شاه خائن

اهمال دولت روحانی و خوشبینی بی‌فایده به تجارت با غرب، سبب نصف شدن ارزش صادرات کالای کشور نسبت به پایان دولت دهم شده است.

سرویس اقتصاد مشرق- بر اساس آمارهای رسمی، در آخرین سال عملکرد دولت دهم ارزش صادرات کالای کشور ۹۸ میلیارد دلار بود.

این در حالی بود که در آن زمان ایران تحت تحریم‌های گسترده قرار داشت و حسن روحانی با شعار رفع این تحریم‌ها با مذاکره به میدان انتخابات ریاست جمهوری آمد.

با این حال، در آخرین سال عملکرد دولت روحانی به علت ناتوانی و ضعف دولت او در دور زدن تحریم‌ها، صادرات کالای کشور به کمتر از ۵۰ میلیارد دلار رسیده و به عبارتی نصف شده است.

نصف‌شدن صادرات کشور، نتیجه آرزوی ۸ ساله روحانی برای تجارت با اروپا +نمودار

فاجعه نصف شدن صادرات کالای کشور به علت بی‌توجهی دولت روحانی به بازارهای صادراتی کشور در منطقه خاورمیانه و همسایگان و از دست دادن بازار آمریکای لاتین رخ داده است. دولت روحانی تمام تمرکز خود را بر بهبود تجارت با اروپا قرار داد که آنها هم به تمام وعده‌های خود بی‌توجهی کردند و دولت روحانی را فریب دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 26
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • سیدهادی IR ۰۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    32 2
    مرده شور روحانی و دولتش را و کسانی که رای انتخاب این کثافت را در دامن مردم گذاشتند ببرد که کشور را ویران کردند بطوری که باید چنگیزخان مغول بیاید و آب بریزد روی دست روحانی که روی مغلول ها را سفید کرد
    • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
      7 0
      خخخخخخخخخخخخخخ دمت گرم
    • علی IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
      7 0
      مسخره ترین چیزی که میشود تصور کرد این است که چهل دزد بغداد عضو کابینه حسن روحانی به او لوح تقدیر دادند. خود گویی و خود خندی عجب مرد هنرمندی.
  • رحیم IR ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    19 2
    دیشب هم با صحبت هاش باز خیلی به ریش ملت خندید. کسایی که بهش رای دادن الآن کجان؟
    • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
      8 0
      میخواستی کجا باشن . با مایو و سوتین بنفش مختلط تو هم دیگه میرقصن و قر کمر میدن و آی لاو یو آمریکا میگن . کثافتهای آشغال
    • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
      7 0
      متاسفانه خیلی از طرفداراش هنوز ازش حمایت می کنن
  • GB ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    13 1
    دارید گزارش پخش فوتبال میدهید ،این بابا خیانت کرده ومیکنه مامور اونور است نه نه قمر هم اینو فهمیده باغیرتها هم بزودی حالش وسر جا میارن
    • AU ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
      6 0
      مگه میشه آقای روحانی از یک فرد عادی مثل من کمتر بفهمه و آنهم با آنهمه تجربه ای که از بد عهدی کشورهای غربی در تمام مدت 8 سال ریاستش بدست می آورد و دایم دروغ های آشکار و شاخ دار تکرار میکنه. پس آقای روحانی و تیمش ماموریتش نابودی اقتصاد ایران و قدرت دفاعی ایران و ...بوده، و یعنی ستون پنجم هستن و به کشور خیانت کردن.
  • ایرانی IR ۰۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    7 0
    خداراشکرکسی که کدخدارامیپرستید؟رفت! خدارشکرکسی که ملت راتادمدرجهنم برد؟رفت خداراشکرکه اولین اقدام درجهت محاکمه کذاب ازضررهای افتتاح پیش ازموعدپروژگوهره جاسک اغازشد؟
  • IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    8 0
    یه پیشنهاد: مردم، تشکل ها، نمایندگان مجلس، اشخاص حقیقی و حقوقی در خصوص دولت دوازدهم(حسن روحانی و کارگزاران او) به جهت ترک فعل ها، توهین ها، لجاجت ها و خساراتی که به کشور وارد آورده اند در قالب طومارهای واقعی و مجازی به دستگاه قضا شکواییه هایی را تنظیم کنند.
  • IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    7 0
    آقای روحانی در 4سال اول دولت تو از نتیجه درآمد گران نفت ارز هنگفتی که از دوره احمدی نژاد نصیب دولت تو شده بود کشوررا چهارسال اداره کردی - گرای انحرافی به مردم ندهید دولت تو با هدیه درمعنی همان سهم برد غرب از حمایت رسانه ای از تورا با ارزان کردن نفت بوسیله برجام را نقد گرفت و وعده نسیه به دولت بی کفایت تو داد و توهم بر طبل ..زدی و.. هنوز هم دست از .. برنمی داری - قبول کنید بلد نبودید دولت اداره کنید برای بلعیدن ذخایر ارزی کشور کیسه دوخته بودند و با تو آمدند و بردند - همراه تو یک تعداد نامرد مردنما آمده بوده تورا وسیله غارت خزانه کشور کنند که کردند اصلا تو بلد بودی دولت اداره کنی ؟ از یک طرف با برجام زشتنام و زشت رویه تو نفت را ارزان کردید برای اقتصاد مقروض غرب که در مخاصمات خاورمیانه بدهی بالا بالا آورده اند و بهمراه آن صنعت هسته ای و عمران آبادانی کشور را تعطیل کردی -والله سکوت آبرومندانه ترین رفتار برای تو است - برو بنشین در مسجدی استغفار کنید - آشیخ ردای سیاست بر تن تو زار می زد و..تو در اندازه جمهوری اسلامی نبودی
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    6 0
    حادثه ناشی از افزایش بسیار ناشیانه قیمت بنزین و سیل ها و آتش سوزی های بزرگ و انفجارات قیمتی ، فسادهای سنگین و دروغ های بزرگ، اطلاعات نادرستی که در موضوع برجام ارائه کردید، حقوق های نجومی و مدیران چند تابعیتی و امثال آنها هرگز مورد تعرض جدی و اثربخش نمایندگان و دستگاه قضایی قرار نگرفت و هیچ وزیری نیز از بابت این موارد استیضاح نگردید.
  • مجتبی پورغفاراقدم IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    5 1
    سلام علیکم دوستان توجه داشته باشند همه مشکلات اقتصادی که در دوره روحانی بوجود آمد به کنار. مشکلات اقتصادی اگر چه درد آور است اما می تواند پایان داشته باشد و اگر چه در یک سال و یک دوره نه اما بالاخره قابل جبران است. اما مسئله ای که نگران کننده است بی فرهنگی است. اینکه به قول جناب آقای جلیلی ما نمی توانیم و نمی شود مسئله اصلی است . این تفکر مانند لنگر، کشتی پیشرفت را نگه داشته و نمی گذارد حرکت کند. فرهنگ مسئله ای نیست که بتواند به سرعت اقتصاد تغییر کند. با دستورالعمل فرهنگ غلط عوض نمی شود. کارمندانی که با تفکر "نمی توانیم" رشد یافته و شکل گرفته اند به این راحتی تغییر نمی کنند. شاید چند دوره ریاست جمهوری هم نتواند این تفکر غلط و خمودگی همراه با دروغ و ریا را از دستگاههای دولتی از بین ببرد. به نظر بنده اصلی ترین میراث سیاه روحانی تفکر غلط "ما نمی توانیم" و "اعتقاد به کد خدا " است که بر خلاف تفکر امام و مقام معظم رهبری بوده و بالاترین صدمه را به هویت اسلام و انقلاب زده شده.
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    4 0
    خدا لعنت کند این شیخ کذاب را ابروی روحانی های بد بخت را هم برد
  • ناشناس AE ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    3 0
    تمامی این حقایق کافی ست تا این فریدون آل یهود صهیونیست پرست نجس و آل روحانی لعین آل یهود صهیونیست پرست نجس را اعدام کنید، پس منتظر چه هستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نکنه شما ها هم در حال صبر بزرگ همانند این نجس ها هستید!!!!!!؟؟؟؟؟!!!!!
  • امیرو IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    4 0
    یعنی میشه یه روزی بیاییم سایتهارو بخونیم نامی از روحانی و خراب کاریهایش نبینیم.
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    5 0
    محاکمه اشان۶۷۹ نموده اموال و دارایی اشان را به نفع ملت مصادره نمایید..
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    4 0
    ای مرده شور اون ننگنامه برجامت رو ببرن که فقط برای ته چاه مستراح خوبه و بس . اقتصاد کشور رو کامل نابود کردی و رفتی
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    5 0
    خدا ازش نگذره که با این گرانیها باعث شد پدرها در برابر همسر وفرزندانشان شرمنده وخجا لت زده شوند
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    4 0
    یه ده دیگه جمعیت ایران پیرتر میشه هزینه های درمانی سر به فلک میکشه بیمه هم برشکسته ناوگان کشتیرانی که کلا نابود میشه بلطف کل کل اقایون ناوگان هواپیمایی هم که فرسوده است یعنی. تجارت بی تجارت حالا بازم عربها یکم بورسهای اورپایی امریکایی سرمایه کذاری کردن هزینه تولید نفتم بیشتر از استخراجشه یعنی اصلا بصرفه نیست کلا یه زامبی اباد میشه ایران
  • مهدی IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    4 0
    لعنت به لیبرال ها و غرب پرستان
  • DE ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    7 0
    نصف‌شدن صادرات کشور، نتیجه آرزوی ۸ ساله روحانی برای تجارت با اروپا +نمودار. کو نمودار؟ کو؟ دوتا خط کشیدید میگید نمودار .نمودار خسارات این 8 سال را نمیشه با دوتا خط نشون داد. روحانی نشسته بود کنار اقیانوس برجام داشت قاشق قاشق ماست میریخت داخلش دوغ درست کنه ولی اگه میشُد به جان جان کریه چه دوغی میشُد.
  • DE ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    5 0
    نصف‌شدن صادرات کشور، نتیجه آرزوی ۸ ساله روحانی برای تجارت با اروپا // بجای اینکه برق را نصف کنند از 220 ولت بشه 110 ولت مثل برق امریکا و کانادا تا به همه برسه اقتصاد را نابود و صادرات را نصف کردند.بابا برق رو نصف کنید 220ولت زیاده 110 ولت کافیه بعد گیر همه میاد.خخخخ باورکنید دوبار بنویسید زیبا کلام سریع مطلب را میگیره و میگه بدختی ما همین 220 ولت برقه چرا مثل امریکا 110 ولتش نمیکنید .خخخخ خدا چقدر این غربگداها خنگ هستند .بقیه موضوعاتی را که مطرح میکنند مثل همین مثال برق 220 ولته
  • IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    4 0
    خلاصه بی خاصیت ترین دولت تمام شد ان شاءالله ملت عبرت گرفته باشند و دیگه هیچ وقت به اصلاح طلب جماعت اعتماد نکنند و امیدواریم قوه قضائیه زودتر با محاکمه حسن روحانی و جهانگیری و تمامی وزیران و مدیران بی کفایت و فاسدی که باعث ویرانی مملکت شدند دل ملت رو امیدوار و شاد کنه ان شاءالله
  • IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    1 0
    خدا کمرت را بشکنه روحانی
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    2 0
    روحانی / کشور رو نابود کردی . خدا نابودت کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس