کد خبر 1232957
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲

به گزارش مشرق سید پویان حسین پور در توئیتی نوشت: به معترضین به اوضاع اقتصادی و سیاسی بگویید برخلاف تبلیغ و القاء بیگانگان از مُلک و ملت ما، راه اعتراض قهر با صندوق‌های رأی نیست بلکه رأی جهت‌دار و انتخاب گزینه‌ایست که ریل اجرایی را عوض می‌کند. اگر واقعا اعتراض دارید، برای تغییر وضعیت به صحنه بیایید.

اگر به وضع موجود اعتراض دارید، بیایید

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    4 3
    اگر آمدیم و وضعیت بدتر شد چه.آنوقت باز هم مثل آقای روحانی می خواهید به ریش مردم بخندید.به مردم چه تضمینی می دهید.
    • DE ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
      1 1
      ایه یاس خواندن از القائات شیطانه برادر! اگه اینجور باشه باید هیچ کودکی راه رفتن رو شروع نکنه مبادا زمین بخوره. درحالی که هرکودکی چند صد بار زمین میخوره وبلند میشه تا بالاخره راه میافته. یعنی ما از یک نوزاد هم کمتریم؟ کسی که به شهدا و به قران و خدا ایمان داره هرگز از حرکت و جنبش بازنمی ایسته تا به هدف اش برسه. بلوغ یک ملت در کیفیتانتخاب اش شکل می گیره. حداقل وصیت شهید سردار سلیمانی رو بخون وبه وصیت شهید سلیمانی عمل کن. انقلابیون با قدرتی که دارند نشد براشون معنی نداره. هرچی دراین کشور ساخته وبوجود امده از نعمت همین روحیه مثبت انقلابیون بوده. برای اینکه خاک به چشم دشمنان ایران بپاشیم رای میدیدم تا مدیریت دولت جدید پابگیره و شبکه های کثیف وهابی خوار وذلیل بشن. وهابی های ادمکش شیطان صفت رو چه به این که بخوان در اراده ملی ایرانیان تاثیر سوء بذارن! معلومه از انقلابیون ایران شدیدا وحشت دارند! پس مقایسه غلط نکن. دولت نئولیرال ها کجا ؟ این مایه ذلت و سستی بوده . دولت انقلابیون کچا؟ این انقلابیون با خونشون و جونشون پای کار ایستادن.
  • غلام خان IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    5 4
    ما که همیشه میایم ولی هیچ اعتراضی نداریم ، الکی مارک معترض به ما نچسبون ، دا من خودم با افتخار میام و از شما و دست اندرکاران و کاندیداها چه آنهایی که رفتن و چه آنهایی که ماندن و به رقابت سالم ادامه میدهن تا پله های ترقی را طی کنند تشکر میکنم .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس