کد خبر 1250183
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۵
الهامی: اگر کوتاهی صورت گرفته، از جانب من بوده است

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: باید به بازیکنانم خسته نباشید بگویم و نمی توانم به آنها خرده بگیرم.

به گزارش مشرق، ساکت الهامی در نشست خبری بعد از شکست برابر استقلال اظهار داشت: این برد را به استقلال تبریک می گویم. امیدوارم در ادامه راه موفق باشند. ما مسابقه را خوب شروع کردیم و خوب هم به گل رسیدیم ولی بعد از گل استقلال بازی را در اختیار گرفت.

وی افزود: در نیمه دوم وقتی گل خوردیم، غافلگیر شدیم. باید اعتراف کنم استقلال یکی از بهترین های آسیاست چون با تجربه عمل کردند. برای این تیم در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت می کنم.

سرمربی نساجی خاطرنشان کرد: جا دارد به بازیکنانم خسته نباشید بگویم و نمی توانم به آنها خرده ای بگیرم. از هواداران که امروز قبل از بازی ما را بدرقه کردند، تشکر می کنم و شرمنده آنها شدیم.

الهامی در خصوص اینکه فکر می کند فشردگی دیدارها در بازی امروز تاثیر داشت یا خیر گفت: اگر الان برای باخت بهانه بیاوریم، خیلی مسائل وجود دارد. این فشردگی برای استقلال هم وجود داشت و آنها حتی بیشتر از ما فشرده بازی کردند. امشب اگر کمی خوش شانس بودیم و در ضربات آخر دقت می کردیم، می توانستیم نتیجه دیگری بگیریم. از نظر من کیفیت بازی با نتیجه همخوانی نداشت. استقلال بازی را برد و باید به آنها تبریک گفت.

وی در خصوص تعریف های یک خبرنگار از خودش گفت: از شما ممنون هستم. همه اعم از بازیکنان، همکاران کادر فنی، هواداران، مالک باشگاه و ... از زمانی که من آمدم، در کنار هم حضور داشتیم. روزهای سختی داشتیم که آخر آن به شیرینی رسید.

وی افزود: وظیفه من است که برای مردم قائمشهر کار کنم و به این موضوع افتخار می کنم. نساجی در سفره مردم است و بقای این تیم مبارک کسانی که با این تیم زندگی می کنند. شرمنده هستم که نتوانستیم استقلال را ببریم و از مردم عذرخواهی می کنم ولی امیدوارم در بازی آینده دل آنها را شاد کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس