کد خبر 1247351
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
دولت سال گذشته 30 هزار میلیارد تومان یارانه معیشتی داد/ افزایش 2.6 میلیون نفری مشمولان+جدول

دولت سال گذشته از محل افزایش قیمت بنزین بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان یارانه معیشتی داد و در این سال ۲.۶ میلیون نفر به آمار مشمولان اضافه شد.

به گزارش مشرق، آمار مشمولین دریافت یارانه معیشتی در سال ۹۹ مشخص شد.

براساس اطلاعات دریافت شده در مجموع ۲۲۹ میلیون و۴۰۲ هزار و ۵۰۰ خانوار سال گذشته مشمول دریافت یارانه معیشتی شدند که در فروردین ماه تعداد این خانوارها ۱۸ میلیون ۵۶۲ هزار ۹۱۷ خانوار بوده ولی در اسفند ماه تعداد آنها افزایش یافته و به ۱۹ میلیون و ۶۲۲ هزار ۸۳۷ خانوار رسید.

تعداد نفراتی که سال گذشته یارانه گرفتند، در مجموع ۷۰۱ میلیون و ۷۲۷ هزار و ۱۶ نفر بود که حدود ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از فروردین ماه سال ۹۹ تا پایان همان سال به تعداد آنها اضافه شد. به نظر می‌رسید که آمار مشمولان دریافت یارانه معیشتی ثابت بماند اما طبق آمار، تعداد آنها زیاد شده است.

بنابر این آمار سال ۹۹ بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان یارانه از محل افزایش قیمت بنزین در سال ۹۸ به خانوارها پرداخت شده است که میانگین هر ماه ۲۳۰۰ تا ۲۵۰۰ میلیارد تومان پرداختی ثبت شد. همچنین مبالغ کسر شده در فصل زمستان مربوط به اقساط وام کرونایی پرداختی به برخی خانوارها بوده که بازگشته است.

دولت سال گذشته چقدر یارانه معیشتی داد؟ +جدول

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • k IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    0 0
    یک کار اشتباه بود ومشکلات زیادی پدید آورد وبه صورت ناعادلانه تقسیم کردند وهیچ فایده ای نه برای آنها ونه برای مردم داشت چون با آمدن کرونا همه بر باد رفت
    • عماد IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      0 0
      چنان میگی بر باد رفت که انگار پیش از آمدن کرونا اوضاع گل بلبل بود ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس