کد خبر 1253464
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳
خوش‌خبر رفتنی شد/ رونمایی از سرپرست جدید تیم ملی والیبال

کار سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان با پایان المپیک توکیو خاتمه پیدا کرد.

به گزارش مشرق، با پایان یافتن کار تیم ملی والیبال کشورمان در المپیک توکیو، عملاً کار امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی هم به پایان رسید.

وی که حضورش در مسابقات اخیر با حواشی و اتفاقات مشکوکی همراه بود، در اظهارنظری اعلام کرده بود که دوران سرپرستی من در تیم ملی پس از المپیک پایان می‌یابد.

از سوی دیگر به پیشنهاد بهروز عطایی و موافقت محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون ، اعضای کادر فنی تیم بزرگسالان اعزامی به مسابقات قهرمانی مردان آسیا به شرح زیر معرفی شدند:

مصطفی کارخانه (سرپرست)، علیرضا طلوع‌کیان (دستیار اول سرمربی)، عظیم جزیده (دستیار دوم سرمربی)، دکتر مهدی احمدی (تراپیست)، حسین خوریانی (آنالیزور).

به این ترتیب به نظر می‌رسد که مصطفی کارخانه، سرپرست جدید تیم ملی والیبال کشورمان است که به عنوان جایگزین امیر خوش‌خبر فعالیت خواهد کرد.

بیست‌ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از 21 تا 28 شهریورماه به میزبانی ژاپن برگزار می‌شود و تیم ملی بزرگسالان ایران به سرمربیگری بهروز عطایی با ترکیبی از مردان حاضر در المپیک توکیو و دیگر بازیکنان جوان در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

ایران همراه با پاکستان، تایلند و هنگ‌کنگ در گروه دوم مسابقات قهرمانی مردان آسیا قرار دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    2 0
    اینقدر با اعصاب و روح و روان ما بخاطر بازیهای بسیار ضعیف تیم ملی در لیگ ملتها و المپیک بازی شد که دیگر علاقه ای به دیدن بازی ها نداریم . باخت به کانادا و ژاپن و حتی ایتالیا حقارت بار بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس