راهکار عبور از بحران‌ها و مشکلات، حضور در انتخابات است - کراپ‌شده

معاون امور مجلس و ارتباطات اسلامی و سخنگوی دانشگاه آزاد در پیامی بر حضور جهادگونه ملت شریف ایران پای صندوق‌های رأی تأکید کرد.

به گزارش مشرق، احمد حیدری معاون امور مجلس و ارتباطات اسلامی و سخنگوی دانشگاه آزاد در پیامی بر حضور جهادگونه ملت شریف ایران پای صندوق‌های رأی تأکید کرد.

در این پیام آمده است: «إِنَّ اللَّهَ یَأمُرُکُم أَن تُؤَدُّوا الأَماناتِ إِلی أَهلِها (آیه ۵۸ سوره نساء)» راهکار عبور از بحران ها و مشکلات حضور در انتخابات است.

امروز هر برگه رأیی که به صندوق‌ها انداخته می‌شود، در حقیقت رأی به نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی است و این برای کشور بسیار باارزش و با اهمیت است. همچنان که شرکت در انتخابات یک وظیفه است، گزینش خوب و آگاهانه هم یک وظیفه است.

مسأله اول در انتخابات این است که همه در این آزمون عمومی ملت ایران شرکت کنند و نشان بدهند که ملت ایران زنده است و به سرنوشت کشورش علاقه دارد. نظام جمهوری اسلامی، نظام‌های انتصابی قدرت‌ها را نسخ کرد و انتخاب مردم را در مدیریت کشور دارای نقش کرد. شایسته سالاری، تنها کلید عبور از شرایط بحرانی کنونی است!

به دلیل شرایط ویژه کشور در عرصه بین‌الملل، فشار آمریکایی‌ها و تلاش ضدانقلاب برای سیاه‌نمایی، حضور گسترده و پرشور مردم پای صندوق رأی و مشارکت حداکثری آنها یکی از مهم‌ترین دغدغه مسؤولان کشور بوده، چراکه انتخاباتی پرشور و حضور گسترده مردم می‌تواند خط بطلانی بر دسیسه‌های خارجی علیه ایران بوده و این پیام را به جهان ارسال کند که فشار و تحریم نمی‌تواند باعث عدم پشتیبانی مردم از نظام شود.

حضور در انتخابات ریاست ­جمهوری وظیفه شرعی، ملی، انقلابی و حق مدنی آحاد مردم است و دو رکن مهم آن «حضور پرشور» و «انتخاب خوب» است. انتخابات یک جهاد عمومی و نعمت و امتحان الهی است که اگر با حضور حداکثری مردم همراه شود، مایه آبروی نظام اسلامی و تقویت کشور و مصونیت بخش در برابر توطئه‌ها و زمینه‌ساز ایران قوی خواهد بود.

انتخابات بسیار مهم روز جمعه ۲۸ خرداد از مصادیق میدان‌های نیاز به حضور به‌هنگام ملت انقلابی و مردم شریف میهن عزیزمان است. انتخابات جهاد عمومی، مایه تقویت کشور و آبروی نظام اسلامی است و حضور گسترده و پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی، به توفیق الهی مایه برکت و تأثیرات تحول آفرین در کشور خواهد شد. همه کسانی که دوست‌دار اسلام، انقلاب، نظام اسلامی و ایران هستند باید در انتخابات شرکت کنند و انتخاب خوب و درست انجام دهند.

هرکس به ایران علاقه‌مند است و امنیت کشور، حل شدن مشکلات و گردش صحیح نخبگانی را دوست دارد، باید در انتخابات شرکت کند.

ملت ایران در ۲۸ خرداد با حضور در پای صندوق آرا، سمبل ایستادگی و مقاومت در برابر آمریکا بار دگر به نمایش خواهند گذاشت تا پشتوانه­ عظیم مردمی برای ایران اسلامی و تبلور جوشش غیرت خون شهید سلیمانی باشد و این حضور در پای صندوق رأی و صف‌های پرشور، آمریکا را عصبانی و ناراحت می‌کند و عدم حضور ما موجب خوشحالی آمریکاست.

همانگونه که مقام معظم رهبری تأکید داشتند اولویت اول نظام جمهوری اسلامی مشارکت حداکثری در انتخابات است، حضور دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی اعم از اساتید، دانشجویان و کارکنان خدوم همراه عموم ملت شریف ایران اسلامی تداوم­‌بخش حرکت نظام اسلامی در گام دوم و نویدبخش ایرانی مقتدر است. دشمن باید این را بداند که مردم دست از انقلاب، آرمان­‌های آن و یاری مجاهدان واقعی برنمی‌­دارند.

برای روی کار آمدن دولت مؤمن و انقلابی معتقد به تحول رأی خود را ثبت می­‌کنند. برای ساختن فردایی بهتر باید همه در انتخابات دوم اسفند حضوری پر شعور و تاثیرگذار داشته باشیم.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس