لاوروف

وزیر خارجه روسیه طی سخنانی گفت که هدف از تحریم های وضع شده علیه دولت نیکاراگوئه، آواره کردن مردم این کشور و افزایش تنش های منطقه ای است.

به گزارش مشرق به نقل از تاس، «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه طی سخنانی گفت که هدف از تحریم های وضع شده علیه دولت نیکاراگوئه، آواره کردن مردم این کشور و افزایش تنش های منطقه ای است.

بر اساس این گزارش، لاوروف که این سخنان را جریان دیدار با همتای ناکاراگوئه ای خود، «دنیس مونکادا» مطرح می کرد، گفت: ما به کسانی که با کمک حلقه به اصطلاح تحریم ها سعی در تضعیف توسعه اقتصادی نیکاراگوئه و کشورهای دیگری که به اصطلاح غیر منطبق با امیال آنها هستند، هشدار می دهیم تاکید میکنیم که چنین سیاست مخربی نه تنها غیرانسانی است، بلکه منجر به ایجاد کانون تنش های منطقه ای (در نیکاراگوئه) خواهد شد.

لاوروف همچنین تاکید کرد که مسئولیت کامل «فروپاشی ملت» ها پس از انقلابهای رنگی که از خارج برانگیخته می شوند، به عهده مبتکران این اقدامات است و افزود: ما امروز همراه با دوستان نیکاراگوئه ای، بار دیگر تعهد خودمان را نسبت به حمایت از حقوق بین الملل، احترام به منشور سازمان ملل، (لزوم نگاه به) نقش اصلی این سازمان و تشکیل یک نظم جهانی چند قطبی، عادلانه و دموکراتیک اعلام میکنیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    1 0
    لیبرالیسم زده به سیم آخر و خودش رو قطعا به امید خدا بیچاره خواهد کرد. دارن انتحاری عمل می کنن
    • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      1 0
      خدا از زبونت بشنوه!!
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    0 0
    دولت آمریکا قطعا یک دولت شیطانیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس