کد خبر 1241479
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲
افشاگری سرمربی فجرسپاسی از پیشنهاد تبانی به بازیکنانش؛ متخلفین را مادام‌العمر محروم کنید

سرمربی فجر درمورد مباحث تبانی و شرطبندی در لیگ یک گفت: در یکی دو بازی قبلی به چند بازیکن ما پیشنهاداتی شد که آمدند و اعلام کردند، ما هم شماره تلفن و اطلاعات لازم را در اختیار کمیته اخلاق قرار دادیم.

به گزارش مشرق، علی اصغر کلانتری در خصوص برد دیشب فجر سپاسی مقابل هوادار تهران که با برتری ۲ بر یک تیم شیرازی به پایان رسید، اظهار داشت: بازی سنگین و پرفشاری چه از لحاظ روحی و چه از لحاظ فنی بود. حتی یک مساوی هم باعث می‌شد ما از کورس عقب بیفتیم و به نفع هوادار بود اما خدا را شکر تا قبل از قطع برق به خواسته‌هایمان رسیدیم. ۲ بر صفر جلو افتادیم و می‌توانستیم حتی بیشتر هم گل بزنیم.

وی افزود: هوادار هم تیم بسیار خوبی است. آن‌ها هم موقعیت‌هایی داشتند و این نتیجه چیزی از ارزش‌های آن‌ها کم نمی‌کند اما با این حال قطع برق به ضرر ما شد چون انگیزه بالایی داشتیم. در خانه حریف جلو و سوار بازی بودیم. زمانی که ورزشگاه پارس قرار بود زیر کشت برود درخواست کردیم که در زمین دستغیب بازی کنیم. به ما اجازه ندادند و هزار ایراد از چمن، آبخوری، دستشویی و... گرفتند. دیشب که برق قطع شد حتی با برق منطقه‌ای هم تماس نگرفته بودند که بدانند چه زمانی این اتفاق می‌افتد. ورزشگاه (غدیر تهران) حتی ژنراتور هم نداشت، آن هم در لیگی که ادعا می‌کنیم حرفه‌ای است. وقتی این موقع شب بازی می‌گذارند، چرا پیش بینی‌های لازم را انجام نمی‌دهند؟ این در حالی است که الان کل کشور ایران درگیر مسأله قطع برق است.

سرمربی فجر سپاسی در مورد اینکه این تیم اکنون صدرنشین لیگ دسته اول است و فاصله چندانی تا صعود ندارد، گفت: به صعود امید زیادی داریم و همه چیز دست خودمان است. دو بازی پیش رو داریم و قطعا برای هر ۶ امتیاز به میدان می‌رویم. در این یک سال کل مجموعه ما خیلی زحمت کشید. ان‌شاالله بتوانیم در این دو بازی دو برد کسب کنیم تا صعودمان قطعی و دل مردم شاد شود.

بیشتر بخوانید:

برق ورزشگاه در بازی حساس لیگ یک رفت! +عکس

وی در خصوص اینکه آیا برنامه‌ای برای صعود به لیگ برتر در نظر گرفته تا فجر سپاسی مشکلات مالی و جذب بازیکن را نداشته باشد، عنوان کرد: فعلا به این مسأله فکر نمی‌کنم، به فکر دو بازی آینده هستم. بعد از اینکه صعود کردیم فرصت برای رفع مشکلات تیم وجود دارد اما با این حال مسئولان استانی و شهری قول‌هایی داده‌اند که اگر تیم به لیگ برتر برود، مشکلات و موانع را برطرف کنند.

کلانتری در مورد اینکه هواداران فجر نگران بحث جذب بازیکن و حضور سربازان در صورت حضور در لیگ برتر هستند، گفت: هوادار ما هم حق دارد. وقتی من به این تیم آمدم نگران سقوط بودند، بعد وقتی که نتیجه گرفتیم و مدعی شد گفتند باید صعود کند و حالا هم که در آستانه صعود هستیم، به فکر حضور پرقدرت در لیگ برتر هستند. با این حال باید صعودمان قطعی شود و بعد در مورد فصل آینده تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی کنیم.

سرمربی فجر سپاسی در خصوص تأثیر نتایج تیم همشهری قشقایی روی صدرنشینی این تیم و اینکه اعضای قشقایی معتقدند در شیراز بین دو تیم تبعیض وجود دارد، گفت: از قشقایی بسیار ممنون هستیم و دست‌شان درد نکند. از روز اولی که به فجر آمدم در کنار قشقایی بودیم و حتی زمین تمرین خودمان را هم به آن‌ها دادیم اما هرچه که اضافه‌تر به ما دادند حساب و کتاب و اعلام کنند. بر اساس هر بضاعتی که در شهر و استان وجود دارد به هر دو تیم کمک شده، خود ما هم همیشه کنار آن‌ها هستیم. به تیم قشقایی تبریک می‌گویم. آن‌ها اگرچه برای خودشان بازی می‌کنند و زحمت می‌کشند اما کمک بزرگی به ما کردند.

وی در مورد بازی بعدی فجر سپاسی مقابل شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: بازی سختی را پیش رو داریم. با برنامه‌ریزی و آنالیز سعی می‌کنیم انسجام تیمی را حفظ کنیم و هر ۳ امتیاز را به دست بیاوریم تا با انگیزه خیلی بالا در بازی آخر حاضر شویم.

سرمربی فجر سپاسی در خصوص بحث تبانی و شرط‌بندی در هفته‌های پایانی لیگ یک عنوان کرد: ما به صحبت‌های خود فریبرز محمودزاده استناد می‌کنیم که گفت طبق پیگیری‌ها یکی دو تیم پرونده دارند که اگر اثبات شود حتما برخورد می‌کنند.

کلانتری در مورد اینکه آیا پیشنهادی در اطراف تیم او مطرح شده، اظهار داشت: بله، در یکی دو بازی قبلی به چند بازیکن ما پیشنهاداتی شد که آمدند و اعلام کردند. ما هم شماره تلفن و اطلاعات لازم را در اختیار کمیته اخلاق قرار دادیم. باید اولین نفری که خلاف می‌کند را از فوتبال بیرون بگذارند. نباید مانند گذشته فرد متخلف را دو سال محروم کنند تا وقتی دوباره برگشت با شدت بیشتری به کارهای خودش ادامه بدهد. اگر می‌خواهند کاری انجام بدهند باید اطلاعات سپاه و اطلاعات کشور، قوه قضائیه و همچنین نیروی انتظامی ورود کنند، با کوچک‌ترین تخلف از طرف هرکسی با محرومیت مادام‌العمر همراه شود برخورد. اگر می خواهند فوتبال را پاک کنند باید این کار را انجام بدهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس