کد خبر 1251254
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸
شماره جدید نشریه «فکه» منتشر شد - کراپ‌شده

دویست و نوزدهمین شماره ماهنامه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی «فکه» از سوی مؤسسه فرهنگی هنری جنات فکه ویژه مرداد ماه ۱۴۰۰ به چاپ رسید.

به گزارش مشرق، تازه‌ترین شماره از نشریه «فکه» که  به پرونده ویژه شهید مدافع حرم حبیب رحیمی‌منش می‌پردازد مطالبی چون «دیوارِ کج؛ نگاهی گذرا به تاریخچه گروهک تروریستی منافقین از آغاز تا امروز»، «از اعدام‌های ۱۳۶۷ چه می‌دانیم؟؛ بررسی ابعاد تاریخی ماجرای اعدام‌ منافقین»، « مرور پیام‌های امام خمینی(ره) درباره کشتار زائران بیت‌الله‌الحرام به دست رژیم وابسته آل‌سعود در مرداد ۱۳۶۶»، «یاسمینا؛ داستان کوتاه به بهانه کشف گور دسته‌جمعی در بوسنی و هرزگوین» و «وَ هُوَ مُحْسِن؛ به بهانه شصت و یکمین سال ولادت پاسدار شهید محسن توحیدی‌منفرد» را در بر دارد.

شماره جدید نشریه «فکه» منتشر شد

از دیگر عناوین این ماهنامه می‌توان به «آینده، در برابر منتخب مردم»، «مرزدار تشنۀ سرزمینم»، «علَم‌های مطالبه‌گری»، «روح امید»، «توطئه؛ مقاومت!»، «بغض ایران»، «فصلی برای روشنایی»، «عکس‌ها بی‌صدا روایت می‌کنند»، «حبیب حرم»، «دستی به دست حبیب»، «همیشه جلودار»، «حبیب دل‌ها» و «پدر، قهرمان» اشاره کرد.

ماهنامه «فکه» از سوی مؤسسه فرهنگی هنری جنات فکه به مطالبی مربوط به انقلاب اسلامی، دوران هشت سال دفاع مقدس و زندگینامه و سیره شهدا می پردازد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس