به گزارش مشرق مالک شریعتی نماینده مجلس در توئیتی نوشت: با رای اعضای محترم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، بعنوان عضو "هیات تحقیق و تفحص از عملکرد مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری" بویژه در ماجرای صوت ظریف انتخاب شدم.

با رفتن دولت روحانی، پیگیری ها و بازخواست های مجلس از دولت، در قصور و تقصیرها فراموش نخواهد شد.

شریعتی: پیگیری قصور و تقصیر دولت روحانی را رها نمی کنیم

شریعتی: پیگیری قصور و تقصیر دولت روحانی را رها نمی کنیم

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    23 0
    امیدوارم محاکمه بشن. یعنی چی یکی بیاد مسئولیت بگیره، این همه خرابکاری بکنه بعدشم تحویل بده و بره؟ یعنی بزن در رو دیگه؟ مردم حقیقتا دارن نا امید میشن، ۴ تا گردن کلفت رو دادگاهی کنین که بفهمن امیدی هست، عدالتی هست.
    • DE ۰۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
      4 0
      افساد طلبان مسئول به دنبال این بودند و هستند تا با افزایش فشار اقتصادی به زندگی مردم، افزایش تلفات کرونا با ایجاد موج چهارم با آزاد گذاشتن سفرها، امتیازات بیشتری در مذاکرات برجام در وین بدهند. ظریف بستر سازی برجام موشکی و منطقه ای را با انتشار فایل صوتی اش شروع کرد. مانع بزرگ برجام منطقه ای سردار سلیمانی بود که بنا بدرخواست نفوذی های برجامی بشهادت رسید و مانع بزرگ برجام موشکی شهید فخریزاده بود که ایشون هم قبل از مذاکرات وین بشهادت رسید و اکنون عاملان ترور این دو شهید دارند خودشان را افشاء می کنند وگرنه آمریکایی ها جرات جسارت به سردار سلیمانی و شهید فخریزاده را نداشتند. ...، فعال رسانه‌ای در برنامه زنده جهان‌آرا: آمریکایی ها ساعت ۴ صبح شبی که حاج قاسم ترور شد به من گفتند که گرای این ترور را از ریاست‌جمهوری ایران گرفتیم.
    • DE ۰۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
      2 0
      حسن روحانی بزرگترین خدمتش بالا بردن تلفات کرونا و افزایش مشکلات سلامتی مردم بوده. .... نماینده مجلس و ...بهداشت مجلس: ""بسیار ناگوار است که در این شرایط سخت مقصر را عدم رعایت مردم معرفی می‌کنند در حالی که مقصر نخست چنین وضعیتی بی تدبیری و اشتباهات مسلم شخص رئیس‌جمهور و تصمیم‌گیرندگان ستاد ملی کرونا است و کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نیز در همین باره طی مکاتبه‌ای با رئیس دستگاه قضا شکایت خود را از رئیس جمهور اعلام کرده است."""
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    9 0
    دولت رو.... نرفته ، چرا که این دولت با انتصاب براندازها در سمتهای مدیریتی میانی و سمتهای مدیریتی رده پایین اما پرتعداد درست در دقیقه نود و روزهای اخر دولت همچنان در نقش دولت مخفی باقی می ماند لذا مجلس باید قانونی را به تصویب برساند که این احکام لغو شود
    • DE ۰۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
      4 0
      برجام روحانی و ظریف و عراقچی نتیجه اش افزایش گرانی ها و افزایش مشکلات معیشتی مردم و افزایش تحریم ها بود.
  • IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    10 0
    دادگاه روحانیت هم بایدجداگانه اقدام کنند.
    • DE ۰۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
      4 0
      از اول انقلاب تا حالا اصلاح طلبان ثابت کرده اند که دیکتاتورهای بیرحمی هستند. در ترورهای سال 60 توسط منافقین ، فقط نیروهای وفادار به انقلاب و امام بیرحمانه ترور شدند مثل شهید آیت با 90 گلوله درست در همان روزی که قرار بود تا مدارک افشاگری علیه میر حسین موسوی اصلاح طلب را به مجلس ارائه دهد. از اول انقلاب تا به امروز هیچ اصلاح طلبی توسط منافقین ترور نشده که ثابت می کند ماشین ترور فرقه خونخوار رجوی در خدمت اصلاح طلبان برای حذف نیروهای وابسته به امام و انقلاب بوده اند. حمایت فعلی منافقین از روحانی و اصلاح طلبان نشان میدهد همدستی منافقین با اصلاح طلبان برای ضربه زدن به معیشت و اقتصاد و سلامت مردم شریف ایران هنوز ادامه دارد. منافقین سال 60 با گلوله و بمب مردم بیگناه را کشتند ، روحانی 8 سال با ایجاد گرانی و فقر و کمبود مردم را بکشتن داده است.
  • یاور انقلاب IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    9 0
    بنده چند بار گفته ام یک نظامی پس از بازنشستگی با توجه به میزان دسترسی به مدارک طبقه بندی ممنوع الخروج هستند ، ایا رئیس دولت و وزرا و معاونین و مشاوران دولت کمتر از یک نظامی هستند ؟
  • IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    2 2
    چشمم أب نمیخوره یه باعرضه پیدا بشه اونا رو محاکمه کنه.
  • IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    6 0
    اگه مجلس نمی خواهد شریک کارهای دولت تدبیر باشه باید دولت قبلی رو محاکمه کنه . عدالت باید باشه .
  • IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    0 4
    شریعتی تویی؟چطوری بابا ؟
  • محمدایوب IR ۰۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    5 0
    باید تدبیری اندیشیده شود وسامانه ای جهت ثبت شکایت مردمی اختصاص داده شود تامردم ثبت شکایت کنند تمام مردم خواستار محاکمه رو.... با دارودسته اش هستند.
  • IR ۰۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    6 0
    بیزحمت آخوندی رو پای بازخواست بکشونید، مسکن ملت رو به کجا رسوند و چرا بی پاسخ گذاشت و رفت به همین راحتی؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس