کد خبر 1245701
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰

به گزارش مشرق محمدامین فرج اللهی در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: اورسورواز، جنایتکاران در مهد دموکراسی

ویلای بزرگ منافقین در اورسورواز (بیست و هفت کیلومتری پاریس) و نزدیک ساحل رودخانه سن؛ در واقع منزل صالح (برادر بزرگتر مسعود رجوی) بود که پس از فرار رجوی و بنی‌صدر به فرانسه در سال شصت، به عنوان محل استقرار رهبری سازمان تعیین شد. مراسم ازدواج مسعود با فیروزه بنی‌صدر در سال شصت و یک و ازدواجش با مریم در سال شصت و چهار هم آنجا برگزار شده است. تا خرداد سال شصت و پنج که رهبری‌ سازمان در فرانسه مستقر بود، رجوی و مریم در این ویلا زندگی می‌کردند. خرداد شصت و پنج وقتی رجوی از فرانسه به عراق رفت و در پادگان اشرف مستقر شد، ویلای اورسورواز همچنان در اختیار سازمان و شاخه مثلا سیاسی آن یعنی شورای ملی مقاومت بود.

مریم رجوی پیش از حمله آمریکا به عراق در زمستان هشتاد و یک به اورسورواز منتقل شد. مسعود رجوی را اما پس از اشغال عراق توسط آمریکا دیگر هیچکس ندید. از آن سال تا حالا ویلای اورسورواز که "پایگاه مریم" نامیده می‌شود بیش از قبل مستحکم‌تر شد، دیوارهای چندمتری‌اش بالارفت و به عنوان یک منطقه حفاظت‌شده خصوصی شناخته شد. یک قبرستان کوچک هم در این ویلا احداث شد که برخی چهره‌های معروف سازمان مثل مرضیه (خواننده زن پیش از انقلاب که اوایل دهه هفتاد به سازمان پیوست)، بهزاد معزی (خلبان هواپیمایی که رجوی و بنی‌صدر را از ایران فراری داد) و تعدادی دیگر آنجا دفن شده‌اند..

حکومت جدید عراق که پس از صدام روی کار آمد به منافقین اعلام کرد باید اشرف را تخلیه کنند. پس از مدتی اقامت اعضای سازمان در کمپ لیبرتی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سازمان در سال نود و پنج نیروهای خود را به مقر جدیدی در آلبانی که "اشرف سه" نامیده می‌شود منتقل کرد. این کمپ در واقع چند مزرعه بزرگ بود که توسط سازمان خریداری و با موافقت دولت آلبانی به محل استقرار منافقین تبدیل شد. از این به بعد مریم رجوی که در غیاب مسعود (که دیگر باید مرده حسابش کرد) تنها رهبر سازمان است، با حفاظت و مسائل امنیتی بین ویلای اورسورواز در فرانسه و کمپ سازمان در آلبانی در رفت و آمد است و در مراسمهای مختلف آنجا سخنرانی می‌کند.

سازمان منافقین تا زمستان سال هشتاد و هفت در لیست تروریستی اتحادیه اروپا و تا مهر نود و یک در لیست سازمانهای تروریستی آمریکا قرار داشت و در همه این سالها محل اقامت رهبران و اعضای رده بالای سازمان در اورسورواز قرار داشت و از آنجا هدایت جریان تروریستی داخل ایران را انجام می‌دادند.

دانلود 

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • جاویدایران NL ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    15 6
    چراما چشم خودمونو به ترانزیت موادمخدر از خاک ایران نمیبندیم؟؟؟؟؟ با این کار ما میتونیم از ترانزیت کنندگان موادمخدر تعهد بگیریم که به شرط عدم تخلیه بارموادمخدر درداخل خاک ایران ما از ترانزیت شما به اروپا از خاک ایران چشم پوشی میکنیم، چرا این کار رو نکنیم؟؟ اینجوری میدونید چقدر جوانان ایران نجات پیدامیکنن از خطرات مواد مخدر؟؟ قاچاقچیان موادمخدر چون نمیتونن موادشونو وارد بازارهای اروپا کنن میان بخش زیادش رو داخل بازار ایران پخش میکنن تا به درآمدشون برسن اما اگر ما تعهد بگیریم بگیم برید از ایران در اروپا و خارج ایران تجارتتونو بکنید اونها هم از ما تشکرخواهندکردو دیگه مواد مخدر درایران کمیاب میشه، اینجوری نیروهای پلیس و امنیتی ماهم شهید نمیشن، واقعاً مگه بیکاریم برای اونها سد محکم دربرابرمواد مخدر بشیم تا به اروپا نرسه مواد؟؟ مامیتونیم با چشم پوشی از ترانزیت موادمخدر از خاک خودمون اروپارو برای همیشه نابودکنیم، بدون هیچ هزینه ای نابودشون میکنیم، مگراینکه بیان التماسمونو بکنن، یکم فکرکنید زرنگ باشید
    • FR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
      6 5
      واقعا همین طور است که میگویی. خدا کند دولت آقای رئیسی اروپایی های تروریست را بدینوسیله گوشمالی دهد.
    • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
      8 2
      سادگی هم حدی دارد. اولا مشارکت در ظلم حرام است ولو ظلم به کافر. ثانیا چه کسی گفته که این ابتکار شما مانع از معتاد شدن جوانان ایرانی می شود؟ در زمان قاجار هم ترازیت مواد مخدر آزادانه از ایران انجام می شد اما در نتیجه اکثر مردم ایران معتاد شده بودند. آنها بازار خودشان را در ایران هم دارند و هزاران عامل فروش که آنها را بیکار نمی کنند. ثالثا چه کسی به شما گفته اروپاییان از مبارزه ایران با مواد مخدر خوشحالند؟ درست بر عکس. دولتهای اروپایی و آمریکا پشت سر بزرگترین کارتل های مواد مخدر جهان هستند. اتفاقا ماجرای 11 سپتامبر و حمله به افغانستان هم دقیقا بعد از آن انجام شذ که طالبان کشت خشخاش را حرام و ممنوع اعلام کرد و تولید جهانی هرویین 90 درصد کاهش یافت. اما بعد از تصرف افغانستان به دست آمریکا تولید تریاک سه برابر قبل از تحریم آن توسط طالبان شد. من شک ندارم که همین تریلیاردرهای بزرگ دنیا در قالب کارهای خیریه و هنری در حال پولشویی تجارت مواد مخذر و اعضای بدن و زنان هستند. چرا که با اینکار هم درآمد زیادی به دست می آورند و هم با معتاد کردن و مشغول کرذن جوانان غربی مانع وقوغ انقلابهای ضد سرمایه داری در کشورهایشان می شوند.
    • حجت IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      3 1
      تازه سگ مواد یاب هم تحریمیم. من بودم تازه می گفتم اسکورتم می کنیم. چرا باید واسه یه مشت آشغال چش آبی جوونامون پرپر بشن
    • IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      0 2
      شخصی میگفت پشت کمپین ی کمپانی بین المللی تولید کننده نوشیدنی های انرژی زا و..که از سلبریتی های مجازی استفاده می کند ،همین رابرت مرداک هست
    • IR ۰۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      1 2
      جاوید ایران ؟! موضوع رو عوض نکن آلبانی نشین خائن . روزی پیشود ه فرانسه بواسطه دادن پایگاه به تروریست ها پاسخگو خواهد بود .
  • IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    10 1
    خدا لعنت کنه جماعت قاتل مرد ایران رو از جاقوکشهای دهه شصت تا حرام لقمه های همدست صدام
  • SE ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    3 1
    موشک نقطه زن میخواهد
  • IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    4 1
    دولت های اروپایی خودشون تروریست و حامی تروریست اند. اما بقیه دنیا رو متهم می کنند
  • IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    1 1
    تروریست های ددمنش وکوردل منافق که روی داعش راسفید کرده و همانند انگل دردامن دولت های تروریست پرور آمریکا ،اروپایی و... به حیات ننگین خودادامه می دهند. ستون پنجم دشمن ،آدمی کشی وترورهزاران نفر بیگناه ،سربازی صدام وخیانت به ایران درطول جنگ صدام علیه ایران، جاسوسی برای غرب،ارتجاع عرب ورژیم صهیونیستی و....گوشه ای ازکارنامه ی ننگین گروهک منافقین علیه مردم ایران است. ننگ ابدی براین گروهک پلید و همه ی خیانتکاران به این آب وخاک
  • سید فروزان CH ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    0 0
    چهل سال است فرانسه علیه ما شمشیر کشی میکند ، از صدام و منافقین و تحزیه طلبان و تروریست‌های النصره و داعش ، از جاسوس اعزام کردن به ایران ،از سرقت اطلاعات منابع نفت و گاز توسط توتال آنوقت دو شرکت ایران خودرو و سایپا در انحصار پژو و رنو یعنی باید چه عملیات دیکری انحام بدهد این فرانسه که پایش را از ایران قطع کنیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس