کد خبر 1250234
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۲
برومند: تیم مجیدی نباید بی انگیزه شود/ سپاهان به خاطر شرایط استقلال در رتبه دوم است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: در جدول شرایطی به وجود آمده که می تواند ما را دچار بی انگیزگی کند.

به گزارش مشرق، پرویز برومند در خصوص دیدار مقابل نساجی که با برتری ۳ بر یک شاگردان فرهاد مجیدی به پایان رسید، اظهار داشت: این بازی چندان دل‌چسب نبود. در فوتبال امروز انگیزه خیلی مهم است که استقلال فاقد این موضوع بود. تیم انگیزه خاصی نداشت و بازیکنان فقط به خاطر جایگاه، اسم و مربی خودشان، حیثیتی بازی کردند. از نظر شخصیتی، فوتبال استقلال همین است و این اختلاف ۲ گل با نساجی به نظر من کمتر است. 

دروازه‌بان اسبق استقلال در مورد روند این تیم در هفته‌های اخیر عنوان کرد: در جدول شرایطی به وجود آمده که استقلال نه می‌تواند قهرمان شود و نه سقوط می‌کند. سهمیه لیگ قهرمانان را هم کسب کرده است. این اتفاق می‌تواند باعث بی انگیزگی شود. الان مهم‌ترین موضوع برای استقلال این است که تمام تلاشش را به کار بگیرد و خودش را در این جایگاه حفظ کند. باید روحیه خودشان را بالا نگه دارند تا در جام حذفی به موفقیت خوبی دست پیدا کنند.

بیشتر بخوانید:

پایان کار دیاباته و میلیچ در استقلال با تائید مجیدی

برومند در مورد اینکه آیا بازی هفته آخر مقابل سپاهان برای استقلال تشریفاتی خواهد بود، گفت: به هیچ عنوان چنین اتفاقی نخواهد افتاد. مهم‌ترین موضوع برای استقلال حیثیت خودش است و به همین خاطر فکر می‌کنم مقابل سپاهان یک بازی حیثیتی را ارائه می‌دهند. اگر من سرمربی تیم بودم این طرز فکر را بین بازیکنان پیاده می‌کردم که در جدول باید ثابت کنیم اول، دوم و سوم وجود ندارد. این مساله را در بازی با پرسپولیس ثابت کردند. هرچند که از نظر من دل‌چسب نبود. اما باید به سپاهان این را بفهمانند؛ بنا به شرایطی که برای ما به وجود آمده در رتبه دوم قرار گرفته ‌است اما ما به راحتی می‌توانیم این تیم را شکست بدهیم و مطمئنم این اتفاق خواهد افتاد.

وی در مورد اینکه آیا استقلال می‌تواند به قهرمانی در جام حذفی به قهرمانی دست پیدا کند، اظهار داشت: بله، قبل از دربی گفتم برنده این بازی قهرمان جام حذفی خواهد شد. قرعه برای استقلال هیچ فرقی نمی‌کند. اگر امروز با فولاد یا گل‌گهر روبرو نشود، فردا در فینال باید با یکی از این تیم‌ها بازی کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    2 5
    کیسه از چند هفته قبل برای بازی با سپاهان شل کرده ....فقط خدا رو شکر اختیار قهرمانی سرورتون پرسپولیس دست خودشه و الا آشی براش پخته بودید که خدا داند .... اما جالب ترین نکته اینجاست که هواداری کیسه داد می زنن مجیدی باید با تیم دومش جلوی سپاهان بازی کنه و هیچ اشکالی هم نداره ، اما اگر پیکان بخواد با تیم دومش بازی کنه حتماً تبانیه ... جل الخالق از این همه تناقض...
    • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
      1 0
      دیروز دیدیم که حتی ذوب اهن هم به تیم همشهریش راه نداد و جنگید .انیدوارم تارتار هم مثل این چتدساله جلوی پرسپولیس وا نده و جوانمردانه بازی کنند
    • اس اس IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
      2 0
      پرسپولیس هم سوراخه لنگی با کمک داور به اینجا رسیدین لنگی استقلال سرورتونه لنگی بفهم نفهم
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    3 1
    شک‌ندارم که تاتار سه امتیاز بازی با پیکان و توسینی گذاشته و تقدیم لنگ می کنه.آفتابه و لنگ‌و کیسه نماد پرسپولیسه منچستر انگلیس .... پرسپولیس. یک پیروزیچی ندیدم جوانمرد باشه و به انسانیت و روحیه ورزشکاری و تختی بودن داشته باشه.
    • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
      0 0
      کیسه مکتب تبانی و تهمت ...
    • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
      0 0
      بی‌تربیت تو چه میفهمی از جوانمردی اسم تختی و تو اون دهنی که باهاش بی ادبی کردی نچرخون
  • من یه لنگی بدبختم IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    0 0
    ب تارتار شک نکنین مطمن باشین یه بازی کسل کننده ارائه میده وامتیازمیده ب تیم سابق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس