشت سر بگذاره و تیم رو ببره جام جهانی اونوقت مثل بنده خدا "ایویچ" کله پاش کنید و خودتون روی نیمکت ملی توی جام جهانی نشینید . والله والله ازتون برمی آد.
  • Reza CH ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    2 1
    وقتی آدمهای کوچک کارهای بزرگ را در دست می‌گیرند نتیجه اش همین افتضاح تاج ویلموتس می‌شود. متاسفانه در کشور ما این رویه نرمال هستش ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس