کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۱| صعود اروگوئه و پاراگوئه به مرحله یک‌چهارم نهایی

مسابقات جام ملت‌های آمریکای جنوبی ۲۰۲۱ با پیروزی شاگردان اسکار تابارس مقابل بولیوی و شکست شیلی برابر پاراگوئه پیگیری شد.

به گزارش مشرق، چهل و هفتمین دوره مسابقات فوتبال جام ملت‌های آمریکای جنوبی (کوپا آمه‌ریکا 2021) در کشور برزیل، بامداد امروز (سه‌شنبه به وقت تهران) با برگزاری دو دیدار از گروه A پیگیری شد.

از ساعت 1:30 بامداد به وقت تهران تیم‌های بولیوی و اروگوئه در ورزشگاه آره‌نا پانتانال مقابل هم صف آرایی کردند که این بازی با برتری 2 بر صفر شاگردان اسکار تابارس همراه شد. خایرو کینتروس (40- گل به خودی) و ادینسون کاوانی (79) برای اروگوئه گلزنی کردند تا این تیم با این برد چهار امتیازی شود و در رده چهارم جدول گروه قرار بگیرد. بولیوی هم بدون کسب امتیاز همچنان در قعر جدول جای دارد.

در همین گروه از ساعت 4:30 بامداد امروز به وقت تهران، شیلی در ورزشگاه مانه گارینچا به مصاف پاراگوئه رفت و تن به شکست 2 بر صفر داد. تیم تحت‌هدایت ادواردو بریتزو در این دیدار توسط برایان سامودیو (33) و میگل آلماریون (58- پنالتی) به گل رسید. پاراگوئه با این برد 6 امتیازی شد و به رده دوم جدول رده‌بندی صعود کرد. شاگردان مارتین لاسارته هم پنج امتیازی باقی ماندند و به رده سوم جدول سقوط کردند.

با ثبت این نتایج صعود پاراگوئه و اروگوئه به مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات کوپا آمه‌ریکا 2021 قطعی شد. پیش از این آرژانتین و شیلی از این گروه جواز حضور در مرحله حذفی را کسب کرده بودند. بولیوی هم دیگر شانسی برای صعود به دور بعد رقابت‌ها ندارد.

این رقابت‌ها بامداد دوشنبه (7 تیر ماه) با برگزاری دو دیدار از گروه B به شرح زیر پیگیری می‌شود:

برزیل - اکوادور، ساعت 1:30 بامداد به وقت تهران

ونزوئلا - پرو،  ساعت 1:30 بامداد به وقت تهران

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس