کد خبر 1235927
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵

به گزارش مشرق مسعود براتی کارشناس حوزه تحریم در رشته توئیتی نوشت: همه میدانند که برجام تمام تحریم‌ها را لغو نکرده‌است. 

اما نکته مهم این است که بعد از شکست سیاست فشار حداکثری آمریکا علیه ایران، موضع ایران نیز حداکثری و توسط رهبر انقلاب بیان شد. موضع ایران لغو تمام تحریم‌ها و راستی آزمایی آنهاست به عنوان پیش شرط بازگشت به برجام.

آقای رئیسی همین موضع را در کنفرانس خبری دیروز به عنوان سیاست دولت سیزدهم مطرح کردند.

پس چه برجام ظرفیت داشته باشد یا نداشته باشد (که ندارد) آمریکا باید تمام تحریم‌ها را لغو کند. این یک پیش شرط از شروط بازگشت ایران به برجام است.

موضع رئیسی درباره برجام منطبق با موضع رهبری است

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    5 1
    پس سر موضع بمونید!!!
    • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
      5 2
      موندیم اگه کیلید ملکه و احمق های درجه یک طرفدارش بذارن. به امید خدا دوران زانو زدن و التماس و تحقیر ایرانی تموم شد.
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    5 1
    به نام خدا موضوع: درخواست مقابله به مثل با غربی ها در برجام سلام علیکم در حالی که جمهوری اسلامی ایران به همه ی تعهدات خود در برجام عمل نمود، غربی ها روز به روز طی 6 سال گذشته نه فقط تحریم ها را برنداشتند، بلکه بر تحریم های خود افزودند و به تعهدات خود عمل نکردند و ما را معطل نگه داشتند. اکنون نیز با پررویی تمام دنبال برجام های دیگر هستند تا به طور صوری به برجام قبلی برگردند. لذا باید مقابله به مثل لازم با آن ها به شرح و ترتیب زیر صورت گیرد: 1- لغو دائمی تمام تحریم ها و اعلام زمان برداشتن آخرین تحریم توسط غربی ها 2- راستی آزمایی آن توسط ایران به مدت 6 سال پس از برداشتن آخرین تحریم 3- توسعه ی صنعت هسته ای با سرعت تمام در هر سطح و میزان مورد نیاز ممکن طی 6 سال راستی آزمایی 4- گذاشتن پیش شرط های فرا تحریمی در تقابل با سیاست های استکباری ظالمانه ی غرب پس از گذشت 6 سال تنها در صورت انجام 4 بند فوق است که می توان گفت مقابله به مثل صورت گرفته است و این حق ما و انتظار ما از مجلس و دولت انقلابی است.
  • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    3 1
    معتقدم نظر حضرت آقای رییسی در بسیاری از موارد منطقی و منطبق با واقعیت و دور از لجبازی و خود رایی هست. خواهشا الکی نظرات رییس جمهور منتخب را تخریب نکنید.
  • DE ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    0 0
    اول ایران لغو همه تحریم ها را راست آزمایی می کند، بعد قیودات برجامی را اجرا خواهد کرد. تا خود روز قیامت هم چانه بزنید، قیمت انجام قیودات برجام همین خواهد بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس