کد خبر 1246298
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۴
حشد شعبی هرگونه حمله هوایی به مرزهای عراق و سوریه را تکذیب کرد

رسانه های محلی عراق بامداد شنبه به وقت محلی از آماده باش نیروهای امنیتی و ورود تانک ها و استقرار صدها نیرو در مناطق مختلف بغداد خبر دادند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های محلی عراق از استقرار خودروهای زرهی و صدها نیروی امنیتی در بخش‌های مختلف پایتخت این کشور شامل منطقه سبز، الجادریه و خیابان ابونواس خبر می‌دهند. ده‌ها فروند تانک و نفربر وزارت دفاع عراق نیز نزدیک دروازه منطقه سبز در میدان الحریه مستقر شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

حشدالشعبی عملیات تروریستی داعش را خنثی کرد

با آنکه سالروز تأسیس جمهوری عراق سه روز پیش (چهاردهم ژوئیه) بود، برخی منابع امنیتی مدعی شدند که این تدابیر برای انجام برنامه یا رزمایش به مناسبت سالروز تأسیس جمهوری عراق اتخاذ شده است.

در مقابل، برخی منابع آگاه می‌گویند که گروهک تروریستی داعش قرار است با نیروهای انتحاری و خودروهای بمب گذاری شده به اهدافی در بغداد حمله کند.

بیشتر بخوانید:

رسانه‌های عراقی: نیروهای آمریکایی از عراق خارج خواهند شد

برخی منابع غیررسمی از احتمال حمله تروریست‌های داعش به منطقه الکرخ و زندان مرکزی الکرخ که محل نگهداری شماری از تروریست‌های داعشی است، خبر می‌دهند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سیامک IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    3 2
    تازمانیکه نیروهای تروریستس امریکا در منطقه باشند منطقه روی صلح را نخواهد دید و امروز نیروهای انقلابی و مقاومت بهترین شرایط را دارند چون امریکا دنبال بانه میگردد تا مشان دهد مثل افغانستان خود بیرون رفته است ولی ما مشکلمان زیاد خواهد شد
  • امیر IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    0 0
    عجیبه..... آمریکا کاروان های نظامیش رو از عراق میبره سوریه و چند هفته بعد کاروان های نظامیش رو دوباره از سوریه برمیگردونه میاره عراق و دقیقا همون نقطه که آمریکا کاروان های نظامیش رو میاره عراق هدف حمله تروریستی داعش میشه!!!!!!!!! زیبا نیست؟
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    1 0
    تا زمانی که یوکیو آمانو عراق اجازه اعدام داعشی های زندانی را نمیدهد وضع همین است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس