آیت‌الله رئیسی خطاب به النخاله و هنیه: ایران به دفاع از فلسطین ادامه می‌دهد

رئیس جمهور منتخب با بیان اینکه تهران به حمایت از این کشور ادامه خواهد داد، گفت: موشک‌های مقاومت، شکنندگی امنیت شیشه رژیم اشغالگر صهیونیستی را بیشتر از هر زمان دیگری نمایان کرده است.

به گزارش مشرق بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی رئیس جمهور منتخب، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و «زیاد النخاله» دبیر کل جنبش جهاد اسلامی با سید «ابراهیم رئیسی» تماس تلفنی برقرار کردند.

شبکه خبری المیادین گزارش داد، هنیه پیروزی رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید:

دیدار دبیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی و واعظی با رئیسی +عکس

وی همچنین از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از مسئله فلسطین قدردانی کرد.

النخاله نیز برای رئیسی، آرزوی موفقیت کرده و از حمایت ایران از ملت فلسطین و جریان مقاومت قدردانی کرد.

دکتر رئیسی نیز بار دیگر، پیروزی بزرگ در نبرد شمشیر قدس با رژیم صهیونیستی را تبریک گفت.

رئیس جمهور منتخب ایران خطاب به النخاله و هنیه گفت: «مطمئن باشید که ایران به دفاع از فلسطین ادامه می‌دهد و تا آزادی قدس از ملت آن حمایت می‌کند».

در همین ارتباط، رئیسی اول خرداد ماه گذشته پیروزی ملت فلسطین در جنگ ۱۲ روزه رژیم صهیونیستی علیه غزه را تبریک گفت و تأکید کرد، ملت مظلوم و مقاومت قهرمان فلسطین بار دیگر در آزمونی بزرگ و سرنوشت ساز خوش درخشیدند و رژیم اشغالگر صهیونیستی را یک گام دیگر در مسیر آرمان بلند آزادسازی قدس شریف وادار به عقب نشینی نمودند.

وی تصریح کرد، اقدامات جنایتکارانه رژیم اشغالگر در غزه و به خاک و خون کشیدن کودکان و زنان و مردان فلسطینی، اگر چه نمایانگر سبعیت و ددمنشی صهیونیست‌های مجرم و جنایتکار، نقض فاحش حقوق بشر و مظلومیت مردم بی پناه غزه و کرانه باختری است اما، ناجی رژیم جعلی و رو به زوال صهیونیستی، پایانبخش روند قهقرایی و عقب نشینی‌های پی در پی آن نیست.

رئیس جمهور منتخب تأکید کرد: موشک‌های مقاومت، شکنندگی امنیت شیشه رژیم اشغالگر صهیونیستی را بیشتر از هر زمان دیگری نمایان ساخت و اراده‌ مستحکم فلسطینی‌ها بر سامانه‌های چند لایه پدافندی صهیونیست‌ها غلبه و انگاره شکست‌ناپذیری اسرائیل را به یک گمان باطل و بی‌اساس تبدیل کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس