کد خبر 1253691
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷

به گزارش مشرق موسوی سفیر ایران در آذربایجان در توئیتی نوشت: تیرماه سال گذشته در سفری به اصفهان از آخرین مراحل ساخت مرکز همایشهای بین المللی این کلان شهر بازدید کردم. خوشحالم که امروز این اَبَر پروژه ملّی که در منطقه بی نظیر و در جهان کم نظیر است با اتکاء به《دانش و سرمایه ایرانی تکمیل شده است. دستمریزاد.

توییت سفیر ایران درباره مرکز همایش های اصفهان

توییت سفیر ایران درباره مرکز همایش های اصفهان

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 19
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    15 6
    این سالن های همایش چه فایده ای داره؟ بهتر نبود تا سیستم فرسوده انتقال برق کشور رو تعمیر میکردید ؟
    • ali IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
      9 5
      این سالن های همایش جز هزینه و ریخت و پاش و پز دادن شهرها به یکدیگر و برگزاری همایش های بی خود و پر خرج از جیب ملت فایده دیگری ندارند
    • IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
      4 3
      چه ربطی داره؟ اصفهان نماد توریسم و تشیع ایران است نباید یک مرکز همایش داشته باشه؟
    • سعید US ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      2 0
      خاب به 10:13، مگه دولت پول این پروژه را داده که جنابعالی چنین اظهارنظری می کنی؟!!!! بالای نود و پنج درصد هزینه پروژه از اعتبارات عمرانی شهرداری اصفهان و انتشار اوراق مشارکت تامین شده است.جنابعالی برو از وزارت نیرو مطالبه کن، تعمیر سیستم فرسوده انتقال برق کشور وظیفه شهرداری اصفهان نیست.
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    7 1
    این سفیر رو از باکو فراخوانید تا بیشتر از این آبروی ایران رو نبرده
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    2 5
    جای بهتری نبود بسازینش؟
    • اکبر US ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      0 0
      در انتهای خیابان روح الامین اصفهان و در نزدیک کمربندی شرق اصفهان ساخته شده است.از نظر جانمایی ف بهترین جانمایی ممکن است که می تواند در اینده سبب رونق شرق اصفهان شود.
    • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
      0 0
      اکبر جان! نگرفتی، یک مشت مزدور استخدام شده اند علیه اصفهان، پایتخت شیعه، تاریخ تمدن ایران با گنبدهای مینایش، با رتبه اول بودن در تعداد شهدای حمله کنند. آنوقت مشرق ساده لوح هم چاپ می کند این مزخرفات را.
  • سعید IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    6 4
    طرح های کذایی که متاسفانه با رانت و ضد و بند تایید میشن و برای لاپوشانی فساد پشت قضیه شروع به تعریف و تمجید ازش میکنن، در حالی که ما طرح های ایرانی اسلامی کاربردی تری داریم . نمونه شهر من یعنی اراک، دو تا مدرسه با بودجه کلان در کنار هم درست کنار خیابان اصلی شلوغ و پر ترافیک ساخته شده، یکی دو سه طبقه و نعل اسبی شکل با نمای استیل و شیب تند به یک سمت و کنارش یه ساختمان مدرسه دوازده طبقه دایره ای شکل، هر دو به خاطر شکلشون کلاس های بدشکل، ناقص با پرت زیاد فضا، ساختمان نعل اسبی مشکل آب بندی نبودن سقف و سوختن چمن های ساختمان های مجاور به خاطر بازتاب شدید نور از روی نمای استیل و بدقواره ساختمان / ساختمان دایره ای هم که به خاطر تنگ بودن بیش از حد راه پله که در مرکز دایره است نزدیک به پانزده ساله نیمه کاره رها شده و بلاتکلیفه . بعد یک عده میخوان همه این اشکال ها و ضد و بند ها را پشت شکل و طرح جدید و البته مسخره این ساختمان ها پنهان کنند . این ساختمان ها حتی به درد موزه هم نمی خوردند چه برسه کاربری مدرسه .
    • رامین US ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      0 0
      آقا سعید، جنابعالی هیچی از این پروژه نمی دونی، کمی در موردش تحقیق کن و بعد اظهارنظر کن. مثالی هم که زدی قیاس مع الفارقه.
    • محسن US ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      0 0
      آقا سعید با یک مثال بی ربط ، داری یک پروژه بسیار ارزشمند را زیر سوال می بری؟!!!!!!! حداقل برو چند تا سرچ کن و در مورد این پروژه اطلاعات کسب کن و بعد اظهار نظر کن. نیم کره بودن نمای خارجی این پروژه نماد اصفهان نصف جهان است.اگر هم دلت خواست برو از پروژه بازدید کن و الکی ایراد نگیر.
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    3 8
    يكي نيست گوشي اين افراد رو بكشه كه اين ريخت و پاشها از جيب بيت المال چه سودي داره ؟ چرا اصفهانيها دوست دارن خودشون رو مثل پايتخت جلوه بدهند اون از ورزشگاه نقش جهان كه اينقدر گل و گشاد گرفتن كه نميتونند تكميلش كنند اينهم از اين و غيره...
    • امیر US ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      1 0
      خطاب به 12:25، حالت خوبه؟!!! ورزشگاه نقش جهان مدتهاست که تکمیل شده، فینال جام حذفی هم قراره در این ورزشگاه برگزار بشه، ( احتمالا جنابعالی منظورت پروژه دهکده المپیکه اصفهانه، با پروژه نقش جهان قاطی کردی!!!!) در ضمن ، بهتره جنابعالی کمی اطلاعاتت را بالا ببری، ساخت این سالن همایش مربوط به زمان دولت دهم است که قرار بود اجلاس کشورهای جنبش عدم تعهد در اصفهان برگزار شود و چون اصفهان سالن مناسب اجلاس های بزرگ بین المللی نداشت، قرار بر این شد که چنین سالنی در اصفهان احداث بشه، بعد که کار احداث سالن طول کشید، دولت در نهایت اجلاس را در تهران برگزار کرد و این پروژه را رها کرد و فقط بیست میلیارد از صد میلیارد وعده داده شده مربوط به این پروژه را پرداخت کرد، شهرداری اصفهان هم با اعتبارات خودش در طول حدود یازده سال فاز اول و دوم این پروژه را تکمیل کرد. فاز سوم این پروژه هم تا چند ماه آینده تکمیل می شود. البته در کنار این پروژه ، پروژه هتل و مرکز تجاری هم وجود دارد که قرار است با مشارکت بخش خصوصی تکمیل بشه.جنابعالی اول اطلاعاتت را بالا ببر و بعد به اصفهانی ها تهمت بزن.اصفهانی ها هیچ گاه نمی خواهند خود را مثل پایتخت جلوه دهند، چون اصفهان خودش به عنوان یک شهر موزه مشهور در جهان جلوه گر است و شهرتش از تهران در جهان به مراتب بیشتر است و اصفهانی ها هم هیچ گاه خرج بی خود نمی کنند، اگر 1200 میلیارد تومان در این پروژه خرج کردند و چند صد میلیارد تومان دیگر هم قرار است تا چند ماه آینده خرج کنند، مطمئن باش چند برابر این هزینه، کسب درامد خواهند کرد.
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    6 6
    این کجایش به معماری زبیای اصفهان شباهت دارد!؟
    • حمید US ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      4 0
      جناب 13:10، سقف سالن اصلی یادآور زیر گنبد مسجد معروف شیخ لطف الله اصفهانه. در قسمت کنکورس هم از طرح اسلیمی بسیار زیبای مس روی شیشه استفاده شده و برای این کار از استاد شهیر اصفهانی ، استاد فرشچیان استفاده شده است. معماری نیم کره بنا هم یاداور اصفهان نصف جهان است.
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    1 0
    من همیشه مخالف قوم گراها هستم
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    5 0
    چقدر حس خوبی به ما اصفهانی‌ها دارید
  • IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    4 1
    دوباره حسادت برخی گل کرد.
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    0 0
    به راستی که خداوند میانه‌روی را دوست و اسراف را دشمن می‌دارد،

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس